w najgorszych warunkach jeszcze nie odpoczywaliśmy

Pisemny: 26 wrzesień 2021
Czas podróży: 11 — 21 wrzesień 2021
Ocena hotelu:
1.0
od 10
Oceny hoteli według kryteriów:
Pokoje: 1.0
Usługa: 1.0
Czystość: 1.0
Odżywianie: 1.0
Infrastruktura: 3.0
Hotel znajduje się w dobrej lokalizacji. Morze jest blisko. Pokoje są normalne. Wszystko inne jest obrzydliwe z powodu chciwoś ci i chamstwa personelu hotelowego oraz oboję tnoś ci organizatora wycieczek.
1 Osada: Po przyjeź dzie okazał o się , ż e nie ma wolnych pokoi. Firma Tui zostawił a nas (3 rodziny) samym sobie i obiecał a, ż e ​ ​ jutro przyjedzie przewodnik hotelowy i rozwią ż e wszystkie problemy, ale przywieź li nas do hotelu o 23:00. Administrator hotelu od razu zaproponował , ż e zorganizuje nas w swoim drugim hotelu Rios Latte (któ ry jest nawet lepszy niż ten) Dł ugo się opieraliś my, ale musieliś my zgodzić się na spę dzenie tam nocy. Po przybyciu do proponowanego hotelu zdaliś my sobie sprawę , ż e jest to sposó b na wypeł nienie hotelu, na któ ry nie był o popytu. Nie ma sensu opisywać hotelu, tylko zdziwienie administratora na nasze pytanie o karaluchy w pokojach "Czego chcesz - to tropiki! " duż o mó wi. Nastę pnie wracamy taksó wką na wł asną rę kę i okoł o 3 nad ranem zakwaterowujemy się w wolnych i brudnych pokojach. Pokó j był sprzą tany dopiero po obiedzie. Po raz drugi udał o się posprzą tać pokó j tydzień pó ź niej.
2. Odż ywianie: Poziom 3* Codzienne paszteciki sojowe ró ż nych rodzajó w w kawał kach porannej kieł basy. Przez cał y czas co drugi dzień był y kawał ki mię sa z kurczaka, ale nie wszyscy je dostawali. Z owocó w tylko jabł ka i mał e ś liwki. Kawa i piwo przy basenie tylko w jednorazowych plastikowych kubkach. Z alkoholu w barze tylko piwo (po jednym kieliszku)

3. Plaż a: Zadowolona tylko pię kną wodą w morzu. Przebywanie na plaż y pod parasolami zagraż a ż yciu. Cię ż ka konstrukcja parasola jest zabetonowana w plastikowym wiadrze i zasypana piaskiem. Podczas naszego pobytu parasole spadł y 2 razy. Jeden z nich spadł obok naszych leż akó w, 5 centymetró w od naszych gł ó w. I to prawie przy braku wiatru. Na szczę ś cie nie został em ranny. Administrator zareagował na moją skargę w niegrzeczny sposó b: „No có ż , jakbyś został przybity, zadzwonił bym po karetkę ”
4. Nie ma absolutnie ż adnej pomocy ze strony przewodnika hotelowego i personelu infolinii touroperatora.
Wyjś cie; Ten hotel nie do koń ca odpowiada opisowi, jeś li chcesz zepsuć wakacje, powinieneś tu przyjechać
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał