Có ż , myś lę , ż e to w porzą dku. Gł ó wne morze i przytulny pokó j. Ale to, co wydarzył o się podczas odprawy, to nic innego jak oszustwo, nie mogę tego w ż aden sposó b nazwać . Hotel okazał się mieć kilka pokoi, któ rych okna wychodzą na pustą ś cianę są siedniego hotelu, na ulicznych ś cianach tych pokoi znajduje się okap kuchenny, pod balkonami są kosze na ś mieci, a tylne wejś cie do kuchni. Tych. peł en zestaw "przyjemnoś ci" - widok, cał odobowy "aromat" ś mieci i szum okapu kuchennego, a takż e wczesne wymuszone wstawanie od szumu food truckó w i ich rozł adunku. Co wię c wymyś lił a strona przyjmują ca: wysył ają wszystkich przybywają cych do tych pokoi, a gdy ludzie wracają z proś bą o zmianę pokoju, proponują dopł atę.10 USD za dzień . Po prostu bezczelny! ! ! Nie eksperymentuj z odpoczynkiem. Nie wiadomo, co wymyś lą ci rzemieś lnicy w nowym sezonie, nagle zaczną brać pienią dze na pó jś cie do toalety. Potrzebujesz tego! ! !
Recepcjonista nie spieszy się z obsł ugą , ponieważ ma waż ną rozmowę telefoniczną przez 5 minut. Aby zaoszczę dzić czas, zostaniesz poproszony o przekazanie paszportó w i udanie się na obiad. Po rejestracji zostaniesz odprowadzony przez concierge do pokoju, do któ rego moż na dojechać obskurną windą z tym samym „zł oceniem” (pamię taj, ż e hotel ma 5*). Pokó j wita Cię luź nym posiadaczem karty. Ale przygoda na tym się nie koń czy! W pokoju dowiesz się , ż e ś wiatł o dział a tylko w korytarzu i toalecie, podwó jny wł ą cznik na ś cianie w pokoju, jak to się mó wi "do ż aró wki". Po zł oż eniu skargi na brak ś wiatł a recepcjonista zaproponuje wypicie alkoholu, podczas gdy technik dokona oglę dzin pokoju.
Jeś li powiesz, ż e bę dziesz czekać w lobby na wynik, nie oczekuj, ż e zostaniesz poinformowany o wykonanej pracy.
Wracają c do pokoju, zobaczysz efekt pracy - zapalił a się jedna nocna lampka podł ogowa. Nie ma problemu, mó wisz - są już trzy lampy podł ogowe! Oto tylko jedno gniazdo na trzy lampy podł ogowe. Podwó jny wł ą cznik ś wiatł a na ś cianie w pokoju okazał się fał szywy. Zwracają c uwagę na sufit, nie zobaczysz tam ś ladu lamp! Có ż , romantyczna atrakcja pozostaje. Ale ś lady palenia papierosó w na piedestale, gł oś ny hał as niesionych przez salę mas kanalizacyjnych, a takż e karaoke na ulicy z przedstawieniem „Mł ody chł opcze, każ dy chce z tobą tań czyć ” mogą zrujnować twó j romans itp.
Strona podał a, ż e ostatni remont hotelu miał miejsce w 2020 roku, ale w poł owie 2021 roku zobaczysz naprawy w stylu Ravshan i Jumshut: tapeta jest zdarta, w niektó rych miejscach są nawet pomalowane, brud na ś ciana wyglą da jak od stó p (kto chodził pod sufitem?
), pleś ń pod prysznicem, spł uczka w toalecie ze ś ladami tortur, szafa jak w strasznych obozach dla dzieci, wieszaki bez haczykó w i szmaty wiszą ce na suficie z farby, a takż e klimatyzator z wbudowanym traktorem. I nie zapominaj, ż e skoro jest to hotel 5* i pakiet All inclusive, bę dziesz musiał dopł acić za WI-FI (za każ de urzą dzenie osobno). A po walnym spotkaniu z przewodnikiem i innymi goś ć mi okazuje się , ż e twó j pokó j to po prostu super luksus w poró wnaniu do innych (pokó j bez okien, niedział ają ca klimatyzacja w upale +50, zepsuty prysznic, brak ciepł ej wody, zepsuty etui na karty i lodó wce, któ ra grzeje, a nie chł odzi).
Ż yczymy mił ego wypoczynku w innych hotelach ś wiata!
Po powrocie strona operatora TUI nadal falował a „Polecane”.
Czytam wiele recenzji, któ re podczas masaż u Turcy drę czą i chichoczą . Ale nie! Zdecydowanie nie tutaj. Ś wietny stosunek do dzieci. Mieli też bezpł atny masaż . Sabinochka - administrator ł aź ni tureckiej, niezwykł a dziewczyna, herbata, maski itp. I oczywiś cie szczegó lne podzię kowania dla Murata, czł owieka, któ ry nam we wszystkim pomó gł .
Nie mamy ż adnych skarg na hotel, inni nie byli zadowoleni. Ale wszystko zależ y od ludzi, któ rzy widzą to, co dostają . Ż ywnoś ć ? Wszystko w porzą dku. W tym upale nie chciał em duż o jeś ć , miał em doś ć . Zawsze mogł em urozmaicić swoją dietę . Po przyjeź dzie był o niewielu Rosjan, panował a cisza i gwar.
Z poważ aniem Jekaterina i Stanisł aw.
Turyś ci po przybyciu nie podają numeru podanego w voucherze (np. „standard”), wszyscy są począ tkowo osiedlani w „budowie dla psó w” bez okien, co motywuje do tego, ż e wszystkie pokoje są zaję te i zgodnie z jak tylko bę dą wolne, natychmiast zostaniesz przeniesiony do standardowego pokoju, chociaż hotel ma wolne pokoje, jeś li jesteś Pegazem, sprzedajesz. Jednej nocy okradają wszystkich lub wystawiają.50 USD.
Wewną trz budynku, ł ą cznie z pokojami, wszystko sfatygowane, na ś cianach (a tam gdzie jest recepcja, przy wejś ciu) wszę dzie zdarta tapeta na ś cianach Podł ogi w pokojach popę kane Ł azienka w pokoju jest kompletnie rozdarty i cią gle mocno ś mierdzi ś ciekami chociaż dział a tam tak zwany wentylator wycią gowy. Z ł azienki oczywiś cie ten zapach kanalizacji cał y czas w pokoju. Klimatyzacja w pokoju wisi „na warunkowe” i to wyglą da na to, ż e spadnie ci na gł owę , a ś ciana wokó ł niego pę kł a. Nie jest jasne, czego się trzyma.
W ogó le nie ma animacji, a raczej są.3 osoby animatoró w (są ), ale nie ma w ogó le pracy Animatorzy cał y dzień ł owią ryby na dzikiej plaż y, nie ma ich w hotelu, po prostu przychodzą jeś ć Muzyka jest na terenie, tylko czasami przez okoł o 1 godzinę , czas odpoczynku na terenie - "ż ał oba". Wieczorem - cał kowita cisza. Są siednie hotele, zgodnie z oczekiwaniami, baw się dobrze, a my siedzieliś my tak, jakby ktoś umarł A po kolacji, przed pó jś ciem spać , graliś my w karty z koleż anką w pokoju i oglą daliś my telewizję ))), jak w domu opieki.
A teraz o ż ywieniu: nigdy nie widział em takiej hań by. Stale wystawiają wczoraj jedzenie i smaż ą tanią rybę (taką , któ ra wydziela taki zapach, ż e cał a okolica ś mierdzi)I wypuszczają te same ryby, któ re mają ludzie nie jedzone przez kolejne 2 dni, jak zimna przystawka. Tak samo z kieł basą , któ rej nikt nie jadł (był y to jakieś sał atki z wczorajszym makaronem doprawione jogurtem), wystawiali się też przez 2 dni. I tak ze wszystkimi produkty w zasadzie. Zaoszczę dziliś my pienią dze no po prostu nie pasuje do ż adnych bramek Osobiś cie rozmawiał em z kierownikiem hotelu wię cej niż jeden raz Odpowiedź brzmiał a: -Pracuję tu dopiero od 1 sierpnia. Tak, hotel jest 3* i to już koniec sezonu. Zamkniemy sezon i bę dzie wielki remont. Ale nie interesuje mnie, co bę dzie dalej. Teraz przyjechał em odpoczą ć . Ale on nie mó gł nic zrobić . Oczywiś cie , rozmawiał em z wieloma pracownikami (nie ma problemó w z ję zykiem) i każ dy ma ironię i macha rę ką mó wią c, ż e nawet pienią dze są spó ź nione na pracę . Ale ich pensja w ogó le mnie nie interesuje. To był o dla mnie waż ne zrozumieć , co się dział o w tym „5*” (oczywiś cie w cudzysł owie) hotelu.
Dać temu hotelowi wię cej niż.3* to tylko PRZESTĘ PSTWO, drodzy koledzy Pegas Tourist !! !
Osobiś cie nie spodziewał em się po tobie tak brudnej sztuczki! Wię c oszukiwanie swoich ludzi jest oczywiś cie celne. Rozumiem, ż e każ dy chce pienię dzy, ale nie tak bezczelnie ! ! !
Ale 5 gwiazdek jest tylko wtedy, gdy sprzedają ci wycieczkę . Wł aś ciwie problematyczny hotel, przycią gają cy 3 gwiazdki! 1) Przed wejś ciem do hotelu znajdują się kosze na ś mieci, obok któ rych trzeba był o przejś ć , wybierają c się na spacer po wiosce. Straszny widok i zapach (((2) Zameldowanie. Przyjechał em rano i od razu zaproponowano mi pokó j 1107. Kiedy mnie zabrali i pokazali mi numer (nie był o pokoju 1107 na drzwiach, ale M-03), Był em przeraż ony: to nę dzny pokó j z plamami na ś cianie i grzybem, przekrzywiona lampa podł ogowa, szafka nocna na któ rej stał telewizor nie był a proporcjonalna do tego pokoju i do poł owy blokował a wejś cie do ł azienki. Wyjś cie do pokoju balkon był zablokowany przez szafkę nocną tzn. ż eby wyjś ć na balkon musiał em przesuną ć stolik nocny powiedziano mi, ż e jest to pokó j standardowy 3) Bezpieczeń stwo Terytorium hotelu na plaż y jest swobodnie dostę pne, bezpań skie psy biegał o dookoł a, strumień ludzi nie przechodził z naszego hotelu, być moż e miejscowych 4) W hotelu nie ma zieleni: Tylko ok. 3 mkw. m, tylko trawa, mał e krzaki i jedna palma. 5) Sił ownia: miał a 3 zepsute symulatory, któ re pod koniec mojego pobytu został y usunię te i ustawiono tam stoł y do jedzenia dla tych, któ rzy nie chcieli być ze wszystkimi we wspó lnej jednostce gastronomicznej. 6) ) W hotelowym lobby pę kł a duż a szyba w pobliż u wyjś cia na basen i morze, fragmenty duż ej szyby wystawał y na kilka dni !! ! -operator lub masaż . Administrator Hamza i osoba w samym spa (mó wią , ż e nie jest Turkiem, ale Kurdem, ma duż o tatuaż y) - to dwie osoby, któ re pogarszają i tak niezbyt przyjemne wraż enie hotelu. Ogó lnie tylko morze jest tam dobre !! ! ! Obsł uga w restauracji jest normalna: brudne talerze są szybko usuwane, przyjazna. Jedzenie jest trochę monotonne, ale to, co pró bował em, smakował o mi. Muszę od razu powiedzieć , ż e nie jem mię sa)). Duż e pytanie do organizatora wycieczek: DLACZEGO sprzedajesz wycieczki do tego hotelu jako pię ciogwiazdkowe? To jest kł amstwo! ! ! Nigdy nie radził bym jechać do tego hotelu i korzystać z usł ug PEGAS TOURIST!