OSADA. Standard od 14, ale dotarliś my o 12 i osiedliliś my się w cią gu 15 minut. I nie tylko my, ale też wszyscy, któ rzy przyjechali z nami w jednym transferze. Zostaliś my przywitani bezpł atną butelką zimnego szampana po przyjeź dzie. Był bardzo przydatny po upale. ))) Przy wyjeź dzie pokó j został przekazany o godzinie 12:00, a transfer o godzinie 15:00. Musiał em zostać w lobby przez 3 godziny, ale mił ym plusem był o to, ż e przez cał y ten czas moż na był o dalej korzystać z cał ej infrastruktury hotelu za darmo, a oczekiwanie okazał o się bardzo wygodne (obiad, koktajle w lobby) .
POKÓ J.
Zaję liś my najzwyklejszy pokó j. Zamieszkał y w domku na 3 pię trze z widokiem na są siedni hotel. Wieczorami był y imprezy i był o gł oś no, ale dobre podwó jne szyby usuwał y ten problem. Pokó j nie jest duż y. Ale wszystko jest zrobione dobrze. Wnę trze moż e trochę zmę czone, ale wszystko został o pierwotnie zrobione tak, aby „zmę czenie” nie był o widoczne. Jeś li nie szukasz czegoś na dno, pokó j jest doskonał y. Jest tam wszystko, czego potrzebujesz (aż do toreb plaż owych), wszystko dział a. Nie znaleź li tylko szczoteczek do zę bó w i pasty do zę bó w (prawdopodobnie moż na był o o nie poprosić w recepcji, ale my mieliś my wł asne). Pokó j miał dwa ł ó ż ka (podwó jne i pojedyncze). Przenió sł je i dostał ogromne ł ó ż ko. Poduszki moim zdaniem są "pł ynne", ale to normalne w hotelu i nikt nie obiecywał tu menu poduszek ortopedycznych. )
CZYSZCZENIE. Sprzą tane codziennie.
Nie znaczy, ż e codziennie sprzą tali i sprzą tali wszystko do pierwotnego stanu (tak jak w momencie zameldowania), ale w pokoju też nie był o brudno. Specjaliś ci sprzą tają cy mogą narzekać na jakoś ć sprzą tania, ale my nie mieliś my ż adnych skarg. Usunię to normalnie. Jeś li sprzą taczka znalazł a nas w pokoju, to wszelkie nasze proś by / ż yczenia / uwagi dotyczą ce sprzą tania był y realizowane natychmiast.
PERSONEL I OBSŁ UGA. Podobał a mi się usł uga. Personel jest przeszkolony i bardzo pracowity. Nawet nie ma specjalnej potrzeby „smarowania” koń có wki. W gł ó wnej restauracji stoliki są szybko sprzą tane. Szybko podchodzą , nalewają wodę i pytają , jaki napó j przynieś ć . I przynoszą . Ale jeś li potrzebujesz dodatku napojó w, to już jest jakie szczę ś cie ...mogą już nie wychodzić . Ale to nie ma nic wspó lnego z narodowoś cią turystó w. Tyle, ż e przy maksymalnym zapeł nieniu hotelu chł opaki fizycznie nie mieli czasu, chociaż pró bowali.
Nie byliś my zbyt leniwi, aby sami przejś ć.3 kroki i wzią ć dla siebie dodatkowe drinki. Osoby szczegó lnie wybredne zawsze mogł y po prostu zadzwonić do kelnera i zł oż yć dodatkowe zamó wienie. Szczegó lnie chciał bym zwró cić uwagę w restauracji gł ó wnej na kelnerki Surę i czarnowł osą pię knoś ć w okularach. Nie tylko szybko i sprawnie wykonali swoją pracę , ale takż e z uroczymi uś miechami, nał adowują c wszystkich swoim pozytywnym nastawieniem. Szczegó lnie docenił y to dzieci. Wielu po prostu podą ż ał o za nimi ogonami, a nawet starał o się pomó c im w pracy))))))
W barach i wieczornych pokazach usł uga jest ró wnież normalna ze zniż ką na maksymalne obł oż enie hotelu. Kiedy siadasz przy stoliku, kelner bardzo szybko podchodzi/zabiera/przynosi zamó wienie. Dalej - jak szczę ś liwy. Zwykle, gdy kelnerzy widzą puste szklanki, szybko je zabierają i pytają , czy mogą przynieś ć coś innego. W każ dym razie zawsze moż esz zadzwonić do kelnera lub samemu udać się do baru na drinki.
Napiwek w wysokoś ci 1-2 USD tutaj nikogo do niczego nie zobowią zuje i jest postrzegany po prostu jako „dzię kuję ”. Aby jakoś odró ż nić się od ogó lnego tł umu wczasowiczó w, jak powiedział mó j kolega, któ ry ró wnież spę dzał wakacje w tym hotelu, trzeba dać co najmniej 10 USD, a wtedy kieliszek nigdy nie bę dzie pusty nawet przy basenie czy na plaż y ))))
Ogó lnie podobał a mi się usł uga. Nawet bez napiwku jest lepiej niż w 5* Dominikanie, Egipcie i Wietnamie, gdzie kiedyś byliś my.
JEDZENIE. Jedzenie jest wszę dzie, duż o, prawie cał ą dobę (jest nawet bar z przeką skami non stop). Przespaliś my obiad pierwszego dnia po drodze...i poszliś my na pó ź ną kolację (od 23:00 do 2 w nocy). Nie wyszli gł odni. Asortyment jedzenia był jak w Egipcie 5* przy gł ó wnym obiedzie))))) Owoce (wiś nia, arbuz, melon, morela, brzoskwinia, gruszka, jabł ka, ś liwki itp. ), lody, ś wież e soki (ja osobiś cie nie jadł em arbuzó w lenistwo pił em ś wież e soki z arbuza)))), gozleme, rybę (dorada / okoń morski) na grillu - cał y dzień , bez szumu, kolejek i pod dostatkiem.
Kró tko mó wią c, jedzenie nie jest 5* Michelin, ale duż o, urozmaicone i na każ dy gust.
NAPOJE Bez sokó w w proszku. Wszystkie soki z opakowań lub ś wież e. Alkohol jest dobrej jakoś ci. Ogromna lista koktajli. Opró cz swoich autorskich koktajli barmani (nie wszyscy) znają prawie wszystkie znane koktajle i potrafią je przygotować . W barze na plaż y Remzi moż e przygotować dowolny koktajl. Najbogatszy bar z cał ą gamą drinkó w w lobby. Tam zawsze jest mniej ludzi, a wszystko tam jest i są nalewane z wysoką jakoś cią , bez poś piechu (na plaż y jest cią gł y strumień i tam chł opaki czasami popeł niają bł ę dy z proporcjami i skł adnikami)))) Rosyjskoję zyczni faceci na bary chę tnie nalewał y mi pó ł szklanki Chivas na raz i osobno ló d i sok, ż eby ani ich do mnie, ani do mnie nie odwiedzali ich po raz kolejny))))) Surowe 5+ na drinki!
KARTA A-LA Był y w rybach i Morzu Ś ró dziemnym. W rybach dają wszystko to samo, co w gł ó wnym restiku. Tylko oś miornica i krewetki za dodatkową opł atą . opł ata (a na stoł ó wce gratis)))).
Podobał mi się czarny okoń . Mile zaskoczony. Poza tym nie widzę sensu tam jechać . W basenie Morza Ś ró dziemnego był y dania, któ rych nie znajdziecie w gł ó wnej restauracji. Moż esz iś ć na zmianę.
MORZE i PLAŻ A Plaż a jest piaszczysta. Leż aki w 5 rzę dach z markizami. Wiele leż akó w. Zawsze moż esz znaleź ć miejsca nawet przy maksymalnym wypeł nieniu hotelu. W morzu przy wejś ciu do wody piasek z drobnymi kamykami. Od gł ę bokoś ci „do pasa” piasek. Mimo piasku morze jest czyste. Po lewej stronie plaż y znajduje się baza rozrywki wodnej. Ceny są.2 razy wyż sze niż w Federacji Rosyjskiej na Kubanie.
BASENY Jest gł ó wny duż y basen, brodzik dla dzieci, jest aquapark (nie dział a w najgorę tsze dni). Dla nas ogromnym plusem był a obecnoś ć osobnego basenu relaksacyjnego 18+. To tylko dla dorosł ych. Osoby z dzieć mi są uprzejmie, ale uporczywie wyrzucane stamtą d przez ochroniarza. Jest cisza, chł ó d i spokó j. Bez gł oś nej muzyki, krzykó w dzieci i animatoró w.
ROZRYWKA Jest wielu animatoró w. Dla dzieci są cią gł e konkursy, gry i inne zabawy.
Dla dorosł ych zawody sportowe, gry. Animacja jest dyskretna. Kto chce - znajdzie coś dla siebie. Kto nie chce, tych się nie dotyka. Nie chcieliś my, wię c nie mogę powiedzieć wię cej o animacji.
Dla dorosł ych wieczorami kino na plaż y, programy pokazowe, dyskoteka. Jak rozumiem z opinii innych, hotel ma ś wietną animację dla dzieci, jest wygodny dla tych, któ rzy chcą spokoju, ale dla dorosł ych szukają cych imprez, nie jest tu zbyt dobrze ...Mł odzi ludzie, któ rzy zakł adają , ż e ich wakacje bę dą niekoń czą ca się impreza lepiej przyjrzeć się innym opcjom.
LOKALIZACJA Poza hotelem nie ma nic do roboty. Nie ma nic w odległ oś ci spaceru. Centrum Kadriye oddalone jest od obiektu o 5 km. (w obie strony taksó wką.20 USD) Moż na tam kupić lokalne tureckie rzeczy. Kilka solidnych podró bek dla marek, ale jakoś ć tkanin jest dobra. Uparty sprzedawcy, trzeba dł ugo się targować i ponuro, aby cena stał a się adekwatna ...
Normalne zakupy w normalnych sklepach i normalnych cenach to centra handlowe w Antalyi. Trzeba tam pojechać wynaję tym samochodem lub taksó wką (ok. 80$ w jedną stronę ) lub moż na zamó wić darmowy transfer, ale z obowią zkowym postojem w sklepie skó rzanym lub jubilerskim, gdzie bę dą obsesyjnie sprzedawać...Ale jeś li trzeba mieć skó rzaną kurtkę , wtedy moż na coś tam mieć , potem targować się przyzwoitą jakoś cią w odpowiedniej cenie.
Ogó lnie hotel nam się podobał . Jest wart swoich pienię dzy. Odpoczynek zakoń czył się sukcesem. Nigdy nie ż ał ował em. Bę dziemy polecać znajomym. Wró cimy tu ponownie.
PS STOSUNEK DO ROSJANÓ W W ś wietle ostatnich wydarzeń trochę obawialiś my się , ż e nasze wakacje mogą zostać przyć mione przez negatywny stosunek do nas ze strony personelu lub innych wczasowiczó w. Nic takiego nie istniał o! Wię kszoś ć urlopowiczó w to rodziny z dzieć mi. Każ dy ceni sobie wygodę i spokó j. Nikt nie chce konfliktó w przy dzieciach. Wszystko jest kulturowe i peł ne szacunku.
A moż e dlatego, ż e był o tam duż o Rosjan, a nawet zł oś liwi krytycy zrozumieli, ż e kontakt z nimi bę dzie droż szy)))) Nie był o też dyskryminacji ze strony personelu. Jeś li uś miechniesz się , bę dziesz pozytywnie nastawiony i traktujesz personel nie jak niewolnikó w, ale jak gospodarzy witają cych goś ci, wtedy bę dziesz dobrze traktowany i obsł uż ony z przyjemnoś cią , niezależ nie od narodowoś ci.
P. P. S. Mucha w maś ci...W restauracjach A-La Card zawsze grana jest muzyka na ż ywo. Dziewczyna na skrzypcach przy akompaniamencie gitary pró buje coś wykonać...To straszne. Skrzypce nie grają , nawet nie ję czą , ale piszczy i ryczy w piekielnych mę kach. Nawet dla mnie, z cał kowitym brakiem sł uchu muzycznego, był o jasne, ż e w ogó le nie umiał a grać na skrzypcach, nie sł yszał a siebie, nie miał a poję cia o rytmie, nutach i technice gry na skrzypcach. A dla mojej ż ony z doskonał ym uchem, któ ra ukoń czył a szkoł ę muzyczną na fortepianie, to był a piekielna tortura.
Szybko wepchnę ł a w siebie jedzenie i po prostu uciekł a stamtą d!!! ! Poprosiliś my kelneró w, aby „pozwolili” muzykom zrobić sobie przerwę na co najmniej 10-15 minut, ale kelnerzy z sympatycznym uś miechem przeprosili i powiedzieli, ż e zgodnie z regulaminem muzykom nie wolno przerywać ( (((Nawet wszyscy kelnerzy zrozumieli, jak bardzo skrzypek nawalił. . Biedni ludzie, nie mogli stamtą d uciec i musieli znosić te tortury każ dego wieczoru .. .
Nie znalazł em w ogó le ż adnych minusó w, tylko targ, ale nie musisz tam jechać , ż eby nie popsuć sobie humoru.
A cał odobowy bar miraż u pozwoli Ci ró wnież zachować trochę prywatnoś ci.
Dział a w systemie uai 24 godziny, alkohol importowany jest wliczony w cenę Ballantine's na barze jest nalewany; ) nawiasem mó wią c, od tego roku menu wszystkich baró w jest takie samo, a drinki na plaż y i w barze w lobby są takie same!
Pod wzglę dem ż ywieniowym wszystko jest ró wnież doskonał e, zaró wno pod wzglę dem ró ż norodnoś ci, jak i smaku; ) Osobno zaznaczam, ż e dania nie są ostre, aby dzieci mogł y bezpiecznie jeś ć w gł ó wnej restauracji. Menu w restauracjach w tym sezonie jest nowe. Obiecali nawet, ż e poczę stują nas sezonowymi owocami.
Terytorium hotelu jest chlubą hotelu, ś miał o moż na powiedzieć , ż e wille znajdują się w parku, wszystko jest bardzo zielone i pię kne, plus wspaniał a przyroda Turcji, kiedy obok sosen rosną palmy.
Przestronny i dobrze rozplanowany, ale w ciemnoś ci moż na się zgubić ; ) korzyś ć z wi-fi ł apie wszę dzie i wyś wietli się mapa Google; )
Na terenie znajduje się.6 basenó w, z któ rych 5 jest podgrzewanych.
A tego pię kna dopeł nia doskonał a piaszczysta plaż a.
A teraz nowoś ci, któ re obiecano nam w tym roku:
Lodó wki z wó dką na plaż y przy leż akach
Kelnerzy na plaż y?
Przycisk do wezwania kelnera na plaż y
Kabiny na plaż y z obsł ugą za dodatkową opł atą
Salonik dla goś ci, w któ rym moż na odpoczą ć i coś przeką sić przed zameldowaniem i wymeldowaniem (dostę pne prysznice i sejfy)
Akademia sportowa dzieci: tenis, pił ka noż na, pł ywanie – bezpł atne lekcje grupowe
Ró wnież w tym sezonie dodaliś my pokoje rodzinne, zaró wno w budynku gł ó wnym, jak i w bungalowie, teraz rozpieszczą nas dwie sypialnie
Z lotniska przyjechaliś my o 10 rano. Jest bardzo blisko lotniska, o co mi chodził o. Pokó j nie był jeszcze gotowy. Zaoferowano nam brunch do jedzenia podczas oczekiwania na nasz pokó j. Wró ciliś my o 10:50 w recepcji, poproszono nas o odczekanie 10 minut, ao 11:00 usiedliś my już w pokoju.
Pokó j znajdował się na pierwszym pię trze gł ó wnego budynku z widokiem na morze, na koń cu korytarza (nr 4034). Mimo obecnoś ci amfiteatru przy oknach był o naprawdę cicho. Izolacja akustyczna w pokoju jest dobra, ale w są siednich pokojach sł ychać pł acz dzieci. Ale my sami byliś my z dzieckiem - to nas nie denerwował o. Niedawno wyremontowany hotel, przestronny, nowoczesny design, puszysty jasnoszary dywan na podł odze, duż a ł azienka, duż o kosmetykó w pod prysznic (codziennie odnawiana), biał a poś ciel i rę czniki, wszystko regularnie zmieniane, duż o miejsca do przechowywania, bezpł atny minibar , któ ry jest aktualizowany codziennie, TV. Kiedyś nawet po raz drugi poprosili o wymianę wszystkich rę cznikó w, ponieważ padał o, a po uż yciu rę cznikó w w ogó le nie wyschł y. I dwa razy był o zakł opotanie - dziecko zmoczył o ł ó ż ko we ś nie. Poprosili o wymianę i zrobili to bez ż adnych problemó w.
Odż ywianie został o w peł ni ocenione dopiero w pierwszych 2 dniach, ponieważ do koń ca trzeciego dnia wszyscy kolejno zachorowaliś my na rotawirusa: najpierw mą ż , potem ja, a na koń cu dziecko. To zakoń czył o nasze peł ne wakacje.
Poza hotelem nic nie jedliś my ani nie piliś my, sam hotel jest naprawdę czysty, wszę dzie w pomieszczeniach ogó lnodostę pnych są ś rodki do dezynfekcji rą k, któ rych zawsze uż ywaliś my. Zakł adamy, ż e mą ż przypadkowo napił się wody w basenie ze zjeż dż alniami dla dzieci (poł oż ył się na plecach, chciał zmoczyć gł owę i przypadkowo zanurzył się w wodzie cał kowicie), ale my z kolei z dzieckiem już podniosł em od niego, kiedy jeszcze nie miał wyraź nych objawó w choroby. Konkretnie był sztormowy: temperatura powyż ej 39, nudnoś ci, brak apetytu i biegunka (bez wymiotó w), z dzieckiem wszystko tak samo, tylko temperatura do 38.
Poszliś my do lekarza po ubezpieczenie, przepisane leczenie. Choroba kosztował a nas 100€ z wszystkimi wydatkami, biorą c pod uwagę fakt, ż e opł aciliś my ubezpieczenie tylko za dziecko. To znaczy, jeś li podró ż ujesz z dzieckiem do hotelu, w któ rym zazwyczaj jest duż o dzieci, zdecydowanie radzę wzią ć pienią dze z marż ą na takie przypadki. I to pomimo tego, ż e mieliś my duż ą apteczkę z 3 rodzajami antybiotykó w, ś rodkó w przeciwgorą czkowych, wszelkiego rodzaju sorbentó w, ś rodkó w przeciwbó lowych itp.
Jeś li chodzi o jedzenie (to był o dla nas bardzo waż ne): menu baaaardzo ró ż norodne, duż o deseró w, cał a restauracja dla dzieci, wiele lokali z przeką skami: gozleme, pizza, lody, cukiernia z kawą parzoną w profesjonalny ekspres do kawy od sympatycznej baristki. Generalnie na pewno nie bę dziesz gł odny, najważ niejsze, ż eby nie zachorować jak my, a potem nie jeś ć tylko ryż u, a potem chodzić z piekielnym bó lem ż oł ą dka z jednego zjedzonego deseru!
Animacja nie został a specjalnie doceniona: nie mieliś my czasu dla osoby dorosł ej (widzieliś my, jak mieliś my zaję cia fitness, jogę na scenie, graliś my w rzutki, water polo, krę cone rowery w wodzie - w ogó le był o coś ), widzieliś my dzieci kilka razy: ze starszymi dzieć mi tań czył y w dziecię cym basenie, jeź dził y pocią giem, krzyczał y jakieś pieś ni, poruszał y się razem po hotelowych ś cież kach, był a dyskoteka dla dzieci, pomalowane koszulki w dziecię cym klubie, pieczone ciasteczka, pomalowane, itp. Nasza nie pró bował a wszystkiego, ponieważ wszystkie animacje skierowane są do dzieci od 4 lat. Dla dzieci w wieku 1-3 lat klub dla dzieci ma tylko mał y pokó j zabaw i sypialnię z ł ó ż eczkami (jeszcze tego nie widział em). Nawet ludziom takim jak my nie zabroniono chodzić do kina dziecię cego, do pokoju Lego (ale Lego jest tam mał e - trzeba się pilnować , ż eby dziecko nie wpychał o go do buzi))), do pokoju ze wszystkimi ró ż nego rodzaju przydatne rzeczy, takie jak kolorowanki, ksią ż ki, oł ó wki / flamastry, gry planszowe itp. Jest też pokó j z Sony Play Station: gdybyś my mieli czas i okazję , poszlibyś my się bawić z mę ż em, na Boga))))
Nasz alkohol nie był szczegó lnie waż ny, ponieważ nie jesteś my „wieloma pijakami”, ale w pierwszych dniach przed chorobą udał o nam się wypić kilka koktajli (ja osobiś cie w ogó le nie lubiliś my), wytrawne czerwone wino do obiadu (zwykle normalne wytrawne wino) i oddaliś my się trochę Baileys z lodem (czyli mają też elitarny alkohol za darmo).
Z tego, co kategorycznie mi się nie podobał o - to odległ oś ć od hotelu do najbliż szego zatł oczonego miejsca z zakupami: 6-6.5 km do centrum Kadriye, 7-8 km do centrum Belek. To znaczy albo jedź autobusem do Kadriye, albo z transferem 2 autobusami do Belek lub taksó wką (10 € w jedną stronę ). Autobusem moż na też wybrać się na spacer do Legendy, poszliś my też.2 razy na zakupy do Belek i stwierdziliś my, ż e miasteczko jest bardzo ł adne! Radzę wię c jechać samemu, bo z jakiegoś powodu przewodnicy hotelowi radzą , aby jechać do Kadriye i zdecydowanie unikać Belek. Chociaż w Belek jest duż y Migros, jest znacznie wię cej sklepó w i Waikiki, wię c jest gdzie iś ć na spacer!
Nawet w poró wnaniu z Kemerem nie podobał o mi się samo morze: prawie zawsze jest trochę zabł ocone, nie ma tak krystalicznie czystej wody, jak na plaż ach z kamiennym dnem. Zwykle piasek szybko się osadza, ale tutaj na plaż y wydaje się , ż e w wodzie zawsze jest kurz. Myś lę , ż e to jest okruch kamienia na piasku, coś w rodzaju zmiaż dż onego pumeksu, któ ry jest lż ejszy od piasku, przez co w wodzie jest zawsze zmę tnienie. Daleko od tego, czego oczekiwaliś my od Morza Ś ró dziemnego.
Na podstawie wynikó w wakacji doszliś my z mę ż em do tego samego wniosku, ż e w przyszł oś ci zawsze bę dziemy wybierać hotele i miejsca noclegowe wył ą cznie dla siebie: czyli 1. na pewno bę dzie to plaż a kamienna i dno kamienne (lub duż e kamyki, jak to wł aś ciwie nazwać ! ? ). 2) hotel bę dzie zlokalizowany w miejscu turystycznym i nie bę dzie odgrodzony od cywilizacji polami golfowymi typu Papillon. 3. Wybierzemy hotel, w któ rym nie ma wielu dzieci, ponieważ zawsze istnieje duż e ryzyko zł apania jakiejś infekcji, ponieważ dzieci znacznie aktywniej rozprzestrzeniają cał ą sprawę . Zdaliś my sobie sprawę , ż e dziecko poniż ej 4-5 lat jest gł ę boko fioletowe dla hotelu dla dzieci, waż niejsze jest dla niego, aby mama i tata byli pogodni i blisko)
Ż yczymy dobrego i wygodnego wypoczynku bez negatywnego przeł ą czania!
Po przyjeź dzie zostaliś my ciepł o przywitani, opowiedziano o wszystkich niuansach, pokazaliś my, gdzie są nasze pokoje, pomogliś my wnieś ć nasze rzeczy. Hotel jest zawsze czysty, a jeś li dasz napiwek na ł ó ż ko, po powrocie otrzymasz mił y prezent.
Jedzenie jest bardzo urozmaicone i bardzo smaczne. Nie był o nic, co nam się nie podobał o, wszystko jest znane w naszym regionie. Wszyscy pracownicy byli uprzejmi.
Cieszył am się , ż e w ł azience zawsze jest papier toaletowy, mydł o i nie trzeba go ponownie marnować .
Prawie zapomniał am powiedzieć o pysznych pą czkach, któ re moż na zjeś ć po obiedzie w pobliż u baru przy basenie, nie poż ał ujecie.
Ogó lnie mieliś my udane wakacje, wię c radzę wszystkim!
Pokó j parterowy na parterze w gł ę bi, gdzie był o cicho sł ychać był o tylko brzę czenie cykad, mał y balkon, okna wychodził y bezpoś rednio na ś cież ki. Nie ten, któ ry nam obiecano, jedno podwó jne ł ó ż ko, jedno ł ó ż ko pojedyncze i skł adane krzesł o, niezbyt wygodne, postanowiliś my nie robić zamieszania i zostawić wszystko tak, jak jest. Sprzą tanie codziennie i zmiana rę cznikó w w tym samym czasie, ł ó ż ko, co dwa dni. Zawsze zostawialiś my jednego lub dwa dolary na sprzą tanie.
Jedzenie nie jest zł e, wybó r jest wystarczają cy, a jeś li spró bujesz codziennie jednego nowego dania i nie bę dziesz starał się wpychać wszystkiego do talerza od razu, moż esz jeś ć urozmaicone. Ś niadania i obiady do obiadu nieź le, do wyboru dwie zupy, obiady dobre, był y też tematyczne - rybna, turecka, azjatycka. Wł oska restauracja a la carte był a bardzo dobra. Chiń czycy nie uczestniczyli. Rano iw porze lunchu w restauracji był o duż o much, nikt nie reagował na nasze skargi, muchy wspinają się wszę dzie zaró wno na jedzenie, jak i na stoł y.
Terytorium nie jest duż e, zielone, nie ma gdzie chodzić . Cał y personel jest przyjazny, witają się , wszyscy z uś miechem, to z pewnoś cią bardzo sprzyja. Morze jest rewelacyjne, jeś li nie ma fal, woda jest czysta, bardzo pł ytka przez dł ugi czas, moim zdaniem jest to wygodne, jeś li ktoś z rodziny nie pł ywa, duż e markizy i duż o leż akó w. Dobry park wodny, wszystko jest bezpieczne (to dla nas waż ne), ale wię cej czasu spę dziliś my na morzu. Bar kawowy z ciastami i kawą po turecku Mini bar z piwem, fantą , colą , wodą , mał ymi czekoladkami uzupeł niany prawie codziennie.
W dniu wyjazdu bardzo frustrują ce był o to, ż e bagaż stał na ulicy (nie ma przechowalni), tragarz powiesił go galopem elektronicznym i najwyraź niej bł ę dnie wzią ł pienią dze za każ dą walizkę do waż enia, w efekcie kł opotó w na lotnisku, był nadmiar, jak się okazał o, nie ma też wagi. Czy naprawdę nie da się postawić wagi jak w normalnych hotelach? Reszta w zasadzie poszł a dobrze, ale są wady w pierwszej pią tce nie cią gnie (((
Wybraliś my mię dzy Grecją a Turcją , a Turcja został a nam doradzona jako kierunek „dziecię cy”. Dokł adniej, hotel Papillon Belvil 5*, bo to „doskonał y poziom hotelu i nienaganna obsł uga”.
W zwią zku z tym PEGAS Touristik sprzedaje ten hotel jako 5* - nie ma ż adnych dodatkó w o HV-1 lub 3*-4*. Przynajmniej nie znalazł em go w voucherze hotelowym i na stronie internetowej.
Hotel ma wysokie oceny i nadal nie bardzo rozumiem, ską d pochodzą , przynajmniej od tych, któ rzy przebywali w domku.
Czytają c pozytywne recenzje o Papillon Belvil 5*, wydaje się , ż e byliś my w innym hotelu : )
Po prostu otwó rz moje zdję cia.
Wyjazd był od 28.09 - 13.10 pokó j w domku.
Wylot tam z Wnukowa przez Turkish Airlines - bez skarg. Wygodny ukł ad 2-4-2.
Transfer z lotniska - przywitał nas autobus w bardzo zł ym stanie. Brudny, stary iz poł amanymi podł okietnikami.
Zameldowanie jest szybkie i bezproblemowe.
Numer – tu zaczyna się zabawa:
Pierwsza liczba:
Z dzieckiem osiedliliś my się z widokiem na ogrodzenie są siedniego hotelu, w któ rym znajdował się park wodny. W zwią zku z tym nie zostaliś my w nim.
Nawiasem mó wią c, pokó j jest bardzo zmę czony. Meble są odrapane, dywany brudne itp. Ale mimochodem zwracaliś my na to uwagę.
Zmiana numeru 1:
Poprosili o przeniesienie do innego pokoju - podali numer 905.
Tutaj myś lał em, ż e moja ż ona wpadnie w zł oś ć - nie widział em takiego zał amania nawet przy sł abych tró jkach.
Bez przesady - wszystko moż na sfotografować i sfilmować - tam wszystko jest martwe i straszne!
Wystarczy spojrzeć na zdję cia!
Na oficjalnej stronie hotelu zdję cie sali klubowej jest nawet niczym.
Co prawda jest uwaga, ż e tak bę dą wyglą dać liczby dopiero w 2019 roku, a nawet wtedy nie wszystkie : )
A ten PEGAS Touristik sprzedaje się za 5*?? ? Na stronie organizator wycieczek Pegasus nie mó wi o 3*-4* lub HV-1.
Pomieszczenie jest wilgotne, zimne - sł oń ce do niego nie wpada. Ł azienka jest mał a i brudna.
Od oś wietlenia - kilka martwych ż aró wek.
Meble wyglą dają , jakby pochodził y z wysypiska.
Rozkł adasz koc - pod nim jest wilgoć.
Po prostu baliś my się zachorować w tym pokoju.
Czy hotel pró bował rozwią zać nasz problem?
Bardzo powolny, ponieważ problem jest ogromny. W samym tylko naszym wyś cigu był o nam znanych 6 przesiedleń!
Byliś my gotowi zapł acić dodatkowo za normalny pokó j, ale nie był o go (w gł ó wnym budynku).
„Wiemy, ż e jest taki problem, dlatego w 2019 roku naprawimy poł owę bungalowó w” – oto odpowiedź.
Czy przedstawiciel Pegasusa w hotelu pró bował rozwią zać nasz problem?
Nie. I do naszego oś wiadczenia - „Polecimy do domu i pozwiemy Pegasusa za niezgodnoś ć hotelu z deklarowanym poziomem! »
Odpowiedź brzmiał a mniej wię cej tak: „Sł uż . Pegasus 25 lat na rynku. Przegrasz sprawę "
Po naszym ogł oszeniu zdję cia Papillon Belvil 5* na stronie Pegas nie był y już wyś wietlane. Prawdopodobnie zbieg okolicznoś ci
Myś lę , ż e nie ma co dalej komentować stosunku Pegasusa do problemó w?
Czy nasz agent pró bował rozwią zać problem?
Tak.
Cią gle pisał em do kontroli jakoś ci, pisał em do hotelu itp. I jesteś my za to bardzo wdzię czni.
Zmiana liczby 2:
Po pewnym czasie powiedziano nam, ż e moż na przenieś ć się do pokoju 3531 - lż ejszy iz prysznicem zamiast wanny. Oczywiś cie przenoszenie się z pokoju do pokoju nie jest czymś , co chcesz robić na wakacjach. Ale katar mojej ż ony z powodu wilgoci i wilgoci w pokoju 905 zmusił nas do przeniesienia się do innego pokoju.
Ten pokó j też jest zniszczony, ale przynajmniej był o sł oń ce i nie jest tak chł odno.
Jednak przecią ganie wó zka na 3 pię tro to oczywiś cie nadal przyjemnoś ć.
A goł ę bie, któ re upodobał y sobie dach nad balkonem, nieustannie bombardował y. Balkon zawsze był w ich produktach odpadowych. Prawdopodobnie bogactwo.
Zmiana numeru 3:
Na 5 dni przed zakoń czeniem wycieczki moż liwe stał o się przeniesienie się do gł ó wnego budynku.
Duż e pokoje, wyglą dają dobrze.
Ale z jakiegoś powodu wszystkie są też odrapane, chociaż Papillon Belvil 5 * pisze w swoich broszurach, ż e naprawa został a niedawno zakoń czona.
Animacja:
Ktoś chwali. Ale wieczorne pokazy, nie liczą c importowanej animacji, są sł abe.
Chł opaki tań czą i otwierają usta do muzyki (np. musicalu Mama Mia) w starej scenerii - bardziej jak amatorskie wystę py niż poważ ne show.
Gra "Bingo" jest oczywiś cie doś ć nudna : (
Klub dla dzieci, park wodny: wszystko w porzą dku. Pracują z dzieć mi. Park wodny jest fajny. Dzieci mają swoje „miasto”. Nic dziwnego, ż e hotel jest uważ any za hotel dla dzieci.
Terytorium: duż e i zielone, tak jak chcieliś my. To prawda, ż e w niektó rych miejscach na terenie są ś mieci. Niektó re elementy scenografii są porozrzucane, stare meble itp.
Morze: ł agodne wejś cie. Najpierw kamienie, potem piasek. Morze jest jak morze
Baseny: Ogó lnie rzecz biorą c, jest wystarczają co duż o miejsca dla wszystkich. Kryty basen z podgrzewaną wodą jest zamknię ty.
Kuchnia i napoje: wszystko jest w porzą dku. Dobry wybó r jedzenia i obsł ugi. Przyjazny personel.
Lot powrotny Nord Wind (linie lotnicze Pegasus)
Straszne linie - niektó re stał y wedł ug nich - 1.5 godziny. Kolejki są najprawdopodobniej spowodowane dopł atą za nadwagę.
W ogó le nikt nie argumentuje, ż e jeś li 20 kg jest moż liwe, jest gotó w zapł acić.25 USD za nadwagę.
Ale moż esz pł acić tylko GOTÓ WKĄ . Przyjaciele, to już koniec oczywiś cie : (
Tak, nawiasem mó wią c, nie ż ywią się swoimi lotami - to jest za opł atą.
Na czarterach (a nie w tanich liniach lotniczych) spotykamy się z tym po raz pierwszy.
Jaki jest wynik?
Moja ż ona zachorował a, ja też . Moja có rka zachorował a ostatniego dnia wakacji.
Wydaje mi się , ż e poł owa ludzi w hotelu to te pokoje w bungalowie, ż e chorują.
Do hotelowego lekarza czę sto ustawiał a się kolejka. Cał y zasmarkany i kaszlą cy.
Choroba, straszna liczba i ignorancja ze strony Pegaza oczywiś cie zepsuł y dł ugo oczekiwane wakacje.
Leczymy naszą có rkę i wracamy do zdrowia. Otupsk, któ ry zabrał duż o sił y : (
Porada:
1. Jeś li pó jdziesz do Papillon Belvil - tylko do gł ó wnego budynku.
2.
Leki, a najprawdopodobniej bę dziesz ich potrzebować , moż esz zamó wić w aptece z dostawą . Moż esz poprosić o telefon do apteki w recepcji. To popularna usł uga tam.
3. Fly Pegasus - przygotuj się na samodzielne zadbanie o siebie. Najprawdopodobniej nie pomogą ci poza „zabraniem cię na zakupy”.
Uważ amy, ż e Pegasus oszukuje swoich klientó w, podają c nieprawdziwe informacje o sprzedawanym produkcie.
Czy pró bował jakoś pomó c naprawić sytuację , zaoferować odszkodowanie itp.?
Nie. Nie ma mowy. W ogó le.
Zamierzamy nadal rozmawiać o naszych doś wiadczeniach z Pegasusem i hotelem Papillon Belvil 5* i bę dziemy dochodzić odszkodowania. Moż e uda się przebić.
Jeś li masz jakieś pytania - zapytaj