Zły, nieodpowiedni personel

Pisemny: 19 październik 2021
Czas podróży: 1 — 15 kwiecień 2018
Ocena hotelu:
2.0
od 10
Oceny hoteli według kryteriów:
Pokoje: 2.0
Usługa: 1.0
Czystość: 2.0
Odżywianie: 1.0
Infrastruktura: 2.0
Kilka lat temu kupiliś my 2 vouchery, dla siebie i mojego mę ż a, poszliś my na poprawę zdrowia, na począ tku wszystko był o w porzą dku, natura, ś wież e powietrze, normalny pokó j, któ regoś dnia w jadalni doszł o do incydentu z obsł ugą sanatorium, co psuł o nastró j i przekreś lał o wszystkie dobre wakacyjne wraż enia. Kobieta z obsł ugi hotelu podbiegł a do naszego stolika i zaczę ł a gł oś no krzyczeć , dlaczego wszyscy tu jemy, nie każ dy ma kupony, skoro przy stole był y też kobiety w cią ż y z mę ż ami, nastró j spadł poniż ej listwy przypodł ogowej, no jak czy to moż liwe, w każ dym razie wszyscy milczeliś my, ale dlaczego był o to moż liwe? Nie rozumieliś my, do kogo skierowano apel, bo nie podano imion ani nazwisk, ale krzyk rozszedł się po cał ej jadalni. Wyglą da na to, ż e kobieta nie miał a gdzie krzyczeć , albo nie wiedział a dokł adnie kto, ale podejrzewał a, ż e ​ ​ kogoś nie ma na bilecie. Kró tko mó wią c, dziwne zachowania dorosł ych, zamiast zajmować się tymi, któ rymi byli osobiś cie zainteresowani, krzyczeli na nas i kobiety w cią ż y. To szok i wspomnienie na kilka lat. Jakieś przedszkole i obrzydzenie do tego miejsca.
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał