Byliś my od 28 lipca do 7 sierpnia 2023.
„Perre La mer” nigdy nie był o bardziej obrzydliwe.
1. W zwią zku z tym, ż e hotel od dł uż szego czasu wymaga remontu, zmieniliś my 4 pokoje. Pierwszy mikser nie dział ał . Drugi był mał y i brudny. Trzecia toaleta był a zepsuta. Dzwoniliś my do hydraulika przez dwa dni, udawał , ż e coś robi. Ale nic się nie zmienił o. W koń cu pę kł o. I przenieś liś my się na numer 4.
2. Jedzenie. Mó wmy kró tko. Zatruty.
3. Leż aki to za mał o. Mama musiał a biec na plaż ę o 5 rano i poż yczać.
4. Personel jest dobry, sympatyczny. Wiele osó b mó wił o mi, ż e chcą pomó c, ale nie mogą . Ze wzglę du na wł aś ciciela, któ ry wszystko widzi i troszczy się . Facet z recepcji poradził nam przenieś ć się stą d do innego hotelu. Bo wiedział am, ż e lepiej być nie moż e.
5. Pokojó wka, któ ra codziennie nas sprzą tał a. W ostatnich trzech dniach naszego pobytu postanowił a nas okraś ć . (Zestaw do manicure, krem dla niemowlą t za 80 dolaró w tajemniczo znikną ł z walizki)
6. Architektura krajobrazu jest kulawa ani jednej palmy.
Drzewa, któ re tam rosną , są uschnię te. Jak pó ź na jesień.
7. Brak rozrywki. Alkohol jest lokalny (nawiasem mó wią c, po 12 w nocy jest z jakiegoś powodu pł atny), a Ultra All inclusive jest wpisany w nasze kupony. Wielu turystó w był o oburzonych i niezadowolonych.
8. Konkluzja: najwyż szy czas nazwać ten hotel obozem koncentracyjnym, bo ludzie w nim nie odpoczywają , tylko przeż ywają .
Teraz o smutku. Kró tko mó wią c - hotel się pogorszył . I to nawet nie jest tak, ż e pokoje od dawna wymagał y przynajmniej kosmetycznych napraw. Wyglą da na to, ż e wł aś ciciele hotelu starają się oszczę dzać dosł ownie na wszystkim – od plastikowych kubkó w w barze i talerzy w jadalni (kiedyś dania robił y wię ksze wraż enie), po wybó r i ró ż norodnoś ć dań.
Wieczorne programy pokazowe ró wnież stał y się znacznie sł absze jakoś ciowo, nie wspominają c już o dziennej pracy zespoł u animatoró w, któ rej momentami w ogó le nie widać ani nie sł ychać . Do zmartwienia dodaje problem z leż akami na plaż y – to po prostu za mał o, wię c ż eby cieszyć się morzem trzeba usią ś ć do 7 rano. Ogó lnie rzecz biorą c, hotel wyraź nie nie cią gnie teraz do 5 gwiazdek, maksymalnie do 4 gwiazdek, i to tylko dlatego, ż e 1 linia brzegowa.
Natura jest niezwykł a, powietrze cudowne
Hotel.... kiedyś był bardzo pię kny
Z leż akami problemma, bardzo, bardzo mał o
Brakuje sztuć có w
Jest problem ze sprzą taniem stolikó w w restauracji, chł opaki fizycznie nie mają czasu
Jedzenie jest zwyczajne. ale ś wież e tureckie wypieki są pyszne,
Rozczarował grafik ulubionego baru z prawdziwą turecką kawą , otwiera się dokł adnie o 10:00, ani minuty i sekundy wcześ niej, ale kawa jest bardzo smaczna...
Nigdy nie zapomnimy niektó rych kierownikó w w recepcji, ile lat jeź dzimy do Turcji, ale widzieliś my tak nieprzyjemne zachowanie. . .
W sumie odpoczę liś my i za wszystko jesteś my wdzię czni! Wielkie dzię ki! Sukces i dobrobyt!
- Wię kszoś ć pracownikó w nie rozumie ani rosyjskiego, ani angielskiego. Jeś li chcesz o coś zapytać - przygotuj tł umacza rosyjsko-tureckiego
- w hotelu bę dą cią gle za tobą biegać i oferować chamó w. Już zostaliś my zabrani. Hamamy są agresywnie nakł adane 10 razy dziennie w dowolnej czę ś ci hotelu, a nawet na plaż y. Ponadto hotel wydaje rę czniki tuż obok spa, a za każ dym razem, gdy wrę czasz / odbierasz rę czniki, dostajesz ró wnież ofertę pó jś cia do ł aź ni tureckiej. Kiedy leż ał em przy basenie i poprosił em o odpoczynek, hamamschik po prostu mnie skrę cił . Obrzydliwe.
- pokó j nie był sprzą tany przez 2 dni, nawet gdy był znak sprzą tania. Kilka razy zauważ yliś my, ż e tabliczka został a odwró cona stroną „nie przeszkadzać ” i pokó j nie był sprzą tany. Usunię ty dopiero po zapytaniu o to w recepcji
- historia z kapciami jest taka sama - przynieś li ją kilka dni po przypomnieniach
- naczynia myje się bez pró bowania - plamy starych porcji są wyraź nie widoczne na talerzach, na szklankach - stare napoje. Kiedyś prawie wszystkie szklanki był y brudne i poradził em sobie z tym w recepcji?
- Bez ł yż eczek. Absolutnie nie. Nigdzie. Pomimo tego, ż e w hotelu zawsze są jakieś desery. Jak mó wią , jedz rę koma lub widelcem/ł yż ką , któ rymi wł aś nie zjadł eś gł ó wne dania.
- wi-fi fatalnej jakoś ci, powolny i czę sto tracony sygnał
- toaleta w pokoju jest sł abo spł ukana (woda podnosi się wysoko) - zaraz się zatka
- wiaderka na papier nie moż na otworzyć pedał em noż nym - pokrywę należ y podnieś ć rę cznie
- sł ychać są siadó w spł ukują cych wodę
- toalety na ulicy albo bez zamka, albo z zamkiem, któ ry zaraz odpadnie, ś wiatł o jest na czujnikach ruchu i wył ą cza się po 15 sekundach. Niezbyt wygodne, gdy trzeba iś ć do toalety na dł uż szy czas
- brak uchwytó w na papier - wisi na pę dzelku lub na wieszaku na ubrania
- brudne nieoczyszczone toalety damskie
- bary otwierają się o 10 i zamykają o 6. Nawet jeś li poprosisz o koktajl o 9:58 - bę dziesz musiał poczekać.2 minuty
- podczas sprzą tania pokoi od 10, ale pukaliś my dwa razy o 9 rano
- gdy poprosimy o alkohol w barze, nalewa się nam jedną trzecią szklanki i po serii pró ś b maksymalnie dolewamy do poł owy. Pomimo tego, ż e trunek jest wyraź nie rozcień czony
- w restauracji lata duż o much, ptaki jedzą z talerzy, koty biegają . Biorą c pod uwagę sposó b mycia naczyń , moż na się czymś zarazić .
- czę ś ć parasola na plaż y jest mał a i niska, są też zawią zane opaską uciskową , któ ra jest obcię ta niedokł adnie i miejscami na ostro - moja ż ona i ja walczyliś my z nimi kilka razy i czoł o mojej ż ony był o podrapane, a tam czy wiele osó b jest wyż szych od nas
- są bramki prostopadł e do kortu tenisowego i moż na grać w tenisa, gdy ktoś gra w pił kę noż ną . Ró wnież kort tenisowy znajduje się przy drodze i nie jest wyż ej ogrodzony - ł atwo moż na wybić pił kę na jezdnię
- w akwarium widział em albo skrę coną rybę , albo rybę z obrzę kiem. W recepcji poprosił em o zajrzenie osobę odpowiedzialną za akwarium - na co powiedziano mi, ż e nie zajmują się akwarium i "ryba przecież nie umarł a". Dzień pó ź niej hamamschik zaż artował : „Chł opaki, ryba miał a bó l brzucha, ś wiecił em latarką - wszystko zniknę ł o”. Tych. Pracownicy nie tylko dyskutują , ale takż e pozwalają im wyś miewać klientó w w twarz. Brakuje etyki i manier niektó rych pracownikó w. Przynajmniej zauważ ył em to gł ó wnie w przypadku hamamó w lub po prostu chamó w - nie zaszli daleko : D
- ł ó ż ko nie jest ł ó ż kiem podwó jnym - po prostu stawiają obok siebie dwa ró ż ne ł ó ż ka, w któ rych materace nie przesuwają się cał kowicie i są na ró ż nych poziomach
- w pokojach niektó re rzeczy są po prostu przyklejone
- Widział am na zdję ciu, ż e stoł y są przykryte obrusem, w rzeczywistoś ci obrusó w nie ma
Nieprzyjemna sytuacja z pokojem i dopł atą za widok na morze, czego nie był o?
Zapł aciliś my dodatkowo 100 dolaró w za widok na morze.
Po przyjeź dzie osiedliliś my się na drugim pię trze, gdzie drzewa blokował y cał y widok, a morze nie był o w ogó le widoczne.
Podobną sytuację widzieliś my ró wnież w recenzjach innej rodziny, któ ra ró wnolegle z nami znalazł a się na tym samym stanowisku.
Dopł acają c 100 USD za widok na morze, z okna nie widać morza.
Jest to wprowadzenie w bł ą d przez hotel i oszustwo.
Ró wnież w tym pokoju mieliś my cienkie ś ciany, pokó j był naprzeciwko windy, w pokoju był brudny rę cznik z brą zowymi plamami, jakby został wytarty, ogó lnie wszystko był o zuż yte, podł ogi był y poplamione, a wanna był a spleś niał a.
Przed nastę pnym akapitem napiszę , ż e hotel pozycjonuje się jako hotel rodzinny, ale tutaj od 10 do 12 gł oś no gra muzyka, a od 10 do 12 jest dyskoteka.
W rodzinnym hotelu, w któ rym doroś li i dzieci mogą chcieć spać /odpoczą ć w porze lunchu, a po godzinie 10 muzyka gra gł oś no przez cał ą dobę .
Wię c.
Potem przeniesiono nas kilka pię ter w gó rę .
Oczywiś cie nie ma izolacji akustycznej.
Tylko tanie okna i drzwi balkonowe, któ re wydają się trzykomorowe, ale bezuż yteczne.
Muzyka był a sł yszana, jakby był a w pokoju.
W koń cu przeniesiono nas do pokoju znoś nego plus lub minus, choć w nim wieczorem dyskoteka jest nadal doskonale sł yszalna, ś ciany są popę kane, a wanna zapleś niał a
Ale ten pokó j nie wychodzi na morze i oczywiś cie nie chcieli nam zwracać ró ż nicy, bo „sami chcieli się ruszyć ”.
Takie jest pragnienie, podobno motto hotelu brzmi „pragnienie klienta jest prawem”.
Hotel, po wszystkich spowodowanych niedogodnoś ciach, nie moż e nawet po prostu zwró cić.100 $ za widok na morze, któ rego w koń cu nie ma, nie przyznać się do winy i przynajmniej przeprosić .
wnioski
Do niedawna szukali plusó w, ale na każ dy plus był y 2-3 minusy
Moż e kiedyś te niedocią gnię cia zostaną poprawione, ale na razie jest to najbardziej obrzydliwa usł uga i nie polecam nikomu perre la mer
Lepiej dopł acaj lub zmieniaj daty, ale idź do klubu wakacyjnego ulusoy kemer
Tam usł uga jest o rzą d wielkoś ci wyż sza i ż adna z powyż szych
Tym razem wyjazd był nieplanowany i postanowiliś my zaoszczę dzić pienią dze udają c się do perre la mer - nie pozwolimy ponownie na taką gł upotę : D
Có ż , dla hotelu w koń cu napiszę „zadbaj o swoich klientó w - a oni zajmą się Twoim biznesem”
Hotel ma wszystko, by ż yć do 5 gwiazdek, ale trzeba rozpoznać i wypracować aktualne bł ę dy, inaczej nawet po 10 latach nagroda od TripAdvisora bę dzie wisiał a tylko za 2012 rok
Bardzo polecam SPA, na drugi dzień zapisaliś my się na kompleks hammam i masaż . Nastę pnie zapisali się na kurs drenaż u limfatycznego i masaż e ogó lne. Bardzo relaksują cy i uspokajają cy. Moje plecy i nogi nie czuł y się tak dobrze od dawna. Aby zobaczyć okolicę i nie tylko wynaję liś my samochó d, tuż przy hotelu, ceny nie są zbyt wysokie, istnieje moż liwoś ć wypoż yczenia i zwrotu auta w dogodnym dla Pań stwa terminie, wszystko dla Pań stwa wygody.
Do hotelu przyjechaliś my o 9 rano, zał oż yliś my bransoletki, nie dawaliś my rę cznikó w, pó ź niej napiszę dlaczego. Zameldowaliś my się okoł o 15:00. Pokó j jest stary, na pierwszy rzut oka czysty, codziennie przychodzili go sprzą tać , ale przez 10 dni odpoczynku nie zmienili jeszcze poś cieli, raz zmienili rę czniki. Gniazda dział ają tylko przy wł ą czonym ś wietle, jeś li chcesz ł adować telefon w nocy, ś pij przy wł ą czonym ś wietle. W rogach są paję czyny, ł azienka jest bardzo stara, w rogach widać pleś ń .
Nie oczekuj tutaj odmierzonego odpoczynku, musisz wstać wcześ nie przed 8, aby mieć czas na zabranie rę cznika i zabranie leż aka. Jeś li się zrelaksujesz? wtedy o 9 nie bę dziesz już mó gł wzią ć rę cznika, ponieważ zabraknie, po prostu nie wystarczą wszystkim odwiedzają cym hotel. Nie znajdziesz też leż akó w w cieniu, jeś li po prostu znajdziesz przynajmniej jeden wolny leż ak. Jedzenie jest normalne, bez dodatkó w, ale wszystko jest pyszne.
Co do a la carte to nie polecam.
Restauracja rybna nazywana jest tylko restauracją rybną . Jeś li chcesz pyszne owoce morza, jedź do Kemer, na nabrzeż u znajduje się restauracja z widokiem na przystań (parking dla jachtó w).
Terytorium jest eleganckie, zielone i zadbane. Jedna rzecz, nie ma wystarczają cej liczby leż akó w. Ś wietnie odpoczą ł em. Czysto, pię knie, bez problemu. Codziennie sprzą tali pokó j. Nie wiem ile osó b pisze o sprzą taniu czy jedzeniu, nie są dzę , ż e w domu codziennie gotują wszystko inaczej i codziennie zmieniają rę czniki. Naprawdę nam się podobał o. W Turcji 5 razy, tylko w pię ć gwiazdek, był o w ró ż nych obszarach. Bardzo mi się tu podobał o.
Jeden minus, któ ry chciał bym napisać to ś rodki ostroż noś ci, siedział em w jadalni, któ ra jest na ulicy, blisko morza, nie zauważ ył em wystają cego drutu, cał y hotel sł yszał jak mnie uderzył ! ! ! Poszedł em na recepcję i powiedział em administratorowi (Daria ma na imię ) co zrobił a kwadratowe oczy i zapytał em, czy szkody został y już naprawione, nie był o kaplicy ku mojemu szokowi, gł upio nawet nie przeprosił a. W trakcie rozmowy powiedział em jej, ż e chciał bym przyjechać z mał ym dzieckiem, ale po tym incydencie pomyś lę o tym, na co odpowiedział a mi twoje prawo ! ! ! W tym momencie był am kompletnie zszokowana! Szkoda cał ego personelu tego hotelu, ż e z powodu jednego. . .
Wakacje w ró ż nych krajach. Pią ty raz w Turcji. Ale tak ostrej kuchni nigdy nie spotkał em nawet w Egipcie. Musiał em skontaktować się z szefem kuchni i recepcją . To prawda, podję li dział ania. Zaczę li mniej pieprzyć i smaż yliś my mię so, osobno ryby.
Numer - 2317. Wypoczę ty 2 + dziecko. Dwa pokoje oddzielone drzwiami. Znakomity, ale taczka smoł y - po obiedzie, zwł aszcza na obiad, w pokoju pachniał o smaż onym mię sem z kuchni, z grilla. I nie tylko w pokoju, ale cał y korytarz od pierwszego do czwartego pię tra ś mierdział spaleniem.
Hotel podzielony jest na trzy budynki. Tak wię c w budynku C pokoje zaczynają się od 2 i jest restauracja. ADMINISTRACJA PODEJMUJE DZIAŁ ANIA. Zaproponowali zmianę numeru. Ż ona stracił a zapach i był a przeciwna zmianom, musiał a znosić .
A reszta jest doskonał a. Kontyngent WNP - Rosja, Ukraina, Kazachstan, Moł dawia. Personel mó wi po rosyjsku. Dla dzieci - rosyjskoję zycznych.
WSZYSTKO BYŁ O DOBRZE DOPÓ KI „PRZYCHODZILI” od 22.06 44 samoloty, a potem zaczę ł y się skandale w kolejce po jedzenie i kto pierwszy. Szezlongi zostawiają rę czniki i wychodzą , na plaż y nie ma ludzi, ale wszystkie leż aki są zaję te. Ró wnież przy basenie 2 osobowa rodzina, któ ra licznie przyjechał a, zajmuje 4 leż aki, mó wią c, ż e jest ich 6, ale rzeczy dla dzieci są po prostu na leż akach. I TAM SAMO DECYDUJESZ ALE WYKSZTAŁ CENIE Z "PRZYJDŹ " BARDZO MOCNIE PLUJESZ WAKACJE.