nikomu nie radzę

Pisemny: 28 lipiec 2020
Czas podróży: 27 lipiec 2020
Ocena hotelu:
2.0
od 10
Oceny hoteli według kryteriów:
Pokoje: 1.0
Usługa: 1.0
Czystość: 1.0
Odżywianie: 6.0
Infrastruktura: 5.0
W tym hotelu odpoczywaliś my od 27.07 do 02.08. Skł ad - 2 rodziny z 2 dzieci. Samolot przyleciał o 5 i okoł o 7 rano dotarliś my do hotelu. Recepcja nie jest nadzwyczajna, od razu zaproponowaliś my dopł atę za pokó j wyż szej klasy i wcześ niejsze zameldowanie, za co dostaliś my zapewnienia, ż e ​ ​ wszystko bę dzie jak tylko kierownik pojawi się w pracy. Kierownik raczył się pojawić za godzinę i ogł osił cenę - 180 dolaró w, ale z zameldowaniem po obiedzie! Drugi numer - generalnie po 14 - jest pł atny. Okoł o 9 rano okazał o się , ż e klimatyzacja w budynku był a wył ą czona (choć w innym hotelu był a po prostu przykrę cona), bo mieliby czek z Ministerstwa Zdrowia i okazuje się , ż e upał zabija wirus.
W sumie wiedzieli, ż e przyjedzie duż o osó b (a w autobusie był o nas 20) i nie przygotowali ani jednego pokoju, mimo ż e w recepcji nie był o klimatyzacji. To był o po prostu piekł o, dzieci trzeba był o rozebrać do szortó w, ż eby nie dostał y udaru cieplnego. Czy uważ asz, ż e hotel zrobił coś , aby uł atwić nam oczekiwanie? Pomyś l jeszcze raz, nic nie zrobili.
Okoł o godziny 11 pokazano nam nasze pokoje. Powiedzieć , ż e jesteś my zszokowani, to mał o powiedziane. Pokoje są nie tylko stare - pokoje z lat 90. , z ł uszczą cą się farbą , skrzypią ce drzwi. Nie jestem nawet pewien, czy mó gł bym chodzić boso po tym „czystym” dywanie. Widok z okna - przez pó ł metra gó ra piasku, "balkon francuski" dla pó ł osoby. Zrezygnowaliś my z tych pokoi i udaliś my się do pokoi za dopł atą . Ten sam pokó j, tylko jeszcze jeden pokó j, ten sam brud, wilgoć , w jednym z pokoi brak ś wiatł a (mó wili, ż e kiedyś to naprawią ). Nastę pnie recepcjonistka powiedział a, ż e ​ ​ pokoje nie był y sprzą tane od zeszł ego roku. . . jeś li jest to sprzą tanie ogó lne, to lepiej nie myś leć o tym, jak wyglą da codzienne sprzą tanie. Hotel jest zaję ty w 20 proc. , nie ma certyfikatu na stronie zdrowia, nie radzę .

Pracownik - DZIĘ KUJĘ bardziej - martwił się o nas bardziej niż kierownik hotelu i przedstawiciel biura podró ż y. Nawiasem mó wią c, nie bę dziemy już korzystać z usł ug TUI.
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał