Nie polecam!!!

Pisemny: 14 sierpień 2022
Czas podróży: 23 lipiec — 31 sierpień 2022
Ocena hotelu:
5.0
od 10
Oceny hoteli według kryteriów:
Pokoje: 2.0
Usługa: 4.0
Czystość: 2.0
Odżywianie: 7.0
Infrastruktura: 9.0
Odpoczywał em z mę ż em od 23.07. 22 do 31.07. 22. Ogó lnie wszystko mi się podobał o, ale jest ich kilka ALE .....

W ogó le nie rozumieli obcią ż enia funkcjonalnego asystentó w w zielonych sukienkach.
Przy zameldowaniu w hotelu powitał nas jeden z nich i bez pytania wskoczyliś my do powozu, aby dostać się do naszego pokoju (mieszkaliś my w bungalowie). Zastanawiał em się , dlaczego jedzie z nami??? ? Bę dziesz zdziwiony doł ą czeniem karty i otworzeniem drzwi naszego pokoju...... ale sami wiemy jak to zrobić.... w zeszł ym roku odpoczywaliś my w Sorgun w tej samej sieci i wykonaliś my ś wietną robotę wchodzą c do pokó j bez tej niezrozumiał ej jednostki, któ rym pł aci się pensję na nasz koszt.


Dalej. Nastę pnego ranka wychodzą c z pokoju, z są siedniego pokoju wyskoczył a do nas sprzą taczka, uś miechają c się fał szywie i pró bują c nawią zać osobisty kontakt (jedyne pytanie, po co te pró by??? , aby uzyskać jak najwię cej wskazó wek ? Wszelkie inne osobiste zainteresowania?? ).
W cią gu 20 lat podró ż owania do ró ż nych krajó w po raz pierwszy spotkał em się z podobnym zjawiskiem. Wyskakiwał a do nas tak przez 5 dni z rzę du (dla informacji wczasowiczó w mieszkaliś my w pokoju 3112, jeś li w ogó le, bą dź cie czujni z tym bezczelnym, rosyjskoję zycznym, jak są dzę , uzbeckim). Nie mam nic przeciwko Uzbekom, ale nie w sł uż bie hoteli tej klasy.

Najlepszy personel to niewidzialny personel, a tutaj widzimy, ż e dziewczyna dostał a tę pracę nie tylko po to, by wykonywać swoje bezpoś rednie funkcje, ale takż e do czegoś innego. Polecam menedż erom zwró cenie uwagi na tę postać . Czę ś ciowo jestem twoim kolegą i na sł uż bie spotkał em się z podobnymi nieprzyjemnymi elementami.
Wieczorem przed moim wyjazdem kremowa czapka spadł a mi pod ł ó ż ko. Dedykował em latarkę od iPhone'a pod ł ó ż ko i to co tam zobaczył em to gruba warstwa kurzu. Lepiej niż wyskakiwać do goś ci i naruszać ich osobistą przestrzeń , zadbaj o swoje bezpoś rednie obowią zki!
Nie ma pytań do personelu z Turcji, wszyscy pracowali jasno i sumiennie, z ustalonym standardem w hotelu, ale nie ma sł ó w, jak obrzydliwie pracuje personel z Uzbekistanu. Po co ich rekrutować ? Nie rozumiem. Nieprzyjaź ni, nigdy nie odpowiadają , bez uś miechu (z wyją tkiem hostess).

Nastę pnym razem bardzo dokł adnie zastanowimy się , czy udać się do Twojej sieci, czy nie.

Wiesz, co jest w mał ych rzeczach...

PS Pierwsza recenzja tego hotelu na TripAdvisor i co myś lisz? Został usunię ty. Wycią gnij wł asne wnioski i nie wierz tym, któ rzy stawiają.5-ki bespredelschik.
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał