Hotel nie spełnia deklarowanego poziomu

Pisemny: 15 sierpień 2022
Czas podróży: 1 — 12 sierpień 2022
Komu autor poleca hotel?: Dla rodzin z dziećmi; Na wypoczynek z przyjaciółmi, dla młodzieży
Ocena hotelu:
5.0
od 10
Oceny hoteli według kryteriów:
Pokoje: 5.0
Usługa: 5.0
Czystość: 6.0
Odżywianie: 10.0
Infrastruktura: 8.0
Dzień dobry! Mieszkaliś my w tym hotelu od 01.08. do 12.08. 22g, pokó j 1069. To nie pierwszy raz w sieci Barut, byliś my wcześ niej w Side, gdzie nam się podobał o. W tym roku wybraliś my Kemer. Usiedliś my prawie tak szybko, jak przyjechaliś my o 14.00. Ale tutaj jest ciekawie: nie eskortują goś ci do pokoju, dają kartkę i samemu jej szukają . Dostaliś my pokó j bez balkonu, nie był o gdzie suszyć rzeczy, z widokiem na są siedni hotel. Pokó j ma wszystko, czego potrzebujesz. Ale sam pokó j jest zmę czony, z oderwaną tapetą , suszarką do wł osó w bez elementó w zł ą cznych, nie jest wygodny w uż yciu. Sprzą tanie jest przecię tne: popielniczka nie został a usunię ta przez cał e 12 dni, w ogó le.
Jedzenie owszem jest wyś mienite, ale wydarzył się nieprzyjemny incydent: w gotowanej potrawie natkną ł em się na fragment talerza. Dobrze, ż e tego nie poł kną ł em i nie zł amał em zę ba! Padł o roszczenie, za któ re przysł ali nam butelkę wina w formie przeprosin, w miejscowe lody zł apano też kawał ek plastiku. Algol importowany i lokalny w obfitoś ci, nie ma problemu.
Fish Restaurant A La Carte: Nie rozumiem entuzjastycznych recenzji. Potrawy są takie same jak w restauracji gł ó wnej (wczorajsza kuchnia), kelnerzy pę dzą i nie wiedzą , kto co zamó wił . Alkohol z karty win jest pł atny.

Plaż a i morze są dobre. Leż akó w był o wystarczają co duż o, zawsze moż na był o znaleź ć wolny.
Zamó wiliś my usł ugi fotografa: jedno zdję cie w prezencie, ale prawie poł owa zdję ć z naszej sesji zaginę ł a. Drobiazg, ale nieprzyjemny. W koń cu wraż enie skł ada się z mał ych rzeczy, prawda?
Animacja i rozrywka doskonał a. Dla goś ci z dzieć mi zapewnione jest wszystko, aż do osobnego posił ku dla dziecka.
Przewodnik po hotelach Pegas Lydia: jedynym celem jest sprzedaż wię kszej liczby wycieczek, nie przyjazny, nigdy, przechodzą cy obok, nie przywitał się . Drobiazg?
W dniu wyjazdu walizki nie został y nam przyniesione przed transferem. Nosił go sam mą ż . Znowu drobiazg?
Podsumowują c: nie miał em zamiaru pisać negatywnej recenzji.
Mó j mą ż i ja zawsze spokojnie odpoczywamy, nie wysuwamy niekoń czą cych się roszczeń , nie psujemy wakacji. Recenzja po prostu przedstawia fakty. Pomoż e to komuś nawigować w wyborze hotelu, ponieważ cena tutaj jest doś ć wysoka. Tak, a jeś li hotel pozycjonuje się jako klasa premium, wszystkie wyż ej wymienione przeze mnie są po prostu nie do przyję cia. Opinia skł ada się z mał ych rzeczy!
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał