Zaplanowany klimatyzator. Pleśń w pokojach

Pisemny: 11 lipiec 2018
Czas podróży: 1 — 10 lipiec 2018
Ocena hotelu:
2.0
od 10
Oceny hoteli według kryteriów:
Pokoje: 1.0
Usługa: 3.0
Czystość: 1.0
Odżywianie: 6.0
Infrastruktura: 6.0
To nie jest 5*
to jest bardzo zł e 4. A potem z rozcią ganiem, na 1. linię , jedzenie, zjeż dż alnie i 2 baseny?
Klimatyzacja w tym hotelu jest NA HARMONOGRAMIE. 4 godziny wł ą czone, 2 godziny wył ą czone. W Kemer. W lipcu. +35 na zewną trz.
Zakł ada się oczywiś cie, ż e ludzie bę dą chodzić w dzień i niczego nie zauważ ają , aw nocy bę dą spać i też niczego nie zauważ ą . Ale w nocy był o tak gorą co, ż e nie moż na był o spać z wył ą czonym klimatyzatorem.
Kiedy o 4 rano poszedł em na recepcję z pytaniem: co do diabł a?
Administrator odpowiedział - no có ż , ja też tu siedzę bez klimatyzacji. Ogó lnie rzecz biorą c, wkró tce zostanie uwzglę dniony.
Dalej. Pokoje.
Są okropne.
Mieszkaliś my w gł ó wnym budynku pod numerem 329.

Najpierw dali nam 324 - na ś rodku pokoju na dywanie był a wielka ż ó ł ta plama, w ł azience czarny grzyb na zasł onie. Kiedy był em oburzony, zmienili go na 329. Przynajmniej nie był o plam na dywanie. I zauważ ył em grzyba w ł azience pią tego dnia pod silikonowymi podkł adkami na zasł onach.
Hotel jest bardzo stary. Wymaga wymiany hydrauliki, dywanu, materacy, mebli. . . Tak, wymaga wymiany wszystkiego.
Na zasł onach w ł azience jest pleś ń , sama ł azienka ma paskudny ż ó ł ty kolor, kafelki są odrapane z zadrapaniami, krany pokryte pł ytką nazę bną , gdzieniegdzie rdza. Na dywanie i meblach tapicerowanych są plamy, zamki w pokojach są porysowane i wiszą klamki z zatrzaskami.
Rę czniki - poplamione, bez szlafrokó w. Materace są niewygodne i twarde.
Dalej. SPA
W recepcji przewodnik sprzedaje wedł ug niego „absolutnie nieporó wnywalny program”. tylko 25 dolaró w - masz hammam, masaż aromatyczny i maskę .
W holu ł apie Cię przedstawiciel hammamu i mó wi, ż e wie, co zaoferował Ci przewodnik. a w tej cenie dodatkowo masaż relaksacyjny, masaż gł owy oraz masaż pianką dla dziecka w prezencie.
Abyś zrozumiał , te procedury obiecano 1.5 godziny. Chł opaki zrobili to w 40 minut. Hammam, masaż pianą , relaksacyjny masaż olejkiem (to jak 2 masaż e w jednym okazał y się maską ), masaż gł owy (rę ce poruszał y się po gł owie przez 1 minutę ). Czy moż esz sobie wyobrazić , jak szybko to był o? O jakim relaksie mó wimy?
Generalnie warto osobno wspomnieć o masce – jest to taki pł yn, w któ rym rozpuszcza się trochę glinki i spryskuje twarz i spł ywa po tobie. A w tym czasie moż na podziwiać pleś ń na kapturze na suficie, odchodzą cą tapetę i przyklejone taś mą plakaty o waż nych energetycznie punktach na ludzkim ciele.
Kró tko mó wią c - weź ł aź nię turecką , ale nie w tym hotelu.
Przewodnik po hotelach

Odpowiada na pytania, jakby był kompletnie popieprzony przez wszystkich ludzi na ziemi. Gł ó wne pytania do niego pojawił y się podczas wymeldowania, kiedy nasz transfer nie dotarł na umó wioną godzinę . Wyjazd zaplanowany na 19.15. 19.25 - brak transferu. Jestem do przewodnika. Mó wi czekać . I to wszystko. Minę ł o kolejne 10 minut. Nie ma transferu. Dziecko i ja stoimy w recepcji, przewodnik zbiera swoje rzeczy i idzie do powozu, któ ry po niego przyjechał .
podą ż am za nim
- Czekaj, mó wię , wyjeż dż asz?
- Tak Dlaczego?
- Jak się mamy? kiedy nas odbiorą ? mamy samolot!
- Tak, o co się martwisz? przyjedzie wkró tce!
do tego momentu transfer był opó ź niony o 25 minut.
przewodnik wsiadł do powozu i wyszedł .
Autobus przyjechał.10 minut pó ź niej. dziewczyna powiedział a, ż e ​ ​ zostali zatrzymani przez policję w celu sprawdzenia dokumentó w.
- CZY NIE MOŻ NA OSTRZEGAĆ ?
– Przepraszam – mruknę ł a dziewczyna.
I tuż przed nami, w kabinie autobusu, zaczę ł a dzwonić do przewodnikó w pozostał ych uczestnikó w transferu, któ ry był opó ź niony o pó ł godziny i powiedzieć , aby ostrzec turystó w.
Oznacza to, ż e w mó zgach przewodnikó w nawet przez sekundę nie dział ał o, ż e należ y ich ostrzec o spó ź nieniu. Zwł aszcza o czymś tak poważ nym. Nie trzeba dodawać , ż e wszyscy uczestnicy transferu z innych hoteli ró wnież byli oburzeni. Nie przez spó ź nienie wszystko moż e się zdarzyć , ale przez brak informacji.
Hotel znajduje się odpowiednio w ostatniej wiosce, bę dziesz ostatnim, któ ry przyjedzie z lotniska i bę dziesz pierwszym, któ ry odbierze Cię z lotniska. Przy wszystkich przyjazdach do hoteli dla innych uczestnikó w. weź ze sobą tabletki przeciwwymiotne.

Kró tko mó wią c, tegoroczne wakacje wyszł y z przygodą . Nie polecam Anex Tour. Ż yczę jej, ż eby wspó ł pracował a z przewodnikami, prowadził a jakieś szkolenie czy coś takiego. I wbij im do gł owy nastę pują cą myś l: w każ dej sytuacji awaryjnej wyjaś nij ludziom, co się dzieje, a dopiero potem zrzuć ich na zachó d sł oń ca.
Có ż , tradycyjnie atutami hotelu są dobre jedzenie, 2 baseny, zjeż dż alnie i 1 linia. To wszystko.
Niedział ają cy klimatyzator ł atwo to skreś la
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał