Hotel między kwarantanną?

Pisemny: 7 czerwiec 2021
Czas podróży: 25 może — 3 czerwiec 2021
Komu autor poleca hotel?: Na relaksujące wakacje; W przypadku podróży służbowych; Dla rodzin z dziećmi; Na wypoczynek z przyjaciółmi, dla młodzieży
Ocena hotelu:
9.0
od 10
Oceny hoteli według kryteriów:
Pokoje: 7.0
Usługa: 10.0
Czystość: 9.0
Odżywianie: 9.0
Infrastruktura: 10.0
Wybrał em ten hotel ś wiadomie, rozumieją c jego lokalizację (3 linia) i inne jego cechy. Odpoczywaliś my dwie osoby dorosł e. Mieszkaliś my w pokojach 101 i 102. Widok z okien był niesamowity!!!!!!! ! ! Moż esz zobaczyć morze, gó ry i mł yny, symbol Bodrum. Obok hotelu znajduje się postó j taksó wek. Są też przyciski do wezwania taksó wki po mieś cie (jeś li się zgubisz). Poszliś my odpoczą ć i dobrze się bawić , a nie przeprowadzać audytó w w biał ych rę kawiczkach i poniż ać pracownikó w.
1. Zameldowanie przed planowaną godziną bez problemó w.
2. Spacer 10 minut do morza. Nie odwiedziliś my wł asnej plaż y, wystarczył a nam najbliż sza, ale z wł asnymi akcesoriami plaż owymi.
3. Teren hotelu jest zadbany, zielony i sprzyja spacerom po terenie.

4. Odż ywianie. Nie wyjdziesz gł odny. Jedzenie jest dobre, 4 bary na miejscu. Obiady przy basenie, napoje, alkohol i nie tylko.
5. Wi-Fi w pokojach był o silniejsze na balkonie.
6. Codzienne sprzą tanie jest powszechne w nadmorskich hotelach. Podobał o mi się , ż e sprzą taczki nie naruszają dokł adnego porzą dku w pokoju (zgodnie ze standardem), Twoje rzeczy pozostają w dogodnych dla Ciebie miejscach.
Chcę porozmawiać o personelu hotelu. Niesamowite dobre nastawienie. Powiem wię cej, osobiś cie czuł am się jak kró lowa, tyle uwagi, troski, co najważ niejsze, wszystko był o szczere. Nikt nie zaglą dał do naszych portfeli. Był o wiele przyjemnych chwil ze strony personelu.
Minusy.
1. Sł aba izolacja akustyczna w hotelu.
2. Brak usł ugi lunch box, dla 4 * to niesamowite.
3. Kierownik hotelu nie wie, jak szybko zareagować na zaistniał ą sytuację , pozwala na stworzenie problemu, choć z gó ry musi przewidzieć utarte prawdy. Takich jak na przykł ad liczba personelu dla okreś lonej liczby wczasowiczó w.
Ludzie zaró wno w hotelu, jak iw mieś cie pomagali, jeś li widzieli, ż e potrzebujemy pomocy, sami oferowali pomoc (za darmo), nie znają c ję zykó w. Nie bó j się wię c samodzielnie spacerować i poruszać się po mieś cie i jego okolicach.
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał