Okropny hotel właśnie ze względu na podejście baristy Irini do wczasowiczów

Pisemny: 28 sierpień 2024
Czas podróży: 16 — 27 lipiec 2024
Ocena hotelu:
1.0
od 10
Oceny hoteli według kryteriów:
Pokoje: 3.0
Usługa: 1.0
Czystość: 2.0
Odżywianie: 2.0
Infrastruktura: 1.0
Nigdy wcześ niej nie pisał am recenzji o hotelach, w któ rych spę dzał am wakacje, a wierzcie mi, był o ich naprawdę sporo, zwł aszcza w Turcji. Ale o wszystkim, co wydarzył o się w danym hotelu, nie moż na przemilczeć , bo chce się po prostu krzyczeć o zrujnowanych wakacjach. Wydaje się , ż e ten hotel nie dział a na rzecz ludzi, na ich relaks i regenerację , a wrę cz przeciwnie, po zapoznaniu się z istotą jego dział ania, czł owiek czuje się niegodny czerpania ze wszystkich ludzkich korzyś ci.
Zacznę od tego, ż e po przybyciu do hotelu zostajecie Pań stwo umieszczeni w tzw. „strefie rozliczeniowej”, w któ rej ustawione są sofy, tutaj usią dziecie na nich i bę dziecie czekać na zameldowanie się w swoim pokoju. Moż e to trwać bardzo dł ugo, nawet 10 godzin.
Pokó j jest mał y, ale wszę dzie są duż e mró wki. Pokó j nie jest sprzą tany.

Nie moż na wieszać ubrań na drż eniach, gdyż one natychmiast opadają wraz z drż eniem.
Teraz jedzenie.
Przede wszystkim chciał bym podzię kować kucharzowi Mustafie, któ ry swoją jakoś cią pracy stara się zadowolić wszystkich goś ci hotelowych. Jest bardzo goś cinną i pozytywną osobą . Jedzenie jest obfite, gł ó wnie kurczaki, ryby i to wszystko.
A teraz o barze, a zwł aszcza o bariś cie Irinie.
Jak się pó ź niej okazał o, jest to „zhdun”.
Irina pojechał a specjalnie do Turcji, aby tu poczekać na rosyjski ś wiat. Mó wi o tym wprost i nie lubi Ukraiń có w, mimo ż e mieszkał a w Charkowie. Kiedy podchodzisz do baru, ż eby sobie napić drinkó w, ona zawsze ma niezadowoloną minę i też wie, ż e jesteś z Ukrainy, nie napeł nia wymaganej szklanki do poł owy i nie nalewa wię cej niż dwie mał e okulary jednorazowe. Oznacza to, ż e zachowuje się niegrzecznie i niegrzecznie, co oczywiś cie nie jest powodem dobrego stosunku do wczasowiczó w. Wyraz jej twarzy bardzo ź le wpł ywa na nastró j urlopowicza.
Jego chamstwo i nienawiś ć pozostawiają gł ę boki, podstę pny ś lad w ludzkiej duszy. Wszystko to psuje dobre wraż enie o hotelu.
Chciał bym szczegó lnie podzię kować animatorowi hotelowemu, któ ry wykonuje pracę samodzielnie, a nie duż ym zespoł em animatoró w.
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał
Uwagi (0) zostaw komentarz
Pokaż inne komentarze …
аватар