Słaby wybór jedzenia, obojętny personel recepcji?

Pisemny: 4 lipiec 2021
Czas podróży: 14 — 25 czerwiec 2021
Ocena hotelu:
4.0
od 10
Oceny hoteli według kryteriów:
Pokoje: 5.0
Usługa: 4.0
Czystość: 5.0
Odżywianie: 1.0
Infrastruktura: 4.0
Zacznę od dobra. Morze i gó ry w Kemer są przepię kne!! !
Hotel. . . liderzy i administracja nie chcą robić wię cej! Administratorzy są nieprzyjemni, lekceważ ą cy, udają , ż e cię nie rozumieją .
Przyjechaliś my o 21, do hotelu dotarliś my o 23. Nie chcieli nas karmić . W tym samym czasie okoł o 15 osó b osiedlił o się tego wieczoru, a hotel wiedział , ż e przyjedzie tyle osó b, ale nie chcieli się nami zajmować . Mieliś my ze sobą dzieci, niektó re jechał y 6-8 godzin na lotnisko, a potem tyle samo do hotelu.

Ś niadanie - kolejka 20 osó b. Okazuje się , ż e to jajka sadzone. 2 osoby pod rę ką! ! ! Jeden dziadek, a drugi nerwowa i nieprzyjemna osoba, rzucają ca jedzeniem jak zwierzę ta, zawsze niezadowoleni ze wszystkiego. Dlaczego nie zwię kszyć liczby osó b do dystrybucji? Moż e wtedy nie bę dzie kolejki.
Ś niadania monotonne, jak wspomniano powyż ej. To samo, najtań sze ciasteczko. Owoce to arbuz, pomarań cza na ś niadanie. I jabł ka. Wszystko. Chociaż w sezonie wiś niowym i na ulicy w detalu kosztuje 2 dolary.
Naleś niki na 10 dni był y kiedyś , a to… szara masa.
Obiad i kolacja skł adał y się z ta-dam 6 dań i zupy! Dwa mię sa lub mię so i ryby, 2 dodatki ryż i makaron, najczę ś ciej ziemniaki, duszone warzywa, faszerowana papryka, szpinak. Wszystko opró cz ryż u jest zawsze doprawione czymś , pikantnymi, pomidorowymi sosami. Mię so, któ re nazywają indykiem i któ re jest podawane codziennie w ró ż nych interpretacjach (w postaci mię sa mielonego) jest wł aś ciwie nieznanego pochodzenia, ani woł owiny, ani jagnię ciny, ale zdecydowanie nie indyka!
Te same bez smaku sał atki.
Kolacja jest taka sama. Kiedyś moje dziecko jadł o ryż i ziemniaki, bo nie był o z czego wybierać .
Slajdy dział ają na czas i tylko dwa z czterech. Sił ownia jest zamknię ta - odpowiedzią jest koronawirus! Na duż ym ekranie moż na oglą dać pił kę noż ną (grał a reprezentacja Ukrainy) – nie, koronawirus, podczas gdy w jadalni jest wieczna kolejka, zwł aszcza na ś niadanie!
Poś ciel ma być wymieniana co 3 dni, zapomnieli zmienić , po przypomnieniu na 4 - znowu zapomnieli, pią tego - przypomnieli nam ponownie i zmienili o cudzie! Ponad 10 dni, wię c nikt nie pró bował się zmienić . Rę czniki był y zmieniane dwa razy w cią gu 10 dni.
Wi-fi tylko w holu lub przy basenie, trzeba ł ą czyć się co godzinę . Wyjeż dż ają c nikt nas nie zapytał , czy potrzebujemy jedzenia w drodze.

Kelnerzy, pracownicy kuchni i baró w zawsze noszą maski! Stoł y pokryto ś rodkiem antyseptycznym, szklanki myto w zmywarkach.
Reszta nie mogł aby być zepsuta przez wszystkie powyż sze, ale gdybym miał szczere recenzje, ten hotel NIE został by wybrany jednoznacznie!
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał