Co się stało z usługą?

Pisemny: 8 wrzesień 2018
Czas podróży: 2 — 8 wrzesień 2018
Komu autor poleca hotel?: Dla rodzin z dziećmi
Ocena hotelu:
7.0
od 10
Oceny hoteli według kryteriów:
Pokoje: 8.0
Usługa: 1.0
Czystość: 8.0
Odżywianie: 5.0
Infrastruktura: 8.0
Bardzo, bardzo kochamy Goodzone. Przyjechał em tu po raz trzeci w tym roku. Czysto jak zawsze, ś wietna plaż a, ALE co się stał o z personelem? Oczywiś cie miesią c wrzesień , koniec sezonu, wszyscy rozumiemy. Chociaż nie jest to powó d do niegrzecznoś ci. Pani w recepcji jest bardzo niegrzeczna. W restauracji nie ma 30% dań , tł um kelneró w stoi bezczynnie, a na elementarne zamó wienie czekamy 20 minut. Zamknię ty hol restauracji został zamieniony na pomieszczenie gospodarcze. Administrator restauracji w kocu leż y na sofie w holu, stoł y zaś miecone są papierami, komputerami, drutami, papierosami, kosmetyczkami i innymi rzeczami osobistymi Personelu.
Có ż , generalnie wyjechaliś my z psutym wraż eniem, chociaż naprawdę chcę wierzyć , ż e w przyszł ym roku wszystko bę dzie dobrze : )
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał