Nie warto przepłacać

Pisemny: 19 sierpień 2007
Czas podróży: 19 — 26 sierpień 2007
Komu autor poleca hotel?: Dla rodzin z dziećmi
Ocena hotelu:
3.0
od 10
Oceny hoteli według kryteriów:
Pokoje: 9.0
Usługa: 8.0
Czystość: 8.0
Odżywianie: 9.0
Infrastruktura: 5.0
Hotel nie cią gnie tylko 4*. Z trudem musiał em zdobyć przepisane (a wię c opł acone z gó ry) szlafroki i kapcie. Pokoje sprzą tane są kiepsko, powoli io nieodpowiedniej porze. obszar jest mał y, ale ł adny. Na hotelowej plaż y poł owa leż akó w był a zepsuta, był przypadek, ż e pod prysznicem nie był o wody. Woda morska jest brudna. Musiał em wzią ć samochó d i popł ywać w pobliskim miasteczku. Jedzenie jest przyzwoite, ale brzoskwinie zawsze są zielone. Napoje zamó wione do jedzenia są niesione z prę dkoś cią ż ó ł wia, mogą przynieś ć nie to, co zamó wił y (podobno po to, ż eby goś cie konsumowali mniej… : -) to, za co zapł acili przy zakupie biletu).
Animacja każ dego dnia, ale doś ć przecię tna. Ceny masaż y i innych zabiegó w w ł aź ni tureckiej w hotelu są bardzo zawyż one w poró wnaniu do są siednich hoteli. Nie moż na był o zapisać się do przepisanej restauracji a la carte, ponieważ odpowiedzialny za to kierownik hotelu okazał się „nieuchwytnym Joe”. Koszt wycieczek oferowanych przez przewodnik hotelowy jest zbyt wysoki. Wychodzą c pró bowali mnie oszukać za 80 dolaró w, przedstawiają c fał szywe czeki wypisane na nasz numer. Jednocześ nie podpis wyraź nie nie był mó j. Podzię kowania dla przewodnika z Riviera Angelica, któ ry kierował wyjazdem, któ ry bronił naszych praw. Obsł uga nie chce mó wić po rosyjsku, nawet w recepcji.
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał