AHTUNG

Pisemny: 29 wrzesień 2009
Czas podróży: 22 — 29 wrzesień 2009
Ta recenzja jest ostrzeż eniem dla wszystkich turystó w wybierają cych się do hotelu La Mer. Recenzja jest pisana z holu hotelu, w któ rym obecnie odpoczywamy wraz z firmą . Ogó lnie hotel jest dobry. Ale są dwie wady. Pierwszym z nich jest dział anie hotelowego systemu klimatyzacji. Zgodnie z koncepcją hotelu powinien on dział ać zgodnie z harmonogramem: od 06:00 do 08:00, od 13:00 do 16:00, od 18:00 do 04:00. Wł ą czony tylko kilka razy w tygodniu. Nie ma moż liwoś ci spania w pokojach, nie ma moż liwoś ci jedzenia w restauracji, nie ma moż liwoś ci siedzenia w barze. Kontaktują c się z obsł ugą hotelu odpowiadają , ż e klimatyzator nie dział a na polecenie wł aś ciciela hotelu, ponieważ jego zdaniem na zewną trz jest zimno. No, moż e dla Turka, ponad 30 stopni to zimno, ale dla Rosjan to trudne… Dla pię ciogwiazdkowego hotelu jest to nie do przyję cia. Drugi mankament to smró d kanalizacyjny w hotelu od wejś cia. Wię c ATUNG!!!! ! !
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał