Opinii o tym hotelu jest wiele, nie bę dę się powtarzał , napiszę , ż e był em mile zaskoczony.
Wydaje się , ż e to banalna sytuacja, ale wiele mó wi. Na plaż y jest ł azienka. Wizyta był a konieczna. Tak się zł oż ył o, ż e podeszł am do drzwi w tym samym czasie co sprzą taczka. Pchał a przed sobą wó zek peł en detergentó w. Widzą c mnie, zwolnił a trochę , przepuś cił a mnie i czekał a.
Niby normalne zachowanie, ale w innych hotelach w Turcji sprzą taczki czuł y się jak kró lowie i nie liczył y się z wczasowiczami. Mó gł by bezceremonialnie wejś ć do pokoju podczas snu itp. Wszystko tutaj jest taktowne i peł ne szacunku.,
I chcę zwró cić uwagę na wspaniał e leż aki na plaż y. To raczej ł ó ż ko. Z grubymi materacami, na któ rych codziennie rano zmieniana jest frotowa poś ciel. Bardzo wygodny. W ogó le nie był o ochoty opuszczać plaż y.
Hotel nie ką sa w rę czniki i moż na ich wzią ć tyle, ile potrzeba.
Czasem wiał o i bardzo wygodnie był o okryć się kolejnym rę cznikiem.
Poza tym kelner cał y czas spaceruje po plaż y i czę stuje drinkami, nie ma potrzeby chodzenia do baru. Tak mił o był o napić się kawy nad morzem.
Jedzenie w restauracji jest doskonał e. Ryby, owoce morza - dostę pne codziennie.
I wszystko jest pyszne!
Osobno chcę wyrazić podziw dla lokalnego cukiernika. On jest bogiem! Tego nie da się opisać , to trzeba przeż yć . To wł aś nie w Kempiń skim pró bowano najsmaczniejszych deseró w.
I trochę o wadach. Był y problemy z zamkiem w pokoju. W pozostał ej czę ś ci musiał em 3 razy dzwonić do mistrza. Pokó j się nie otworzył . Wyeliminowany jednak szybko.
Có ż , odniosł em wraż enie, ż e hotel trochę oszczę dza na detergentach. Zestaw w ł azience nie zawsze był uzupeł niany. Albo klimatyzator nie zostanie wniesiony, to ż el pod prysznic. Dziwne w 5* hotelu detergenty na zamó wienie.
Ale to wszystko drobiazgi. Hotel pozostawił bardzo mił e wspomnienia. Mamy nadzieję , ż e wró cimy ponownie.
Dzię ki Kempinski!
Kogo tu na pewno nie ma: rodziny z dzieć mi w wieku 4-5 lat wzwyż bę dą się naprawdę nudzić! ! ! Mł odzież , któ ra ma ochotę na dyskotekę , ruch, imprezę - nie oferuj! ! ! Ci, któ rzy w ogó le nie rozumieją angielskiego lub tureckiego, nie mogą korzystać z tł umacza, bę dzie to doś ć trudne! Dla kogo ten hotel: dla rodzin z niemowlakiem lub dzieckiem do 4-5 lat, idealnie!
Teren jest dobrze zaplanowany i zwarty, mama nie musi biegać okreś lonej liczby kilometró w, aby zają ć się dzieckiem, jest klub dla dzieci i nianie (wszystko dział a na 5.05), mał e zjeż dż alnie i basen dla dzieci! Ró wnież ten hotel jest odpowiedni dla mł odych par, któ re chcą relaksu i romansu, dorosł ych turystó w) Kuchnia jest naprawdę pyszna, czego zwykle chcą klienci: krewetki, oś miornice, kalmary, mał ż e, czerwona ryba, przepió rka, ś wież e soki, dobra kawa, lody , inna woł owina, inna ryba , mię so z kurczaka jest inne (to inny sposó b gotowania: grillowany, duszony, smaż ony, gotowany na parze, gotowany) ser jest normalny, zamiast gotowanej wieprzowiny, kurczaka itp. wszystko jest bardzo smaczne!
Sam budynek hotelu nie jest nowy, ale wszę dzie jest bardzo czysto! Czy to pokó j, restauracja, plaż a, dowolna toaleta! Pola golfowe są po prostu magiczne! ! ! Na molo są strefy bezpł atne i pł atne (150 euro dziennie) na plaż y bezpł atne leż aki (to nawet nie leż aki, tylko ś nież nobiał e ł ó ż ka) oraz pł atne strefy 100. Bardzo dobra higiena, antyseptyk na każ dym kroku , wszę dzie! Dostę pne są maski! Nie da się namalować wszystkiego, bo pozytywnych momentó w jest wiele.
Przyjechał em o 8 rano, w recepcji zaproponowano mi czekać do 14, o 14 znajdą pokó j i mnie nie zameldują (do tej pory proponowali mi jedzenie, prawdopodobnie myś lą , ż e ich goś cie jedzą.6 z rzę du)
Naturalnie po zapł aceniu 2800 $ był em oburzony proponowaną opcją i prawie doszł o do skandalu w gł ó wnym pasaż u (na szczę ś cie - rozumiem turecki), po 20-30 minutach dostał em pokó j do wyboru: z widokiem na tak -zwane morzem (Bardziej jak ucho od morza) - za dopł atą.80€ za dzień lub bez dopł aty z widokiem na kort tenisowy, wybrał am z widokiem na kort tenisowy, Wszystko by był o dobrze, ale klimatyzatory z ulicy był y takie gł oś ne. . . No, myś lę , ż e ok. . Tydzień pó ź niej są siedzi byli bardzo gł oś ni, po czym zaapelowali z tego powodu, zmienili pokó j (nawet telewizor został wymieniony na mał y na wię kszy).
Nie jestem fanem publikowania recenzji, nie zamieś cił bym tej recenzji, ale gdyby nie przypadek opisany poniż ej: Siedzenie w letniej kawiarni nad morzem, czekają c, aż kelner podejdzie do mnie i zabierze zamó wienie. . nie czekam, nie dzwonię odpowiada, wł ą cz to, po prostu dzwonią do mnie wrzeszczą c - wyzywają co, oczywiś cie kielich mojej cierpliwoś ci przepeł nił się , podszedł em do niego i wzią ł em go za odznakę na któ rej Murat został napisany, poszedł em napisać REKLAMACJĘ do recepcji, piszą c reklamację , w któ rej opisał em sytuację , zaż ą dał em: malowania administratoró w hotelu (Emrah i Alena ), ż e przyję li reklamację na piś mie, na co mi odmó wiono.
Jedzenie jest ró wnież podwó jne. Kelnerzy pracują bardzo niechę tnie we wszystkich kawiarniach i barach tego hotelu o każ dej porze dnia. Ich liczba jest znikoma! Podobno hotel zarabia na oszczę dnoś ciach pracownikó w, widać to wyraź nie.
Był y też komentarze na temat czystoś ci w pokoju, przez dwa dni z rzę du nie zmieniali rę cznikó w i nie dawali ś rodkó w higienicznych, dopó ki nie zrobił em im uwagi.
Jedynym plusem dla mnie jest to, ż e hotel nie jest zatł oczony, ale ogromnym minusem jest to, ż e hotel reprezentowany przez pracownikó w nie radzi sobie z tą liczbą goś ci.