Świat się zmienia, pozostaje tylko nostalgia

Pisemny: 2 wrzesień 2021
Czas podróży: 21 — 29 sierpień 2021
Ocena hotelu:
7.0
od 10
Oceny hoteli według kryteriów:
Pokoje: 7.0
Usługa: 3.0
Czystość: 5.0
Odżywianie: 6.0
Infrastruktura: 6.0
Na począ tek wyjaś nię , ż e był em w Turcji 15 razy. W tym miejscu szó sty, ale w tej sieci hoteli - po raz pierwszy.
Kupują c wycieczkę od razu zadbał em o pokó j, bo z informacji w recenzjach zorientował em się , ż e są dwie kategorie: stare, duż o tań sze i po remoncie. Nie bardzo rozumiem turystó w, któ rzy pł acą o poł owę mniej za te wakacje i są bardzo oburzeni, ż e ż yją w niewygodnych warunkach. Za takie pienią dze teraz trudno w Turcji odpoczą ć .
Bardzo zadbany i pię kny teren to znak rozpoznawczy hotelu: hotel poł oż ony u podnó ż a gó ry, wysokiej jakoś ci praca ogrodnikó w, stare drzewa, domek otoczony zielenią .

Nastró j był po prostu ś wietny - po dł uż szej przerwie wyrwaliś my się do morza. Z tego powodu wiele niedocią gnię ć nie został o potraktowanych poważ nie i jasne jest, ż e teraz wszystkie firmy się odradzają . Sami mamy do czynienia z brakiem profesjonalnej kadry i po prostu jej fizyczną nieobecnoś cią .
Powiedzmy tylko, ż e praktycznie nie ma obsł ugi w klasycznym tego sł owa znaczeniu: obrusy został y zdję te ze stoł ó w, nie ma kelneró w, obsł uga nie radzi sobie z iloś cią goś ci. To jest fakt. Wszystko na parze i zł o. Ale pię kno natury hotelu i morza wygł adza wszystkie minusy.
Jedyną ogromną proś bą do administracji jest usunię cie z restauracji wó zkó w z brudnymi talerzami i resztkami. Oczywiste jest, ż e jest to wygodne dla personelu restauracji. Ale bardzo nieprzyjemne dla goś ci.
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał