Obsługa prostacka, stare pokoje, 2-3 gwiazdki w cenie 5

Pisemny: 20 wrzesień 2020
Czas podróży: 19 wrzesień — 4 październik 2020
Ocena hotelu:
5.0
od 10
Oceny hoteli według kryteriów:
Pokoje: 4.0
Usługa: 1.0
Czystość: 4.0
Odżywianie: 5.0
Infrastruktura: 10.0
1. W momencie zameldowania proponowany pokó j nie zgadzał się ze zdję ciem podanym w momencie rezerwacji. Pokó j nie był przygotowany do zameldowania, nie sprzą tany, meble w pokoju niekompletne, zniszczone i niekompletne.
2. Poproszony o zmianę numeru personel zmienił ton na sprzeczny ton, odmó wił kontaktu z przedstawicielem rosyjskoję zycznym i był agresywny.
3. Proponowany pokó j zastę pczy nie speł niał wymagań kategorii 5*, za któ re został a opł acona w momencie rezerwacji.
4. Nastę pnie zaoferowano nam pokó j w budynku, z zastrzeż eniem koniecznoś ci dopł aty. Odnieś li się do braku wolnych pokoi w poż ą danej kategorii. Od razu sprawdziliś my to na stronie hotelu: pokoje w budynku był y tań sze, nie droż sze od oferowanych.

5. W rezultacie zgodziliś my się na drugą opcję z pokazanych, ponieważ byliś my zmę czeni po cał ym dniu w drodze i byliś my z rocznym dzieckiem w ramionach. Ale personel niegrzecznie odmó wił zameldowania się w wybranym pokoju. Oferują c ultimatum albo pierwszą opcję , odrzuconą przez nas, albo nic. Towarzyszą c temu wszystkiemu z odpowiednimi gestami.
6. W efekcie zostaliś my na recepcji, jakby w formie kary za nasze ż ą dania za opł aconą usł ugę , a takż e odmó wili wezwania taksó wki do innego hotelu bez jakiegokolwiek uzasadnienia odmowy oraz mó wią c nam, ż e najprawdopodobniej nie znaleź libyś my wolnego pokoju z dnia na dzień , na 4 a nawet z dzieckiem. Oznacza to, ż e zamiast pię ciogwiazdkowej obsł ugi i sł ynnej tureckiej goś cinnoś ci zostaliś my poproszeni o przymknię cie oczu na raż ą cą niegrzecznoś ć .
7. Przez cał y ten czas zadeklarowana „gorą ca linia” nie odpowiadał a na nasze telefony.
Jesteś my zszokowani wrogim nastawieniem do nas, goś ci hotelowych. Jesteś my gł ę boko rozczarowani usł ugami touroperatora i personelu hotelowego, któ ry był odpowiedzialny za naszą odprawę . I nigdy wię cej nie odważ ymy się zwró cić do Tui lub odpoczą ć w Turcji.
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał