Obrzydliwy personel

Pisemny: 29 lipiec 2023
Czas podróży: 21 — 28 lipiec 2023
Ocena hotelu:
2.0
od 10
Oceny hoteli według kryteriów:
Pokoje: 2.0
Usługa: 1.0
Czystość: 2.0
Odżywianie: 2.0
Infrastruktura: 3.0
Przyjechaliś my do hotelu o 17:40 w pią tek 21.07. 2023
Sprawdzili nas w godzinę po przyjeź dzie.
Zamiast ł ó ż ka dostaliś my sofę z ż elazkiem i sam materac już na niej leż y
Wszystko się trzę sł o, nie moż na był o się poł oż yć
Widok z pokoju był na duż e klimatyzatory z jadalni, któ rych dź wię k uniemoż liwiał spanie
Po obiedzie zobaczyliś my, ż e na suficie w ł azience zbiera się woda.
I dopiero nastę pnego dnia po reklamacjach zostaliś my przeniesieni

O sprzą taniu nie moż na powiedzieć nic dobrego.
Nasz pokó j był sprzą tany tylko raz

W pozostał e dni po prostu kł adziemy rę czniki
Nie poś cielił em ł ó ż ka
Nie zbierał ś mieci
Kosmetyki dostarczane 2 razy
Brudne naczynia w jadalni, brudne korytarze

Toalety na miejscu są zapomniane z papieru, ciekną krany

Na ulicy w pobliż u restauracji wszystkie krzesł a są brudne i postrzę pione.
Wszę dzie woda z kanalizacji i nieprzyjemny zapach

Kelnerzy się nie nadają , wszystko trzeba robić samemu
Na mojito w barze trzeba czekać ponad 20 minut

W sobotę o 23:15 przybyli nasi krewni
W recepcji nie mogli się zameldować , ponieważ ich baza danych został a zamroż ona
Zostali wysł ani na pó ź ny obiad, któ ry zaczyna się o 23:30
Kompletnie wypeł nił em wszystkie dokumenty, uł oż ył em je w stosy
Podczas gdy osoba, któ ra miał a to zrobić , rozmawiał a przez telefon
Pierwszy numer otrzymaliś my o godzinie 00:30
Otrzymaliś my 3 kolejne numery 01:20
I czekaliś my kolejne 40 minut na ostatni numer, ponieważ w ogó le nie mogli znaleź ć rejestracji
Zameldował em się w pokoju o 02:00! !
W sumie potrzebowaliś my 5 pokoi
Ponieważ był o 8 osó b dorosł ych i 4 dzieci
Poprosiliś my o pokoje na co najmniej jednym pię trze.
W efekcie mamy pokoje na 2.3, 4.6 pię trze
Powiedzieli, ż e przyjdą nastę pnego dnia, ż e ​ ​ mogą zrobić wszystko idealnie
Ale nic nie zrobili
Na recepcji obiecano nam, ż e mieli awarię w bazie danych, nie zostaniemy wyeksmitowani o godzinie 12:00
Ż e zrobią wyją tek za swó j bł ą d i wymeldowanie nastą pi 2 godziny przed przybyciem transferu do nas
W rezultacie nadszedł koniec wakacji, podchodzimy do recepcji i mó wią nam, ż e tak się nie stał o
Dziewczyna, któ ra wysł ał a ich na pó ź ny obiad, powiedział a, ż e ​ ​ nie był o jej tam tego dnia.

Facet, któ ry się zameldował i obiecał , ż e wymeldowanie nie bę dzie o 12:00, powiedział , ż e w ogó le nic takiego nie powiedział
I ogó lnie jesteś my sobie winni, ponieważ zameldowaliś my się w hotelu po godzinie 00:00
Na naszą proś bę dyrektora generalnego, aby wł ą czyć kamery i zobaczyć wszystko, aby pokazać , jak był o, odmó wiono nam
Nikt nie chciał z nami rozmawiać , wszyscy gdzieś uciekali
Udawali, ż e nas nie rozumieją , mó wili po turecku
Powiedzieli, ż e wszystkie pokoje są już zaję te, ale jeś li dopł acimy, moż emy zostać w naszym pokoju
W rezultacie z 5 pokoi został tylko jeden pokó j na 12 osó b!! ! I tylko 2 godziny

Nigdy nie widzieliś my tak obrzydliwej postawy personelu.
Bezczelny, a nawet kł amie prosto w twarz
Jeś li chcesz dobrze wypoczą ć i nie mieć problemó w to nie polecam tego hotelu.
Straszny!
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał