Nigdy więcej stóp w tym hotelu?

Pisemny: 18 sierpień 2021
Czas podróży: 3 — 10 sierpień 2021
Ocena hotelu:
3.0
od 10
Oceny hoteli według kryteriów:
Pokoje: 3.0
Usługa: 4.0
Czystość: 3.0
Odżywianie: 3.0
Infrastruktura: 5.0
Zameldowanie jest obrzydliwe, musiał em zapł acić dodatkowo 50 USD za odprawę , a my czekaliś my 7 godzin (przyjechaliś my o 3:30 w nocy).
Starannie wybierz rodzaj pokoju, tylko "Standard" znajduje się w centralnym budynku na pierwszej linii, reszta jest po drugiej stronie drogi, wielu o tym nie wie
Stan pokoju (nr 1325) jest moralnie przestarzał y (zlew jest popę kany i przecieka, są plamy na ś cianach, drzwi wejś ciowe wystają , klimatyzacja nie dział a dobrze, drzwi na balkon nie zamkną ć kluczem, ś wiatł o nie dział a z powodu awarii wł ą cznikó w), pokó j był mniej wię cej posprzą tany. Nie gorą ca woda!
Nie restauracja, ale stoł ó wka, naczynia są stare, wszystkie talerze poł amane.
W barach bę dziecie stać w cią gł ych kolejkach, bo. wlewa się kropla po kropli do jednorazowego pojemnika.

Wi-Fi na terenie jest ś ciś le pł atne i sł abe, tylko w recepcji jest bezpł atne.
Dalej kró tko w tezach i jedyne minusy: Leż ą na recepcji, Ż adnych ryb (tylko ś ledzie), Alkoholu nie leją , Lodó w prawie nie kł adą , Schody przy basenie nie są naprawiane lub nie nie istnieje, muchy są wszę dzie, toalety są brudne i zepsute, terytorium jest bardzo brudne, nawet jeś li personel coś robi.
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał