Okropne pokoje w bungalowach i chorzy turyści?

Pisemny: 14 październik 2018
Czas podróży: 28 wrzesień — 13 październik 2018
Komu autor poleca hotel?: Dla rodzin z dziećmi
Ocena hotelu:
3.0
od 10
Oceny hoteli według kryteriów:
Pokoje: 1.0
Usługa: 5.0
Czystość: 3.0
Odżywianie: 8.0
Infrastruktura: 7.0
Wybraliś my hotel od dawna, bo to pierwszy wyjazd nad morze dla naszej 10-miesię cznej có rki.
Wybraliś my mię dzy Grecją a Turcją , a Turcja został a nam doradzona jako kierunek „dziecię cy”. Dokł adniej, hotel Papillon Belvil 5*, bo to „doskonał y poziom hotelu i nienaganna obsł uga”.

W zwią zku z tym PEGAS Touristik sprzedaje ten hotel jako 5* - nie ma ż adnych dodatkó w o HV-1 lub 3*-4*. Przynajmniej nie znalazł em go w voucherze hotelowym i na stronie internetowej.

Hotel ma wysokie oceny i nadal nie bardzo rozumiem, ską d pochodzą , przynajmniej od tych, któ rzy przebywali w domku.
Czytają c pozytywne recenzje o Papillon Belvil 5*, wydaje się , ż e byliś my w innym hotelu : )
Po prostu otwó rz moje zdję cia.

Wyjazd był od 28.09 - 13.10 pokó j w domku.
Wylot tam z Wnukowa przez Turkish Airlines - bez skarg. Wygodny ukł ad 2-4-2.


Transfer z lotniska - przywitał nas autobus w bardzo zł ym stanie. Brudny, stary iz poł amanymi podł okietnikami.

Zameldowanie jest szybkie i bezproblemowe.
Numer – tu zaczyna się zabawa:

Pierwsza liczba:
Z dzieckiem osiedliliś my się z widokiem na ogrodzenie są siedniego hotelu, w któ rym znajdował się park wodny. W zwią zku z tym nie zostaliś my w nim.
Nawiasem mó wią c, pokó j jest bardzo zmę czony. Meble są odrapane, dywany brudne itp. Ale mimochodem zwracaliś my na to uwagę.

Zmiana numeru 1:
Poprosili o przeniesienie do innego pokoju - podali numer 905.
Tutaj myś lał em, ż e moja ż ona wpadnie w zł oś ć - nie widział em takiego zał amania nawet przy sł abych tró jkach.
Bez przesady - wszystko moż na sfotografować i sfilmować - tam wszystko jest martwe i straszne!
Wystarczy spojrzeć na zdję cia!

Na oficjalnej stronie hotelu zdję cie sali klubowej jest nawet niczym.
Co prawda jest uwaga, ż e ​ ​ tak bę dą wyglą dać liczby dopiero w 2019 roku, a nawet wtedy nie wszystkie : )

A ten PEGAS Touristik sprzedaje się za 5*?? ? Na stronie organizator wycieczek Pegasus nie mó wi o 3*-4* lub HV-1.
Pomieszczenie jest wilgotne, zimne - sł oń ce do niego nie wpada. Ł azienka jest mał a i brudna.
Od oś wietlenia - kilka martwych ż aró wek.
Meble wyglą dają , jakby pochodził y z wysypiska.
Rozkł adasz koc - pod nim jest wilgoć.
Po prostu baliś my się zachorować w tym pokoju.

Czy hotel pró bował rozwią zać nasz problem?
Bardzo powolny, ponieważ problem jest ogromny. W samym tylko naszym wyś cigu był o nam znanych 6 przesiedleń!
Byliś my gotowi zapł acić dodatkowo za normalny pokó j, ale nie był o go (w gł ó wnym budynku).
„Wiemy, ż e jest taki problem, dlatego w 2019 roku naprawimy poł owę bungalowó w” – oto odpowiedź.


Czy przedstawiciel Pegasusa w hotelu pró bował rozwią zać nasz problem?
Nie. I do naszego oś wiadczenia - „Polecimy do domu i pozwiemy Pegasusa za niezgodnoś ć hotelu z deklarowanym poziomem! »
Odpowiedź brzmiał a mniej wię cej tak: „Sł uż . Pegasus 25 lat na rynku. Przegrasz sprawę "
Po naszym ogł oszeniu zdję cia Papillon Belvil 5* na stronie Pegas nie był y już wyś wietlane. Prawdopodobnie zbieg okolicznoś ci
Myś lę , ż e nie ma co dalej komentować stosunku Pegasusa do problemó w?

Czy nasz agent pró bował rozwią zać problem?
Tak.
Cią gle pisał em do kontroli jakoś ci, pisał em do hotelu itp. I jesteś my za to bardzo wdzię czni.

Zmiana liczby 2:
Po pewnym czasie powiedziano nam, ż e moż na przenieś ć się do pokoju 3531 - lż ejszy iz prysznicem zamiast wanny. Oczywiś cie przenoszenie się z pokoju do pokoju nie jest czymś , co chcesz robić na wakacjach. Ale katar mojej ż ony z powodu wilgoci i wilgoci w pokoju 905 zmusił nas do przeniesienia się do innego pokoju.
Ten pokó j też jest zniszczony, ale przynajmniej był o sł oń ce i nie jest tak chł odno.
Jednak przecią ganie wó zka na 3 pię tro to oczywiś cie nadal przyjemnoś ć.
A goł ę bie, któ re upodobał y sobie dach nad balkonem, nieustannie bombardował y. Balkon zawsze był w ich produktach odpadowych. Prawdopodobnie bogactwo.

Zmiana numeru 3:
Na 5 dni przed zakoń czeniem wycieczki moż liwe stał o się przeniesienie się do gł ó wnego budynku.
Duż e pokoje, wyglą dają dobrze.
Ale z jakiegoś powodu wszystkie są też odrapane, chociaż Papillon Belvil 5 * pisze w swoich broszurach, ż e naprawa został a niedawno zakoń czona.

Animacja:

Ktoś chwali. Ale wieczorne pokazy, nie liczą c importowanej animacji, są sł abe.
Chł opaki tań czą i otwierają usta do muzyki (np. musicalu Mama Mia) w starej scenerii - bardziej jak amatorskie wystę py niż poważ ne show.
Gra "Bingo" jest oczywiś cie doś ć nudna : (

Klub dla dzieci, park wodny: wszystko w porzą dku. Pracują z dzieć mi. Park wodny jest fajny. Dzieci mają swoje „miasto”. Nic dziwnego, ż e hotel jest uważ any za hotel dla dzieci.

Terytorium: duż e i zielone, tak jak chcieliś my. To prawda, ż e ​ ​ w niektó rych miejscach na terenie są ś mieci. Niektó re elementy scenografii są porozrzucane, stare meble itp.

Morze: ł agodne wejś cie. Najpierw kamienie, potem piasek. Morze jest jak morze

Baseny: Ogó lnie rzecz biorą c, jest wystarczają co duż o miejsca dla wszystkich. Kryty basen z podgrzewaną wodą jest zamknię ty.

Kuchnia i napoje: wszystko jest w porzą dku. Dobry wybó r jedzenia i obsł ugi. Przyjazny personel.
Lot powrotny Nord Wind (linie lotnicze Pegasus)
Straszne linie - niektó re stał y wedł ug nich - 1.5 godziny. Kolejki są najprawdopodobniej spowodowane dopł atą za nadwagę.
W ogó le nikt nie argumentuje, ż e jeś li 20 kg jest moż liwe, jest gotó w zapł acić.25 USD za nadwagę.
Ale moż esz pł acić tylko GOTÓ WKĄ . Przyjaciele, to już koniec oczywiś cie : (
Tak, nawiasem mó wią c, nie ż ywią się swoimi lotami - to jest za opł atą.
Na czarterach (a nie w tanich liniach lotniczych) spotykamy się z tym po raz pierwszy.

Jaki jest wynik?
Moja ż ona zachorował a, ja też . Moja có rka zachorował a ostatniego dnia wakacji.
Wydaje mi się , ż e poł owa ludzi w hotelu to te pokoje w bungalowie, ż e chorują.

Do hotelowego lekarza czę sto ustawiał a się kolejka. Cał y zasmarkany i kaszlą cy.

Choroba, straszna liczba i ignorancja ze strony Pegaza oczywiś cie zepsuł y dł ugo oczekiwane wakacje.
Leczymy naszą có rkę i wracamy do zdrowia. Otupsk, któ ry zabrał duż o sił y : (

Porada:
1. Jeś li pó jdziesz do Papillon Belvil - tylko do gł ó wnego budynku.

2.
Leki, a najprawdopodobniej bę dziesz ich potrzebować , moż esz zamó wić w aptece z dostawą . Moż esz poprosić o telefon do apteki w recepcji. To popularna usł uga tam.

3. Fly Pegasus - przygotuj się na samodzielne zadbanie o siebie. Najprawdopodobniej nie pomogą ci poza „zabraniem cię na zakupy”.

Uważ amy, ż e Pegasus oszukuje swoich klientó w, podają c nieprawdziwe informacje o sprzedawanym produkcie.

Czy pró bował jakoś pomó c naprawić sytuację , zaoferować odszkodowanie itp.?
Nie. Nie ma mowy. W ogó le.

Zamierzamy nadal rozmawiać o naszych doś wiadczeniach z Pegasusem i hotelem Papillon Belvil 5* i bę dziemy dochodzić odszkodowania. Moż e uda się przebić.

Jeś li masz jakieś pytania - zapytaj
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał