W hotelu po raz drugi w ciągu 2 lat. Na razie nie widzę żadnych wad, chociaż nadal jest wybredna

Pisemny: 23 wrzesień 2021
Czas podróży: 19 — 29 wrzesień 2021
Komu autor poleca hotel?: Na relaksujące wakacje; Dla rodzin z dziećmi
Ocena hotelu:
10.0
od 10
Oceny hoteli według kryteriów:
Pokoje: 10.0
Usługa: 10.0
Czystość: 10.0
Odżywianie: 10.0
Infrastruktura: 10.0
Dzień dobry wszystkim! To moje 25. wakacje w Turcji. Nigdy nie pisał em recenzji o moich wakacjach (i czę ś ciej był y udane, rzadziej - niezbyt udane). W ostatnich latach czę sto jeż dż ę do hoteli, któ re wcześ niej lubił em i gdzie już odpoczywał em. Dlaczego zdecydował eś się napisać ? W tym roku wybierają c hotel z koleż anką wybraliś my 3 ró ż ne opcje. Jednym z nich jest Papillon Aisha, w któ rym nie był o mojej koleż anki, a ja był em po raz pierwszy w paź dzierniku 2020 roku. I BYŁ EM BARDZO ZADOWOLONY! Nie wybieram tanich wakacji, wedł ug opinii znajomych, touroperatoró w, internet w naszych czasach trudno uwierzyć , nie uwierzyć . Wydaję przyzwoite sumy na odpoczynek i zdrowie, nigdy nie oszczę dzam! Dlatego mogę powiedzieć , ż e jest do czego poró wnywać !
___________________________________________________________________________ ______
Wtedy po raz pierwszy zaskoczył a mnie wysokiej klasy praca obsł ugi recepcji: 247 pracuje, nawet w nocy, gotowych pomó c goś ciom absolutnie w każ dej sprawie! Tak wię c: przed wyjazdem postanowił em przeczytać recenzje, któ re piszą ludzie.

I co widzę ! Ktoś napisał , ż e hotel w tym roku obniż ył poziom (zł e sprzą tanie pokoi, kelnerzy nie mogą się doczekać drinkó w w restauracjach). Był em bardzo zaskoczony! Poprosił em o przeczytanie recenzji mojego touroperatora na ró ż nych stronach, odpowiedział em, ż e wszystko jest w porzą dku.
Ostatecznie moja koleż anka z 3 hoteli wybrał a Papillon Aisha. Oczywiś cie martwił em się po przeczytaniu niektó rych recenzji. A jeś li napisali prawdę ? W koń cu nagroda, Covid i cał y rok miną ł od mojej ostatniej podró ż y!
___________________________________________________________________________ ___________
Dlatego spieszę rozwiać wszystkie Twoje wą tpliwoś ci! Wszystko potoczył o się DOBRZE!
CZYSZCZENIE: Personel sprzą tają cy jest mł ody, czysty, rę czniki wymieniane są nawet czę ś ciej niż podano.
RESTAURACJA: Kelnerzy są uprzejmi, też mł odzi, szybko wszystko przynoszą , czę sto przychodzą . Moje obawy został y rozwiane już pierwszego dnia.
GESTRELEISHEN: Obsł uga recepcji jest na najwyż szym poziomie i nie obniż a tego poziomu, co oznacza kompetentny lider i profesjonalny zespó ł !
PLAŻ A: A my też umiemy ż ą dać , a nie umiemy czytać ! W toalecie na plaż y nie dział a jedna umywalka. Kobieta, któ rej nie znam, narzeka, ż e ​ ​ trzeci dzień nie dział a! Poszedł em porozmawiać o tej sprzą taczce i był znak w 3 ję zykach (! ! ): nie dział a! postę puj zgodnie z zasadami gry Covid! (wedł ug rodzaju odległ oś ci). Ta kobieta i ja dł ugo ś mialiś my się z siebie. A moż e napisze negatywną recenzję .
___________________________________________________________________________ ______

Podsumowują c, chcę zaapelować do wczasowiczó w: hotel jest wspaniał y. Jeś li coś Cię dotknę ł o/nie usatysfakcjonował o/zmartwił o - prosimy o kontakt z administracją i obsł ugą hotelu. Hotel jest przyjacielem swoich goś ci! I stara się o nasz dobry odpoczynek! Jeszcze raz dzię kujemy za odpoczynek i atmosferę w tak trudnym dla nas wszystkich czasie.
dr Galina, Moskwa. 2021.
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał