Odmowa zakwaterowania z potwierdzoną rezerwacją

Pisemny: 29 lipiec 2019
Czas podróży: 27 lipiec 2019
Ocena hotelu:
1.0
od 10
Oceny hoteli według kryteriów:
Usługa: 1.0
Jakiś czas po rezerwacji pokoju przy rezerwacji z podaniem danych karty pł atniczej i otrzymaniem potwierdzenia, zadzwonili do mnie z hotelu i powiedzieli, ż e nie mogą mnie zakwaterować , ponieważ podobno ktoś inny zarezerwował ten pokó j przez rezerwację przede mną . Brzmi to niezwykle nieprawdopodobnie, nawet kupują c bilety w kinie, są one blokowane w momencie zakupu i nikt inny nie moż e ich kupić . Nie wierzę , ż e przy rezerwacji moż liwa jest sytuacja jednoczesnej rezerwacji tego samego pokoju przez dwie osoby. Jestem pewien, ż e mó j pokó j został oddany komuś , kto za niego zapł acił w hotelu, ponieważ w tym przypadku dostaje peł ną cenę i nie pł aci opł aty za rezerwację .
Skontaktował em się z obsł ugą rezerwacji, ponieważ gdybym nie dotarł do hotelu, mogli obcią ż yć mnie peł nym kosztem pobytu, ponieważ rezerwacja został a potwierdzona, a nie zameldował em się w hotelu. Personel rezerwacji skontaktował się z hotelem i potwierdził , ż e się tam nie spodziewano. Rezerwacja zaoferował a mi inną opcję zakwaterowania, któ ra mi nie odpowiadał a.
Niezwykle nieuczciwy stosunek do klienta, nie polecam tego hotelu.
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał