Bardzo rozczarowany

Pisemny: 3 sierpień 2020
Czas podróży: 23 — 30 lipiec 2020
Ocena hotelu:
3.0
od 10
Oceny hoteli według kryteriów:
Pokoje: 4.0
Usługa: 2.0
Czystość: 3.0
Odżywianie: 6.0
Infrastruktura: 5.0
Odpoczywaliś my w tym hotelu z dwiema rodzinami z dzieć mi, organizatorem wycieczek - Tui.
Postawa i obsł uga rozczarowane i zdenerwowane do ł ez.
Ze wzglę du na to, ż e hotel został otwarty 3 dni przed naszym przyjazdem, był kompletnie nieprzygotowany na przyję cie turystó w.
Przyjechaliś my o 10-30, ale nikt nie spieszył się , aby nas zał atwić . Po cierpliwym oczekiwaniu do 14-00 poszliś my do recepcji po informacje, przez dł ugi czas byliś my ignorowani, a na koniec powiedziano nam, ż e pokoje WCIĄ Ż nie są gotowe.
Nie otrzymaliś my jednej odpowiedzi na wszystkie nasze pytania.
Przez cał y czas naszego oczekiwania nikt nawet nie proponował wody, kazali nam iś ć do restauracji, ską d nas wyrzucili, bo się zamykał a.

Jakiś czas pó ź niej pokazano nam "gotowe" numery i to był kolejny szok. Wydawał o się , ż e pokoje był y przygotowywane podczas kł ó tni w recepcji. I taka sytuacja był a ze wszystkimi turystami, któ rzy z nami przyjechali.
Zmieniliś my pokó j, pł acą c dodatkowo 140 USD (jest zniż ka).
Osiedliliś my się o 16-00! ! !
W "ulepszonym" pokoju czekali na nas - pusty mini-barek, brak kapci, w pokoju nie moż na był o podł ą czyć się do Wi-Fi, w ł azience - zuż yte mydł o i napeł nione kosze na ś mieci. Klimatyzator w gł ó wnym pomieszczeniu ledwo oddychał .
Po kolejnym oburzeniu posprzą tali pokó j i wyczyś cili klimatyzator (przy czym nie dział ał a lepiej).
Na terenie aktywnie prowadzono wszelkiego rodzaju roboty (mycie ś cież ek i basenó w, koszenie trawnikó w, sadzenie krzewó w itp. ).
W restauracji przez pierwsze dni był o bardzo niewielu pracownikó w, któ rzy nie mieli czasu na obsł ugę turystó w. Nie był o menu dla dzieci.
Plaż a to osobna kwestia.
Kiedy tam dotarliś my, malowali ramy pod parasolami, robili drewniane ś cież ki, deski z któ rych leż ał y w piasku mię dzy leż akami, na jedną z tych desek nadepną ł mó j mą ż ,
podnoszą c go z piasku, zobaczyliś my wystają cy gwó ź dź z ostrą krawę dzią (3 cm), przynieś liś my go na recepcję - reakcje 0. Poza tym wcią ż był o duż o ś mieci, któ rych nigdy nie usuwano przez cał y okres naszych wakacji.
A kiedy wyjeż dż aliś my (przesiadka był a o 6-00), nikt nie dbał o to, abyś my zjedli ś niadanie lub przynajmniej coś ze sobą zabrali.
Wszyscy rozumiemy: sytuację z Covid, niepewnoś ć z turystami itp. Ale po co otwierać hotel, rezerwować pokoje, skoro nic nie jest gotowe na przyjazd turystó w.

Wyglą da na to, ż e komuś się spieszył o, ż eby zarobić na wczasowiczach, któ rzy i tak nigdzie się nie wybierają (biorą c pod uwagę , ż e cena za ten hotel jest taka sama jak w zeszł ym sezonie).
To był o nasze doś wiadczenie z pobytu w tym hotelu, mamy nadzieję , ż e ktoś bę dzie miał wię cej szczę ś cia)))
PS Chciał bym przekazać kierownictwu hotelu, Tui i innym powią zanym osobom - chę ć zarabiania pienię dzy jest naturalna i normalna, ale hodowla ludzi to nie zarobki, to oszustwo.
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał