Pię ć gwiazdek za hotel, zwł aszcza ultra, teraz wcale nie cią gnie !! !
Zabierz im dwie gwiazdki!! !
Hotele w Egipcie bę dą jeszcze lepsze!! !
Gdzie jest ulubiona ultra i turecka goś cinnoś ć wszystkich??? ?
Nie ma spotkania goś ci po przybyciu do recepcji, postawa jest niedbał a. Personel recepcji prawie nie mó wi po rosyjsku lub udaje, ż e nie mó wi, a angielski to ta sama historia.
Hotel nie poradzi sobie z peł nym obcią ż eniem!
Nie moż na odwiedzić zadeklarowanego SPA: tylko pó ł godziny, a potem po wcześ niejszym umó wieniu ! ! ! To samo dotyczy jacuzzi i krytego basenu!! !
Pokoje są stare! Wszystko wyczyszczone! Telewizor A4! Brak klimatyzacji! Oś wietlenie w pokoju jest zł e! Jeś li marzysz o dostaniu się do tureckiej bajki i zdobyciu ł ó ż ka z baldachimem, moż esz też o tym zapomnieć , wisi tylko zardzewiał a rama baldachimu! Hydraulika jest stara i ledwo funkcjonalna. Nie ma izolacji akustycznej. Lodó wka - mini bar nie dział a! Prosimy o naprawienie czwartego dnia - co pó ł godziny kł amią , ż e naprawili ! ! ! Przeraż enie!! !
Ogó lnie kadra kierownicza hotelu cią gle kł amie!
Wifi jest okropne w cał ym hotelu.
Obsł uga goś ci to puste miejsce, niczego nie rozwią zują , kł amią , są bezuż yteczni ! ! ! Po prostu zajmują miejsce!
W menu nie ma deklarowanych importowanych napojó w alkoholowych ! ! ! Tylko lokalny alkohol! ! ! Jak tylko poprosisz o coś z importu - nie mają nic, to koniec! Raz dziennie jedna lub dwie butelki importowanego alkoholu wystawione są przy barze (i potem tylko w lobby), a to dopiero po pó ł godzinnym skandalu z menedż erami ! ! ! O nich osobno: niczego nie rozwią zują , do tego są ich dziesią tki - jedna pię kniejsza od drugiej ! ! ! Np. komunikują c się z kierownikiem baru i restauracji o braku zadeklarowanego alkoholu w karcie, odpowiada, ż e na samym koń cu menu jest napisane drobnym drukiem po turecku, ż e jeś li czegoś brakuje, mają prawo do zastą pić go czymkolwiek. W tym samym czasie krzyczą po turecku na siebie i goś ci hotelowych! O elitarnym alkoholu w ogó le moż na zapomnieć – go tam nie ma!
Kiedy czegoś zaż ą dasz, obsł uga moż e po prostu po cichu odwró cić się i wyjś ć ! Jedzenie jest skromne i monotonne! Nie ma normalnych ryb! Nawet jagnię cina! Zapomnij o owocach morza! Nie ma nawet lokum. Jedzenie jak w Egipcie w pierwszej czwó rce: kurczak i kotlet z ryż em i pomidorem, owoce bez smaku i ciasteczka. W ogó le nie widział em menu dla dzieci!
Animacja jest obrzydliwa: nie ma normalnych pokazó w, nie ma muzyki na ż ywo!
Plaż a jest kiepsko oczyszczona z glonó w, na wpó ł rozebrany ponton bez zjazdó w do morza, za mał o leż akó w. Zmiana rę cznikó w tylko w spa.
Hotel jest zrujnowany! ! ! Przed pandemią był o na poziomie - teraz to ż ał osna parodia!! ! Nie wchodź tutaj! ! ! Nie marnuj pienię dzy - za taką cenę w każ dym innym hotelu tej kategorii dostaniesz znacznie wię cej!
Z dobrego:
Personel (sprzą tanie, bar, restauracja) jest bardzo mił y i uprzejmy. Pię kny i zadbany teren hotelu. Ś wietny bar z przeką skami na plaż y. Lody pod dostatkiem. Dobry DJ w barze. Ogromne baseny!
Pokoje są brudne, sprzą tanie obrzydliwe, przy wyjeź dzie musieli zapł acić.271 € za poś ciel zepsutą przez roczne dziecko (nie nauczyli biegać do toalety), nie nosili pieluch, bo biegunka skorodował a tył ek do krwi, ż adna matka nie skrzywdzi swojego dziecka! Ceny i uszkodzone prześ cieradł a, nikt nie zapewnił , wszystko jest tylko w sł owach! Przemyś lany jest ró wnież koszt poś cieli i rę cznikó w.
W restauracji nie ma blendera do karmienia niemowlą t! Jedzenie jest monotonne i bez smaku (ale o smaki się nie kł ó cą ), nie ma owocó w morza, ze sł owa w ogó le, raz w tygodniu dają sushi od nich jedno imię , ryż z marchewką ! Nikt w tym hotelu nie sł yszał o ś rodkach zapobiegawczych covid-19, nawet w kuchni wszyscy chodzą bez rę kawiczek, antyseptyki wiszą dla urody. Zuż yte prezerwatywy leż ą na plaż y przez pó ł dnia i g… wyraź nie! Nikt niczego nie czyś ci nawet na ż yczenie! Naczynia są brudne, zwł aszcza szklanki. Oszukują hotelowego lekarza, ubiegają się tylko o ubezpieczenie, nikt nie zwró ci wydanych 90 €.
Wiele recenzji z wrześ nia tego roku na temat zaburzeń odż ywiania w tym hotelu, mam nadzieję , ż e nie ujdzie im to pł azem! Nie przeprowadzono elementarnego czyszczenia na mokro i mopem. I przez dł ugi czas, są dzą c po iloś ci brudu i kurzu.
Dostę p do internetu był ograniczony, sieć dział ał a z cią gł ymi przerwami.
Hotel jest w bardzo zł ym stanie, wymaga gruntownego remontu, brud i smró d wszę dzie, gdzie spojrzysz. W pokojach znajdują się twarde, stare materace i poduszki. Podł oga był a porysowana, ś ciany poplamione i pomalowane, tapeta podarta, miejscami poł atana. Klimatyzacja wytwarza gorą ce powietrze nie tylko w pokoju, ale w cał ym hotelu. Sprzą tanie to generalnie osobna sprawa, w tym hotelu moż na po prostu odmó wić , podł ogi w pokoju nie są myte, myto je dopiero po reklamacji. Zabrano brudne szlafroki, wydano po 3 dniach, ró wnież po reklamacji. Obsł uga hotelu nie jest profesjonalna, to Kazachowie lub Uzbecy, któ rzy przyjechali dorobić na sezon, wię c obsł uga jest na bardzo niskim poziomie. Nie mó wią po angielsku. I tak jest we wszystkim. Meble w cał ym hotelu są stare, zuż yte i porysowane, podobnie jak sam hotel. Teren wokó ł basenu i plaż y w ogó le nie jest myty. W basenie miejscami odpadł y kafelki, Leż aki Brudne, a materace na nich generalnie okropne, wszystko jest brudne, tł uste plamy i ptasie odchody. Nikt ich nie mył od 13 dni. Wydaje się , ż e przez cał e lato nigdy nie był y zmieniane ani prane. W niektó rych materacach pianka kruszył a się ze staroś ci.
Nie ma parasoli, zamiast nich są przywią zane zardzewiał e rury i szmaty. Doł ą czę zdję cie. Drewniane pantony uł oż one mię dzy leż akami rozpadają się , wystają poszarpane patyki z gwoź dziami. Jakoś ć jedzenia jest po prostu okropna, codziennie to samo, jakaś mechanika nie jest ś wież a, wieczorem nie mogli zjeś ć wystarczają cej iloś ci jedzenia na obiad. Rozgotowane suche mię so. Kurczak lub indyk. Mroż one krewetki kilka razy podawano z owocó w morza. Sandacz i grillowany przesuszony pstrą g. I tak wszystkie 13 dni. Cał e jedzenie nie jest smaczne, w koń cu nie mogliś my wybrać , co zjeś ć . Koktajle w barach to na ogó ł jakiś pomyj, czasem nawet bez lodu. Szczytem ignorancji jest mojito z syropem truskawkowym. . . To był y moje urodziny, hotel mi w ż aden sposó b nie gratulował .
To nasz pierwszy raz w Turcji, szkoda, ż e tak się stał o. Nastę pnym razem bardzo dokł adnie przestudiujemy hotel, aby nie wpaś ć ponownie w zepsute wakacje. Okropny hotel, w ogó le nie polecam. Ż al 100 razy.
Przy wejś ciu do "jadalni" znajduje się odkaż acz - nawet 3 razy naciś niesz, nie wystarczy na wyleczenie rą k! ! Oszczę dnoś ci - horror! ! Podobnie na podł ogach 80% czasu po prostu nie ma ś rodka antyseptycznego ! ! ! Potem każ dy wkł ada 50% jedzenia we wł asnym zakresie, czyli jak kichną ł em i podniosł em urzą dzenie to wszyscy za mnie biorą ! ! ! i tak dalej w kó ł ko… wszyscy goś cie bez masek, choć logiczne był oby, gdzie tł um ludzi je zakł ada, a kiedy siada się do stoł u, przed posił kiem – zdejmuje je, jak to robią w normalne hotele! ale dlaczego hotel oszczę dza na wszystkim!! ! ! na stoł ach nie ma chusteczek nasą czonych alkoholem, obsł uga - wielu jest po prostu bez masek. . . zwł aszcza ci, któ rzy są w niebieskich lub czerwonych koszulkach z logo hotelu, o czym mó wić , dzwonił kierownik ze sztafety goś cinnej - a on jest bez maski, jak to ???? ?
Sł yszalnoś ć w pokojach - brak sł ó w! ! ! Sł ychać każ dego, kto kaszle pię tro niż ej, powyż ej, w lewo lub w prawo…
Na pię trze dla niepalą cych palą w pokojach i na balkonach, okna są takie tanie lub stare, cał y smró d dochodzi do pokoju od są siadó w, o smró d naprawdę nie moż na zapytać przy odprawie, czy goś cie palą i gdzie je zał atwić?? ?
O 22:45 w są siednim pokoju zaczynają naprawiać klimatyzator, hał as jest na podł odze, trwa pó ł godziny, obsł uga pod numerem 7777 odbiera telefon od 4 raz, po zadzwonieniu nic się nie dzieje !! ! ! dziecko obudził o się! !
o 00:47 sł ychać jak ludzie chodzą po korytarzu, drzwi trzaskają jak w przedziale - dziecko drż y! !...
Ś rodki czyszczą ce wpadają do pokoju, gdy pł oniesz, nie przeszkadzaj i bez maski!!! !
Sprzą tanie jest okropne, czasami nie mogą w ogó le sprzą tać przez 2 dni ! !
Wielu pracownikó w nawet nie mó wi po angielsku!
Przy rejestracji cud na recepcji nawet nie zawracał sobie gł owy wpisaniem poprawnych dat urodzenia, musiał am znowu spł ywać , aby uzyskać moż liwoś ć korzystania z internetu, a tu też jest strasznie, bardzo czę sto trzeba ponownie- zaloguj - 2021 jest na podwó rku . . /
W latach 90. Turcy chodzą po basenie z mał pą i oferują fotodzikusy! Kobiety chodzą w ten sam sposó b i oferują kupowanie od nich futer i skó ry, czujesz się jak na rynku...
Zakaz miejsc dla niepalą cych! ! ! basen dla dzieci moż e siedzieć sł abo rozwinię ty, kto pali w pobliż u dzieci wł asnych i innych ludzi, nikt go nie kontroluje!
Parasole przy basenie też trzeba samemu otworzyć - taka usł uga, a wię kszoś ć parasoli jest po prostu zepsuta, leż aki nie są myte i nie przerabiane! ! ! W hotelu ś rodki przeciw krukowicom są ró wne zeru! ! Plac zabaw strasznie brudny i cał y zepsuty! ! Animacja dla dzieci - Brak! ! Animatorzy dobrze, bardzo smutno!
Jedzenie to zupeł nie inna historia. .
Po wejś ciu do jadalni ś mierdzi kwaś nym. . .
Smró d dochodzi z pokoju Staff Only, ten smró d rozniesie się po cał ej jadalni, nie ma innej nazwy dla tego miejsca, nabiał podobno zepsuty, kompletnie niehigieniczne warunki....
Jakoś ć produktó w pozostawia wiele do ż yczenia, sery są zwietrzał e, potrawy niedogotowane, niedogotowane, ć my latają w chlebie! ! ! Cał e jedzenie jest tego samego rodzaju, krą ż ki cebulowe na ś niadanie, lunch i kolację ! Codziennie makaron i kasza gryczana, duż o smaż onego mię sa, czę sto surowego mię sa, rano jajecznica – 85% jest po prostu przypalone!
Owoce: Melon - zielony, Ś liwka i Brzoskwinie 90% zielone! ! zamiast ś wież ych - rozcień czenia sokó w ! ! ! Kawa mielona!
Pozytywne recenzje są pisane same, wszystkie zł e recenzje pokrywane są dobrymi, ale jeś li je przeczytasz, od razu zobaczysz, ż e to bzdura)
Niestety ten hotel skruszył moje zł udzenia do ziemi. Doskonale rozumiem, ż e na ś wiecie jest pandemia, sytuacja jest trudna i wszyscy jesteś my nią zmę czeni. Ale turyś ci i goś cie w Turcji są zawsze na wagę zł ota. Spodziewamy się sł oń ca, morza, pysznego jedzenia i uś miechnię tych mieszkań có w Turcji. A Turcja oczekuje od nas inwestycji w postaci zapł aty za wycieczki oraz zakupu wszelkiego rodzaju pamią tek i artykuł ó w spoż ywczych. Cał kiem normalne stosunki gospodarcze.
Niestety tym razem nie spodziewaliś my się ż adnego z powyż szych. Należ y wspomnieć , ż e skoro mieliś my waż ne wydarzenie, postanowił am trochę zadowolić ukochaną osobę i zamó wił am romantyczną paczkę . W zasadzie wszystko, o czym chcę opowiedzieć w tej recenzji, zaczę ł o się od niego.
Już przy odprawie poczuł em haczyk - obiecane przyję cie VIP okazał o się wcale nie VIPem i po prostu staliś my, jak wszyscy, nawet trochę dł uż ej, ponieważ dziewczyna, któ ra nas przyję ł a, był a cią gle rozpraszana przez inne osoby, któ re przybył y, opuszczają c nas, nasi przyjaciele, któ rzy przybyli do tego samego hotelu, osiedlili się szybciej. Dziewczyna z Relacji Goś cinnej nawet nie raczył a powiedzieć "gratulacje", chociaż sprecyzował a, czy jesteś my nowoż eń cami. Absolutnie flegmatyczna osobowoś ć bez cienia goś cinnoś ci. Zostaliś my wysł ani do jedzenia przed zameldowaniem. A potem pojawił się kolejny problem. W zwią zku z pandemią , kiedy ż ywnoś ć jest przykryta ochronnymi plastikowymi okularami. Wydaje się , ż e wszystko jest logiczne – kelnerzy czy kucharze bę dą zbierali dla Ciebie jedzenie i dawali Ci je, aby wiele osó b nie zagł ę biał o się w jedzenie, zwię kszają c ryzyko. Tak naprawdę przez wszystkie dni odpoczynku musieliś my się tylko wiercić i zał amywać rę ce, ż eby się gną ć po jedzenie, spalają c się i przeklinają c już znienawidzoną epidemię .
Na wszelkie skargi, proś by i podpowiedzi dziewczyna z robotem Guest Relations odpowiadał a, ż e wszystko naprawią i spró bują , ale sytuacja pozostał a taka sama przez cał e wakacje. Personel w restauracji był absolutnie nieprzyjazny, powiedział bym nawet, ż e jest zł y. Wsadzili palec do urzą dzeń do zbierania jedzenia, mó wią c, ż e sam sobie z tym poradzisz i zignorowali cię . Musieliś my cią gle czekać , aż ktoś przyjdzie i poł oż y jedzenie. Samo jedzenie jest monotonne - indyk, kurczak, jeden rodzaj ryby w ró ż nych wersjach i tyle. Bez owocó w morza, bez ż adnych dodatkó w. I w zasadzie był oby to normalne, gdyby nie jedno: hotel jest pozycjonowany jako VIP i Luxury. W lobby moż na zobaczyć nagrody i ró ż ne nominacje w segmencie luksusowym i VIP. Ale z taką kuchnią nie jest nawet blisko VIP i Luxe. Ale wracają c do romantycznego pakietu, któ ry wybrał em. Kiedy weszliś my do pokoju, na stole był szampan, a kluczowym sł owem był o „na stole”.
Oznacza to, ż e hotel klasy VIP nawet nie zadał sobie trudu, aby wł oż yć go do wiadra z lodem, podczas gdy kierownik zapytał mnie o godzinę przyjazdu. Dekoracja pokoju, powiedzmy, ż e był a na 3-ku. Natychmiast napisał em do kierownika, któ ry odpowiedział mi e-mailem i namalował problem. Ló d musiał poczekać , aż zostanie przyniesiony. Poszliś my usią ś ć na tarasie, aby odpoczą ć od drogi, ponieważ lecieliś my i dotarliś my tam rano. Jakiś mę ż czyzna przyszedł z dziewczyną ze sztafety goś cinnej i na oczach wszystkich zaczę li mnie wypytywać , co się stał o. Oczywiś cie wysł ał em je wcześ niej mó wią c, co był o nie tak, ale wspominają c, ż e niech tak bę dzie na razie. Czekał a mnie jednak kolejna niespodzianka. Klimatyzacja w pokoju nie dział ał a, a moja romantyczna pierwsza noc zamienił a się w piekł o. Rano od razu napisał em, ż e chcę wszystko anulować i odzyskać pienią dze, ponieważ pakiet absolutnie nie odpowiada zadeklarowanemu poziomowi.
Począ tkowo menedż erowie, sztafeta goś ci i personel pró bowali mnie od tego odwieś ć , ale potem zgodzili się i powiedzieli, ż e pienią dze zostaną zwró cone. Ale potem zaczą ł się kolejny problem, zapł acił em kartą , a kwota był a jeszcze zaksię gowana. Ale wszyscy zgodnie powiedzieli, ż e nie mogą już anulować rezerwacji i teraz pienią dze muszą zostać zwró cone, kontaktują c się ze swoim bankiem. Wró cę do tego zagadnienia pó ź niej.
Dalej w hotelu. Przed przyjazdem oczywiś cie zapoznaliś my się z peł ną ofertą usł ug i obiecaną rozrywką w hotelu. Mimo to chcę spę dzić wakacje na ciekawym waż nym wydarzeniu. Mię dzy innymi, co jest standardem dla tureckich hoteli, na stronie zapowiedziano koncert Aleksandra Revvy. Wykonał em kilka telefonó w do hotelu. Pytał em wprost i kilka razy, czy to wydarzenie się odbę dzie i za każ dym razem otrzymywał em odpowiedź , ż e wszystko jest w porzą dku i wszystko obowią zuje.
Potem, kiedy widzę , ż e pracownicy już to otrzymali, powiedzieli mi, ż e wszystkie informacje są na stronie i odł oż yli sł uchawkę . A na stronie tak poważ nego hotelu VIP-Luxury napisano, ż e koncert Pirozkowa odbę dzie się.6 maja. Jednak po przybyciu do hotelu pierwszą rzeczą , jaką usł yszeliś my, był o to, ż e nie bę dzie Revvy i jego koncertu. Relacje Goś ci odpowiadał y na wszystkie nasze pytania i oburzenia, ż e rzekomo sami tego nie wiedzieli, potem zaczę li mó wić , ż e na razie 100% nie wiadomo i szukają lotu itp. itd. Jednocześ nie informacje był jeszcze na miejscu i nawet po 5 dniach pobytu spotkaliś my goś ci, któ rzy udali się do hotelu z myś lą , ż e oni ró wnież dotrą na koncert Revva. Absolutnie nieodpowiedzialne podejś cie do goś ci, zaniedbanie i oszukiwanie goś ci. Teraz na drinki. Ponieważ hotel twierdzi, ż e jest wysokiej klasy i mieliś my Ultra All Inclusive, mogliś my zamawiać napoje z zagranicznym alkoholem. I to jest osobna kwestia.
Opró cz tego, ż e obsł uga baró w jest absolutnie martwa, pozbawiona emocji i nieprofesjonalnoś ci, to trzeba też staną ć nad nimi i pilnować , ż eby alkohol był dla Was lany dokł adnie z importu, a nie ten, któ ry mają w butelkach. Oczywiś cie byli bardzo ź li i cią gle prosili o pó jś cie do stoł u, a już przynosili drinka. To samo dział ał o z normalną kawą ziarnistą Illy. Jeś li nie stoisz cał y czas nad barmanem, to poczekaj na coś , dostaniesz pomyj z prostej maszyny stoją cej tuż obok. Taka postawa cał kowicie zniszczył a uczucie relaksu i przyjemnoś ci. Jeś li chodzi o klimatyzator - spę dziliś my 4 dni wakacji na cią gł ym przeklinaniu i domaganiu się wł ą czenia klimatyzatoró w. I choć dziewczyna z Guest Relations uparcie robił a z nas gł upcó w, mó wią c, ż e tylko my się martwimy, to pó ź niej dowiedzieliś my się od co najmniej 10 kolejnych osó b, ż e oni też nie mogą być w pokoju, bo tam szalenie gorą co i oni też byli powiedział , ż e tylko im się to nie podobał o.
Na moją uporczywą proś bę napisał pismo, w któ rym obiecał zwrot pienię dzy nie pó ź niej niż.10 dni roboczych.
Dobrze. Miną ł już prawie miesią c. Ż adne pienią dze nie został y zwró cone na moje konto. Wszyscy menedż erowie przestali odpowiadać na moje e-maile, po prostu mnie ignorują . Napisał em ró wnież do dyrektora generalnego hotelu, pana Murata Yilmaza Zerena, za poś rednictwem znanej na cał ym ś wiecie sieci biznesowej LinkedIn, któ rej jest czł onkiem. I nie otrzymał em odpowiedzi stamtą d. Nie chodzi o wysokoś ć sprawy w stosunku do klienta, do goś cia. Absolutna oboję tnoś ć , oszustwo i niechę ć do pomocy. Oczywiś cie skontaktował em się z moim bankiem i naturalnie zwró cą mi te pienią dze, po prostu zajmuje to bardzo duż o czasu. Ale są tam wszystkie dowody. W formie listó w i potwierdzeń papierowych.
Hotel miał plusy - wnę trze jest bardzo dobre, chociaż wymaga aktualizacji. Basen był podgrzewany. Teren jest doś ć przestronny.
Ale to, jaki mają stosunek do ciebie jako klienta, cał kowicie zabija wszystkie plusy.
Zdecydowanie polecam ten hotel każ demu. Ponieważ posiadam bardzo rozbudowaną sieć kontaktó w, zaró wno rodzinnych jak i biznesowych, doł oż ę wszelkich moż liwych ś rodkó w, aby zniechę cić goś ci do tego hotelu. I oczywiś cie sam nigdy go nie odwiedzę .
Zacznę od zł ych:
1. Plaż a nie speł nia „bł ę kitnej flagi”, trzeba ją czę ś ciej sprzą tać .
2. Przy zakwaterowaniu w hotelu arogancki Mustafa, czyli jak skwapliwie wywabia go z dodatkowej opł aty za wczesny zameldowanie w wysokoś ci 90 euro, ledwo go namó wił za 20 rubli amerykań skich, i to pomimo tego, ż e hotel jest tylko 20% zaję ty.
3. Leż aki na plaż y są w fatalnym stanie - wszystkie są zepsute i nie ma na nich materacy!
4. Odż ywianie! ! ! Có ż , teraz, w tych trudnych czasach, wszyscy są na wolnoś ci pod tym wzglę dem, ale chł opaki są V. I. P. jego matka!
5. Kiedy się poł oż ysz i odpoczniesz, nikt nie zapyta, czy u mnie wszystko w porzą dku i nie chciał bym czegoś do picia, ale powinienem był zapytać !
6. Morze. . . nie wiem, to był pierwszy raz w Belek, ale morze bardzo mnie rozczarował o, jest brudne((
7. Prawie zapomniał em - hotel już wymaga remontu, na korytarzach w niektó rych miejscach pachnie jagnię ciną , nie mogę tego znieś ć !
8. Restauracja a la carte za 100 euro z 2 osobami, hahaha.
Plusy:
1. Personel stara się i jak najbardziej się udaje.
2. Duż o zieleni na terenie, a samo terytorium to 9.000 metró w kwadratowych. jestem cał kiem zadowolony.
Oto kilka gadż etó w! Ogó lnie nie polecam)
Dogodna lokalizacja pokoi (w stosunku do SPA, restauracji i lobby), wystarczają ca iloś ć sklepó w z dobrym asortymentem, wygodne meble tapicerowane w lobby i na terenie cał ego hotelu, pię kne tarasy, zadbana zieleń , plac zabaw, z dobry system bezpieczeń stwa. Baseny, wellness spa, ł aź nia turecka są po prostu ś wietne! Po basenie lub ł aź ni tureckiej moż na tam ró wnież napić się herbaty zioł owej, a wracają c do pokoju zajrzeć do kawiarni i wypić filiż ankę kawy z ciastem lub czekoladą.
A wieczorem w lobby każ dego wieczoru jest muzyka na ż ywo, program animacyjny.
Swobodna atmosfera pozwala na odpoczynek (sam pisał am i uś miechnę ł am się „odpoczywamy”, ale tam nic innego nie robiliś my i zdecydowanie się nie przecią ż aliś my : )), chę tni mogą tań czyć , ś piewać i brać udział w zawodach. Co zrobiliś my i wygraliś my butelkę wina. Ł adnie! Hotel dział a na zasadzie all inclusive, a napoje w barze zadowolą najbardziej wymagają cych goś ci. Cognac courvoisier, whisky chivas, koktel mohito, Bloody Mary i wiele wię cej. Podawane są orzechy, frytki, owoce, a takż e gorą cy salep (o któ rym mó wi się , ż e jest dobrym afrozodiakiem).
Pyszne koktajle przygotowywane są dla dzieci. Personel traktuje je poważ nie i bardzo uważ nie. Spę dź wakacje w Spice Hotel & SPA 5*, a nie poż ał ujesz!
Leż akó w jest bardzo mał o, w szczycie sezonu nawet nie wyobraż am sobie, gdzie wszyscy ustawiają , w ogó le nie ma parasoli (jeden na 10 osó b). Na trawie nie ma leż akó w! Tylko ł okieć w ł okieć przy basenie lub nad morzem jest ró wnież bardzo pulchny! Osobna piosenka do lobby baru! Brak importowanych napojó w! Pod znajomymi etykietami niezrozumiał y napó j! Nawet pracownicy nie ukrywają , ż e menedż erowie wymieniają napoje!
W koń cu zabił chł opaka z plaż y, któ ry podszedł do nas w strefie VIP z materacem, z któ rego lał a się woda i kazał nam wstać z leż aka, bo. musi poł oż yć na nim materac! Podzię kowaliś my, ale powiedzieliś my, ż e nie chcemy leż eć na mokrych i brudnych materacach. Odpowiedź : Có ż , trochę pł ynie, ale wszystkie są brudne! ! !