Papillon Ayscha 5*– Opinie

32
Ocena 7.010
na podstawie
32 opinii
№42 w ocenie hotelu Belek
8.6 Numer
8.5 Usługa
7.6 Czystość
7.7 Odżywianie
8.9 Infrastruktura
Hotel Papillon Ayscha został zbudowany w 2001 roku, a ostatni remont miał miejsce w 2014 roku. Sklepy i kawiarnie w Belek oddalone są od ośrodka o 4 km. Hotel jest odpowiedni na rodzinne wakacje na plaży.Więcej →
аватар haappymic
 •  podróżował 2 roku wstecz
Ocena 4.0
Pierwszy raz był am w Turcji z rodziną , moja có rka ma 1 rok, wszystko był o w porzą dku - obsł uga, kuchnia, bary, nawet pogoda dopisał a - 30 C przez cał y tydzień (zwykle nie mam szczę ś cia), ale w dzień przed wyjazdem wydarzył się incydent - skradziono laptop. … Już ▾ Pierwszy raz był am w Turcji z rodziną , moja có rka ma 1 rok, wszystko był o w porzą dku - obsł uga, kuchnia, bary, nawet pogoda dopisał a - 30 C przez cał y tydzień (zwykle nie mam szczę ś cia), ale w dzień przed wyjazdem wydarzył się incydent - skradziono laptop. Podró ż uję po ś wiecie od 35 lat i to pierwszy raz, sama w to nie wierzę , recepcja też był a traktowana bez zaufania...Nie wychodził am z pokoju z laptopem, pracował am w pokoju . Wynik - przybył z komputerem, pozostawiony bez. Miał am ubezpieczenie na wszystko, ale musiał am wyjechać w dniu wyjazdu – nie był o czasu na ubezpieczenie z policją … w ogó le szkoda. Hotel Turcja też bardzo mi się podobał , ale nie wró cę tam ponownie.. .
аватар graguzina222
Dzień dobry wszystkim! To moje 25. wakacje w Turcji. Nigdy nie pisał em recenzji o moich wakacjach (i czę ś ciej był y udane, rzadziej - niezbyt udane). W ostatnich latach czę sto jeż dż ę do hoteli, któ re wcześ niej lubił em i gdzie już odpoczywał em. … Już ▾ Dzień dobry wszystkim! To moje 25. wakacje w Turcji. Nigdy nie pisał em recenzji o moich wakacjach (i czę ś ciej był y udane, rzadziej - niezbyt udane). W ostatnich latach czę sto jeż dż ę do hoteli, któ re wcześ niej lubił em i gdzie już odpoczywał em. Dlaczego zdecydował eś się napisać ? W tym roku wybierają c hotel z koleż anką wybraliś my 3 ró ż ne opcje. Jednym z nich jest Papillon Aisha, w któ rym nie był o mojej koleż anki, a ja był em po raz pierwszy w paź dzierniku 2020 roku. I BYŁ EM BARDZO ZADOWOLONY! Nie wybieram tanich wakacji, wedł ug opinii znajomych, touroperatoró w, internet w naszych czasach trudno uwierzyć , nie uwierzyć . Wydaję przyzwoite sumy na odpoczynek i zdrowie, nigdy nie oszczę dzam! Dlatego mogę powiedzieć , ż e jest do czego poró wnywać !
___________________________________________________________________________ ______
Wtedy po raz pierwszy zaskoczył a mnie wysokiej klasy praca obsł ugi recepcji: 247 pracuje, nawet w nocy, gotowych pomó c goś ciom absolutnie w każ dej sprawie! Tak wię c: przed wyjazdem postanowił em przeczytać recenzje, któ re piszą ludzie.
I co widzę ! Ktoś napisał , ż e hotel w tym roku obniż ył poziom (zł e sprzą tanie pokoi, kelnerzy nie mogą się doczekać drinkó w w restauracjach). Był em bardzo zaskoczony! Poprosił em o przeczytanie recenzji mojego touroperatora na ró ż nych stronach, odpowiedział em, ż e wszystko jest w porzą dku.
Ostatecznie moja koleż anka z 3 hoteli wybrał a Papillon Aisha. Oczywiś cie martwił em się po przeczytaniu niektó rych recenzji. A jeś li napisali prawdę ? W koń cu nagroda, Covid i cał y rok miną ł od mojej ostatniej podró ż y!
___________________________________________________________________________ ___________
Dlatego spieszę rozwiać wszystkie Twoje wą tpliwoś ci! Wszystko potoczył o się DOBRZE!
CZYSZCZENIE: Personel sprzą tają cy jest mł ody, czysty, rę czniki wymieniane są nawet czę ś ciej niż podano.
RESTAURACJA: Kelnerzy są uprzejmi, też mł odzi, szybko wszystko przynoszą , czę sto przychodzą . Moje obawy został y rozwiane już pierwszego dnia.
GESTRELEISHEN: Obsł uga recepcji jest na najwyż szym poziomie i nie obniż a tego poziomu, co oznacza kompetentny lider i profesjonalny zespó ł !
PLAŻ A: A my też umiemy ż ą dać , a nie umiemy czytać ! W toalecie na plaż y nie dział a jedna umywalka. Kobieta, któ rej nie znam, narzeka, ż e ​ ​ trzeci dzień nie dział a! Poszedł em porozmawiać o tej sprzą taczce i był znak w 3 ję zykach (! ! ): nie dział a! postę puj zgodnie z zasadami gry Covid! (wedł ug rodzaju odległ oś ci). Ta kobieta i ja dł ugo ś mialiś my się z siebie. A moż e napisze negatywną recenzję .
___________________________________________________________________________ ______
Podsumowują c, chcę zaapelować do wczasowiczó w: hotel jest wspaniał y. Jeś li coś Cię dotknę ł o/nie usatysfakcjonował o/zmartwił o - prosimy o kontakt z administracją i obsł ugą hotelu. Hotel jest przyjacielem swoich goś ci! I stara się o nasz dobry odpoczynek! Jeszcze raz dzię kujemy za odpoczynek i atmosferę w tak trudnym dla nas wszystkich czasie.
dr Galina, Moskwa. 2021.
аватар dimoose88
 •  podróżował 3 roku wstecz
Ocena 2.0
Witam. Zwykle nie piszę recenzji, ale ta mnie zabolał a, ponieważ wycieczka do tego „hotelu” był a najbardziej wyją tkowym przeż yciem ze wszystkich 12 lat atakó w na tureckim wybrzeż u. Po pierwsze, począ tkowo my (firma dorosł ych, 4 osoby) NIE zarezerwowaliś my, bo z gó ry przeczytaliś my, ż e Aisha i Belleville to przedszkole (swoją drogą w każ dym sensie) i postanowiliś my odł oż yć na bilet do bardziej prestiż owy i spokojny Zeugmu (poziom relaksacyjny - kto wie, zrozumie). … Już ▾ Witam. Zwykle nie piszę recenzji, ale ta mnie zabolał a, ponieważ wycieczka do tego „hotelu” był a najbardziej wyją tkowym przeż yciem ze wszystkich 12 lat atakó w na tureckim wybrzeż u. Po pierwsze, począ tkowo my (firma dorosł ych, 4 osoby) NIE zarezerwowaliś my, bo z gó ry przeczytaliś my, ż e Aisha i Belleville to przedszkole (swoją drogą w każ dym sensie) i postanowiliś my odł oż yć na bilet do bardziej prestiż owy i spokojny Zeugmu (poziom relaksacyjny - kto wie, zrozumie). Czyli począ tkowo już w drodze do Serika nasze wakacje był y cał kowicie przyć mione przez fakt, ż e administracja hotelu na etapie proś by o potwierdzenie miejsc raż ą co skł amał a, ż e ​ ​ Zeugma jest otwarta, a ponieważ po przyjeź dzie zaczę li nas przetasować w tań szą prostą Papillon Aishę . Ok, OK, kierownictwo hotelu to dranie, gł upio wypeł niają c swoje niedrogie hotele ludź mi, któ rzy chcą się zrelaksować , naprawdę dobre i grube 5k. Dobra. ALE! Po przyjeź dzie przewodnicy w pobliż u recepcji, zmę czeni i rozgniewani tymi wszystkimi wiadomoś ciami, starali się nas w każ dy moż liwy sposó b uspokoić , przekonać , ż e nie poczujemy ró ż nicy w poró wnaniu do Zeugmy, mó wią , ż e hotele to wcią ż ta sama sieć i mają ze sobą wszystko, jak obsł uga, jedzenie itp. . d. Chociaż nigdy nie dotarliś my do hotelu, któ ry wybraliś my z taką mił oś cią przez ostatni miesią c, jestem na 300% pewien, ż e jest w nich ró ż nica i to kolosalna. A za to powszechne kł amstwa i pró by kierownikó w hoteli, by schrzanić budż et na wakacje relaksacyjne - to naprawdę wkurza i z tego powodu nie bę dziemy już kupować kuponó w na WSZYSTKO z prefiksem "Papillon". Bo przywó dztwo banalnie oszukuje ludzi i wszelkimi sposobami, takż e takimi brudnymi, stara się jak najlepiej uchwycić sezon.
Czego konkretnie nie lubił eś w Aishy? Sam hotel, nie twierdzę , jest najprawdopodobniej idealną opcją na hał aś liwe, hał aś liwe i zabawne wakacje z mał ymi dzieć mi w wieku 4-7 lat, ALE (! ) Nie dla czteroosobowej firmy jest dobry dla dorosł ych (ś rednia powyż ej 40 roku ż ycia), szczerze raz w roku, któ rzy chcieli spę dzić ukochane 7 dni z dala od tł umu mł odych matek z dzieć mi, dziecię cego pł aczu i cał ego tego zamieszania.
Terytorium hotelu jest niewielkie, ale w sezonie, kiedy wszyscy przyjeż dż ają z dzieć mi, ponieważ mają wakacje - obł oż enie wynosi nie 100, ale cał e 110% i wydaje się , ż e dzieci dosł ownie biegają po gł owach - to nie Nie czuję się tak na plaż y, ale bardzo dobrze się czuje w pobliż u basenó w iw restauracji. Przez cał y „odpoczynek” tzw. , ponieważ zawió dł i cał kowicie zawió dł , mieliś my jasne przeczucie, ż e trafiliś my do jakiegoś drogiego prywatnego obozu pionierskiego na poł udniu Rosji (dla wię kszoś ci goś ci rosyjskoję zycznych).
Ale ok - w sezonie jest mnó stwo dzieci. Inną kwestią jest to, ż e nie wszę dzie jest ich tak wiele. Jednak tak, zrobiliś my. . .
Kolejną rzeczą , któ ra nas wykoń czył a, jest obsł uga. Jest tak nieszczę ś liwy, ż e mimowolnie powstał y skojarzenia z egipskimi hotelami, z któ rych personelu pozostał y tylko nieprzyjemne doznania. Turcja nigdy nie doś wiadczył a takiego dyskomfortu. Ale nie - był hotel, któ ry zdoł ał nas przekonać , ż e w Anatolii wszystko moż e być bardzo zł e. Nie mó wię o ró ż nicach mię dzy personelem ró ż nych grup etnicznych (poza Turkami pierwszy raz widział em tu albo Kazachó w, albo Kirgizó w, kró tko mó wią c najwyraź niej ludzi, któ rzy byli nam bliż si kulturowo i ję zykowo ś rodowiska został y specjalnie wynaję te do interakcji z goś ć mi rosyjskoję zycznymi). Mó wię o CAŁ YM personelu, któ ry jest rozważ nie opcjonalny, zaró wno w obsł udze pokoju (sprzą tanie), jak i obsł udze restauracji (kelnerzy). Z tego powodu restauracja gł ó wna w ogó le nie moż e być nazwana restauracją – stoł ó wka to stoł ó wka: albo czekasz na sprzę t przez 15 minut, albo pró bujesz zł apać przynajmniej kogoś na taką samą iloś ć czasu, aby przynió sł kawę , herbatę , sok lub wino. W zasadzie sam musiał em się napić - iś ć do specjalnej lady i zapytać bezpoś rednio na miejscu, nigdzie nie wychodzą c.
„Ś rodki przeciw krukowicom”! Chł opaki, rozumiem, ż e cał a ta pandemia jest nadal aktualna, nie bę dę tego nazywać inaczej, psychoza i menedż erowie muszą zachować zgodnoś ć z wymaganiami WHO (lub kogokolwiek innego), ALE są rzeczy, któ re wymagają poważ nej rewizji koncepcji . Po pierwsze, jeś li tak bardzo zależ y Ci na bezpieczeń stwie, to dlaczego do cholery nie jesteś pytany o wynik testu na COVID, czyli tzw. Kod HES? Po drugie, czy to w porzą dku, ż e nikt w ogó le nie trzyma się normy odległ oś ci 1.5 m, zwł aszcza w godzinach szczytu w restauracji w kolejkach? Po trzecie, czy to w porzą dku, ż e w zwią zku z walką o powstrzymanie rozprzestrzeniania się wirusa, takie kolejki kumulują się podczas rozdawania potraw, któ rych chcesz lub nie chcesz, ale i tak ryzykujesz zł apanie czegoś od osoby za Tobą , oddychają c ten sam covid z tył u gł owy? Rozumiem jednak: wszystkie te nonsensy przeciwko chowiochom są teraz tak ś mieszne i nacią gane, ż e powodują niedogodnoś ci dla wszystkich - pozostaje tylko czekać , aż psychoza w koń cu ustą pi, a na lunch w restauracji bę dzie realistycznie przynajmniej znajdź serwetnik z kilkoma (jak powinno być ze wzglę dó w higienicznych), a nie z jedną suchą serwetką , jak dają teraz. A ż eby nie zjadać wszystkich dań , w tym deseru, tym samym kompletem sztuć có w, któ ry pierwotnie Wam podarowano. . .
Jednym sł owem. Hotel oczywiś cie ma swoje zalety, ale nierealne był o dla nas rozpoznanie ich za toną negatywnoś ci, któ ra dociera dosł ownie zewszą d (i bynajmniej nie od zera). Wyjechaliś my z uczuciem, ż e wcale nie odpoczywaliś my. Mó wi wszystko.
аватар schuler1
 •  podróżował 3 roku wstecz
Ocena 6.0
Hotel jest dobry, odpoczywaliś my od 15.06. 2011 do 22.06. 2011, wszystko mi się podobał o, ale! gdyby nie zepsuta eksmisja, przedstawiono rachunek za obsł ugę pokoju na 25 euro i czekał na nas autobus, nie był o czasu i chę ci się rozgryź ć , okazuje się , ż e to za butelkę wina, któ ra zaoferowano nam restaurację A la carte, mę ż czyznę mó wią cego po turecku i sł abo po angielsku, któ ry nic nie powiedział , ż e jest to usł uga pł atna! (toczy wó zek z winem w restauracji, uwaga) Tureckie wino, któ re w sklepie kosztuje 3 euro! smak jest taki sobie, obsł uga turecka)). … Już ▾ Hotel jest dobry, odpoczywaliś my od 15.06. 2011 do 22.06. 2011, wszystko mi się podobał o, ale! gdyby nie zepsuta eksmisja, przedstawiono rachunek za obsł ugę pokoju na 25 euro i czekał na nas autobus, nie był o czasu i chę ci się rozgryź ć , okazuje się , ż e to za butelkę wina, któ ra zaoferowano nam restaurację A la carte, mę ż czyznę mó wią cego po turecku i sł abo po angielsku, któ ry nic nie powiedział , ż e jest to usł uga pł atna! (toczy wó zek z winem w restauracji, uwaga) Tureckie wino, któ re w sklepie kosztuje 3 euro! smak jest taki sobie, obsł uga turecka)).
Ró wnież Turcy, któ rzy wszę dzie palą , nie zwracają c uwagi na to, ż e przy są siednim stoliku są dzieci, na plaż y też , ustalają ceny na wszystko w euro, myś lą c, ż e to przybliż a ich do Europy)))
аватар angur
 •  podróżował 4 roku wstecz
Ocena 9.0
Ogó lnie rzecz biorą c, top Topchansky. Byliś my z dzieckiem 1.7 letnim. Bardzo niepokoi nas jedzenie dla maluszka. Byliś my tam w peł ni usatysfakcjonowani. Zabrali to na wynos i zmiksowali dla nas. Ogó lnie moż na nawet zamó wić coś specjalnie przygotowanego. … Już ▾ Ogó lnie rzecz biorą c, top Topchansky. Byliś my z dzieckiem 1.7 letnim.
Bardzo niepokoi nas jedzenie dla maluszka. Byliś my tam w peł ni usatysfakcjonowani. Zabrali to na wynos i zmiksowali dla nas. Ogó lnie moż na nawet zamó wić coś specjalnie przygotowanego.
Ogó lnie wybó r jedzenia dla dziecka był dobry.
Bardzo nam się też podobał o. Mię so i ryby są bardzo smaczne. Jest mniej lub bardziej dietetyczne jedzenie. Brakował o tylko jedzenia lub napojó w bez cukru. Usł uga jest dobra. Nawet faceci w restauracji bardzo się starają pracować szybko i zawsze, zawsze szybko sł uż ą.

Angielski jest sł aby, ale tak jakby zawsze w pobliż u był jakiś bardziej rozmowny facet i sprawa został a szybko rozwią zana.

Nie był o facetó w w stanie „Tagil”. I to ś wietnie. Wszystko z dzieć mi.

I jak ś piewa sł ynna piosenka, od któ rej nazwano hotel:
Oh! Aicha, Aicha, Coute-moi Aicha, Aicha, t'en vas pas Aicha, Aicha, reponde-moi Aicha, Aicha, odpowiada moi.

Dla tych, któ rzy są znudzeni pozytywną lekturą . Drzwi w pokojach nie są dobrze wyciszone.
Moż esz usł yszeć , jak ludzie chodzą po korytarzu, a zatem wszystko sł ychać ró wnież z pokoju)

A to, ż e na plaż y jest przesmyk. Naprawdę uwielbiam ten rodzaj jedzenia. Ale do cholery. kolejki są ogromne, robią to osobiś cie na zamó wienie dla każ dego. nie tylko smaż one i rozprowadzane. Jest szalenie powolny. Kucharz zamkną ł sklep 30-40 minut przed czasem. Ogó lnie na 7 pró b nigdy nie był em w stanie spró bować.

Krch, polecam!
аватар liras1
 •  podróżował 5 lat wstecz
Ocena 6.0
Ś wietna pogoda każ dego dnia! Numer Kiedy zameldował em się poza sezonem, z 2-letnim dzieckiem, z prawie pustym hotelem, dostał em pokó j pod dachem ze spadzistym sufitem, betonowym zamknię tym balkonem, ale najbardziej nieprzyjemną rzeczą jest straszna hał as zaró wno nad naszym balkonem, jak i w pobliż u na dachu. … Już ▾ Ś wietna pogoda każ dego dnia!
Numer
Kiedy zameldował em się poza sezonem, z 2-letnim dzieckiem, z prawie pustym hotelem, dostał em pokó j pod dachem ze spadzistym sufitem, betonowym zamknię tym balkonem, ale najbardziej nieprzyjemną rzeczą jest straszna hał as zaró wno nad naszym balkonem, jak i w pobliż u na dachu. Podobno tutaj to na dachu wychodzi system wentylacyjny, któ ry wytwarza hał as w niedopuszczalnej iloś ci decybeli.
Bez przesady poczucie, ż e jesteś na pasie startowym przed turbiną samolotu. Boli mnie gł owa, nie mogę spać . A jeś li przez kilka pierwszych dni zakryliś my balkon, dziś hotel wł ą czył wymuszone ogrzewanie z ogó lnej klimatyzacji i w pokoju był o +25, był o duszno i ​ ​ sucho, nawet przy szeroko otwartym balkonie był o duszno (((i odpowiednio otwierają c balkon nie moż na zasną ć z tego szumu. Klimatyzatora nie da się już wł ą czyć ! Tryb zimowy. A takż e wypł ywa spod kabiny prysznicowej w pokoju i toalety zapach kociego moczu, sprzą tanie wybielaczem nie pomaga ((nasz pokó j z widokiem na morze i teren hotelu, w ż adnym wypadku 5 pię tro z oknami "na podwó rko" nie bierz! )
Rozrywka
Jeś li chodzi o pozostał e punkty, wszystko jest w porzą dku. Ale klub dla dzieci jest zamykany o 17:30 i robi się ciemno, dzieci nie mają nic do roboty, kryty basen zamyka się o 19:00, czyli trochę za wcześ nie. Okazuje się , ż e jeś li dzieci ś pią w cią gu dnia, to po przebudzeniu nie mają nic do jedzenia i przychodzą do klubu dziecię cego i po prostu się zamyka. A od 12:30 do 14:30 jest też przerwa. Mini dyskoteka o 20:30 i rozrywka dla dorosł ych o 21:30.
Restauracje
Jedzenie jest cał kiem przyzwoite, ale wedł ug wielu alkohol jest bardzo rozcień czony, ale czę sto tak jest w przypadku all inclusive. Obsł uga w restauracji przez kelneró w jest ocię ż ał a. Kilka razy, przy 5-6 zaję tych stolikach w restauracji, nie proponowano nam nawet nalania wody, choć znowu widzą , ż e osoba z dzieckiem, od któ rej nie mogą znowu wyjś ć . Nie mó wią c już o ofercie „napeł nienia” lub przyniesienia czegoś innego niż woda. Wielu wstaje i idzie na kawę .
I znowu spaghetti, któ rego nie zabiera nikt opró cz dzieci, był o pachną ce. Podobno przez kilka dni stali w rozgrzanym stanie. I drę czy nas też niestrawnoś ć , boli nas ż oł ą dek – czy ló d w napojach z kranu, czy ekspres do kawy na plaż y jest wypeł niony czymś innym, nie wiem. Ze wszystkich kawiarni kawa z normalnego ekspresu jest tylko w barze w holu, automaty do kawy są wszę dzie, m. in. i na plaż y. Ale dobrze, ż e jest przynajmniej jeden z nich) oraz woda i torebki herbaty. Po godzinie 17:00 zamykana jest kawiarnia, nie ma gdzie przeką sić z dzieckiem przed obiadem lub po obiedzie, zabieramy ze sobą owoce.
plaż a
Czysto. Na plaż y są leż aki, ale nie ma rę cznikó w, chociaż pogoda jest ś wietna przez cał y dzień (do +25 w sł oń cu), kto moż e je przywieź ć z budynku. Na placu zabaw na plaż y piasek od dawna nie był czyszczony, ale jest kilka plastikowych zabawek. Gł ó wne baseny zewnę trzne są nieogrzewane i prawie nie ma leż akó w.
Terytorium
Mał e, czyste, dobrze utrzymane, ale wszystkie baseny są pokryte liś ć mi i igł ami. Przy wyjś ciu z restauracji i na terenie jest duż o kotó w, ale pachną tylko przy wyjś ciu, wyglą dają na zadbane, ale cią gle bł agają , dziecku się podobał o, ale myś lę , ż e doroś li nie wszyscy.
Вид из окна Центральный бассейн 10 котов около ребенка
аватар alexua73
Postaram się być jak najbardziej obiektywny w mojej recenzji. Kupił em bilet od operatora podró ż y Coral za 3200 EURO (2 osoby dorosł e + 2 dzieci (14 i 1.5 roku) na 13 nocy od 12.10 do 25.10 Lot z Kijowa był udany, opó ź nili się o 30 minut, ale zrekompensowali odległ oś ć w powietrzu Spotkaliś my się bez problemó w, spotkał em się i odpił em autobus, któ ry zawió zł nas tylko do 2 hoteli (razem z nami), co jest pozytywne. … Już ▾ Postaram się być jak najbardziej obiektywny w mojej recenzji. Kupił em bilet od operatora podró ż y Coral za 3200 EURO (2 osoby dorosł e + 2 dzieci (14 i 1.5 roku) na 13 nocy od 12.10 do 25.10 Lot z Kijowa był udany, opó ź nili się o 30 minut, ale zrekompensowali odległ oś ć w powietrzu Spotkaliś my się bez problemó w, spotkał em się i odpił em autobus, któ ry zawió zł nas tylko do 2 hoteli (razem z nami), co jest pozytywne. Przyjechaliś my do hotelu okoł o 8 rano, zamieszkaliś my w pokoju na naszą proś bę z widokiem na morze bez dopł aty o godzinie 11-tej. Wszystko by był o super, gdyby có rka 2 dnia nie zł apał a enterowirusa (wymioty, temperatura +38, brak apetytu). Dzię ki Bogu miał am torbę lekó w z mi udał o się wywalczyć przynajmniej objawy zewnę trzne, ale apetyt nie wró cił do koń ca wyjazdu. Kilka dni pó ź niej mał ż onkowie - te same objawy (wymioty, gorą czka itp. ).
Od razu zaznaczam, ż e nie cierpimy na obż arstwo, prowadzimy zdrowy tryb ż ycia, nie pijemy alkoholu, nie korzystamy z basenó w, myjemy rę ce i regularnie stosujemy ś rodki dezynfekują ce. Mał ż onkowi udał o się ró wnież stosunkowo odbudować bez pomocy miejscowych lekarzy. Có ż , szó stego dnia wyjazdu trafił em do szpitala, ponieważ worek tabletek mnie nie uratował , leż ał em 2 godziny pod zakraplaczem, czuł em się trochę lepiej. Do koń ca wyprawy ś cisł a dieta i zestaw tabletek zakupiony na receptę od miejscowych lekarzy w aptece Belek za szpitalem. Nie chodzi nawet o to, ż e 60 EURO wydane na lekarstwa i leczenie (20 EURO – franszyza, 20 zł – taksó wka nocą ze szpitala do hotelu, reszta kwoty – na leki), ale o tym, ż e hotel nie widzi jakakolwiek usterka.
Gdybym tylko był sam w tych przygodach, ale rozmawiają c z klientami hotelu, dowiedział em się o goś ciu z Nowosybirska, któ ry ró wnież trafił do szpitala kilka dni po mojej sprawie. Enterowirus zaatakował bł onę ś luzową gardł a, bó l był taki, ż e musiał iś ć do szpitala. U 9-letniego dziecka z nieznanego powodu pojawił a się wysypka z innej rodziny. po zaż yciu lekó w przeciwhistaminowych wysypka ustą pił a, ale temperatura pozostaje wysoka. Pomimo tego, ż e hotel nie wypowiedział ani jednego ostrzeż enia, ż e ​ ​ istnieje takie ryzyko dla klientó w hotelu. Po przyjeź dzie był oby sł usznie przynajmniej opisać strefę ryzyka, mó wią , pić leki przeciwwirusowe z wyprzedzeniem, aby w każ dym razie nie był o ż adnych konsekwencji, ale wszystko to nie jest robione.
Hotel nie jest najdroż szy w Belek, ale też nie jest tani. To nasza sió dma podró ż do Turcji i nigdy nie widział am tak oboję tnego stosunku do klientó w. Jednocześ nie wszyscy się uś miechają i robią wspó ł czują ce miny. Wszystko jest najbardziej nieszczere. Animacja jest dorosł a - na wpó ł martwa, wszyscy faceci są na swó j sposó b dobrzy, ale cał kowicie pasywni w cią gu dnia. Wieczorem pokazują się tylko podczas wrę czania dyplomó w. Mam coś do poró wnania animacja dla dorosł ych w Turcji (Baruti, TUI magic Life), w tych hotelach animacja dla dorosł ych jest na innym poziomie rozwoju.
Z kolei animacja dziecię ca jest u Aishy na wysokim poziomie. Sprzą tanie - standard, bez reklamacji, codziennie. Prysznice w pokojach są zniszczone i wymagają naprawy. Jedzenie jest doś ć urozmaicone, ale krewetek tu nie znajdziecie, wybó r sł odyczy jest ogromny, owoce jak najbardziej bez smaku (opró cz winogron): ś liwki są kwaś ne, melony jak ogó rki, arbuzy trochę zgnił e.
Terytorium hotelu jest niewielkie, należ y to wzią ć pod uwagę . Morze i pogoda nie zawiodł y: przez trzy dni temperatura wynosił a + 39, potem + 30. Woda + 25 C. Jedyna przyzwoita restauracja a la carte to azjatycka Mikado. Restauracja meksykań ska wcale nie jest na poziomie pię ciogwiazdkowego hotelu. Terytorium jest czyste i zadbane. Hotel wizualnie ma wiele zalet (animacje dla dzieci, wieczorne wystę py), ale cał e wraż enie zabijają kompletne niehigieniczne warunki i niechę ć kierownictwa (cześ ć Adnan! ) do walki z rozprzestrzenianiem się enterowirusó w w hotelu, argumentują c, ż e w innych hotelach poziom spraw jest jeszcze wyż szy.
Tak, nadal nie radzę nikomu kontaktować się z systemem podatkowym w Turcji, istnieje kompletne oszustwo. Dostajesz za zakup ubrań za 80 EURO, aż.3 dolary z powrotem, a jest duż o kł opotó w i pieczę ci lokalnych biurokrató w. Wię c zastanó w się .
аватар tar.anna
 •  podróżował 5 lat wstecz
Ocena 9.0
Ten hotel miał szaloną zniż kę , wię c go wybrał em. Pokó j był z widokiem na morze, choć widok jest boczny. Hotel jest nie do pochwał y, dyrektor generalny jest bardzo zorientowany na klienta, wię c wszystko tam jest w porzą dku. Teren jest mał y, wszystko jest zwarte, jest kilka ś cież ek, duż o ludzi, wię c był o trochę niewygodnie. … Już ▾ Ten hotel miał szaloną zniż kę , wię c go wybrał em. Pokó j był z widokiem na morze, choć widok jest boczny. Hotel jest nie do pochwał y, dyrektor generalny jest bardzo zorientowany na klienta, wię c wszystko tam jest w porzą dku. Teren jest mał y, wszystko jest zwarte, jest kilka ś cież ek, duż o ludzi, wię c był o trochę niewygodnie. Jedzenie był o po prostu wspaniał e, wszystko był o szybko, czysto, wszystko był o sprzą tane, personel był dobry. Centrum Belek oddalone jest od hotelu o 3 lub 4 km.
аватар adv290978
 •  podróżował 6 lat wstecz
Ocena 5.0
Nigdy nie piszę recenzji, ponieważ myś lę , ż e wszystko ma swoje plusy i minusy. Ale nie w tym przypadku. Hotel posiada dobrą bazę materialną i techniczną . Luksusowe wille, zjeż dż alnie na terenie, baseny, programy pokazowe....ale wszystkie przekreś lić. … Już ▾ Nigdy nie piszę recenzji, ponieważ myś lę , ż e wszystko ma swoje plusy i minusy. Ale nie w tym przypadku. Hotel posiada dobrą bazę materialną i techniczną . Luksusowe wille, zjeż dż alnie na terenie, baseny, programy pokazowe....ale wszystkie przekreś lić...KIRGIZ !!! ! ! To oni zostali zwerbowani jako personel rosyjskoję zyczny. Wszę dzie. Od sprzą tania po kuchnię . Kuchnia jest obrzydliwa. Nie ma moż liwoś ci zamó wienia jedzenia dla mał ych dzieci. Nie rozumieją podstawowych rzeczy: co to są serniki, zapiekanki, któ rych dzieci nie powinny robić pikantnej zupy....Poziom ich kompetencji jest taki, ż e administrator w recepcji nie wie, o któ rej zaczyna się pokaz, czy dziś zabrzmi pianino, któ re jest od niego 2 metry itd. Deklaruje się.5 kart restauracji a-och....Nie wierz!!! ! ! To jeden pokó j z kiepskimi meblami, któ ry dział a dziś - wł oski, jutro - rybny i tak dalej. Brak otoczenia restauracji - stoł ó wka stoł ó wka. Z wą tpliwą kuchnią i kiepsko ubranymi, gł upimi kelnerami, któ rzy nie potrafią ugotować ani jednego dania. Strefa spa oferuje okoł o 10 rodzajó w masaż u. Nie wierz! Jest tajski i drugi? . Któ ry jest taki sam, niezależ nie od nazwy i specjalisty, i jest najbliż szy aromatycznemu masaż owi oliwą z oliwek. Nigdy nie sł yszano tutaj o technikach masaż u. Nie ma wystarczają cej liczby miejsc na pokaz. Ludzie zajmują stolik przez 1.5 godziny. Przez 14 dni tylko jeden!!! ! ! raz dali bezś mieciowe ryby (ł osoś ) i krewetki. Klub dziecię cy. On jest. Ale to nie dział a!! ! ! Bez programó w dla dzieci, bez rozrywki. Otwiera się dwa razy dziennie na godzinę , gdzie zmę czeni Narzanem z wyszczerbionymi ustami animatorzy rysują lub sklejają z siedzą cymi przy stole dzieć mi. A wieczorem dyskoteka na scenie. To niesamowite, jak zł y personel moż e zrujnować dobry hotel. Nie radzę . Bardzo zł y posmak.
аватар marfasuper555
 •  podróżował 9 lat wstecz
Ocena 5.0
W Belek spę dzamy wakacje od wielu lat. Hotel nie jest zł y, ale nie mogę polecić . Pokoje są dobre, wszystko nowe. Telewizja okoł o 10 naszych kanał ó w. Był am zadowolona z obecnoś ci moskitiery na drzwiach balkonowych i wysokich solidnych balustrad na balkonie (moje dziecko i ja mamy 4 lata). … Już ▾ W Belek spę dzamy wakacje od wielu lat. Hotel nie jest zł y, ale nie mogę polecić . Pokoje są dobre, wszystko nowe. Telewizja okoł o 10 naszych kanał ó w. Był am zadowolona z obecnoś ci moskitiery na drzwiach balkonowych i wysokich solidnych balustrad na balkonie (moje dziecko i ja mamy 4 lata). W pokoju nie martwili się o ich niespokojne. Standardowy zestaw w ł azience: mydł o, szampon, balsam, czapki, gą bki, patyczki....+ szlafroki i kapcie. Rę czniki i ł ó ż ko są nowe i biał e. Ale sprzą tanie....Zawsze przychodzili posprzą tać w porze lunchu. Wystarczy wskazać palcem. Zostawił a też wł osy dookoł a. Najpierw zostawili 1 dolara. Potem i tak "strzelili" podczas snu, wszystko we wł osach i balkon w piasku + uzupeł nienie minibaru też obudził o wszystkich na lunch. Kiedyś wł ą czyli gdzieś "nie przeszkadzać " do 16. Wię c nie przeszkadzano nam przez jeden dzień . Pozostawiony bez sprzą tania i minibaru. Skarż ył się do recepcji. Nie był o reakcji. W okolicy nie ma kwiató w. Trawniki, krzewy i jodł y. Igł y są z nich cał y czas usuwane, ale wcią ż są wszę dzie. Zawsze był o wystarczają co duż o leż akó w dla wszystkich. Plaż a i weranda są z powodzeniem podzielone na czę ś ć dla palą cych i czę ś ć dla niepalą cych. . Doskonał y stó ł dziecię cy: pł atki zboż owe, zupy, jogurty, warzywa, klopsiki, owoce i warzywa w sł oikach dla dzieci od 4 miesią ca. Blender, mikrofaló wka, mnó stwo krzeseł ek, kolorowanek i ś liniakó w. . . w każ dym wieku. Ale jedzenie dla dorosł ych na tym poziomie hotelu jest skromne. Zaskoczył mnie brak owocó w (banany i figi rzadko był y rozdawane i na wagę zł ota), zawsze był y jabł ka, pomarań cze i zielone ś liwki. Klub dla dzieci od 10.00 do 18.00 Rę kodzieł o, gry na basenie i na terenie. Dyplomy, plecak przy wyjeź dzie. Logopeda, angielski, lekcje pł ywania. Grupy wedł ug wieku. Wszystko idealnie. Animacja w cią gu dnia jest ś wietna (aqua zumba w morzu. . . ogó lnie jest ś wietna. Wieczorne pokazy są bardzo do ż yczenia. Wię cej zaję ć do naś ladowania, ale nie kł adł em się spać . W ś rodku dnia tureckie podpł omyki, shawarma, kanapki, ló d ś mietana itp. Napoje w barach normalne, soki paeette, pyszne mojito, baileys, wó dka, whisky rum......Spa super. Jakoś ć masaż y na najwyż szym poziomie. Mó j mą ż był zachwycony Sunay (masaż ystka, profesjonalistka , rosyjskoję zyczny). Był em na masaż u "tureckim" Był y to najdroż sze (80-60 euro) ale też najfajniejsze masaż e w cał ym naszym doś wiadczeniu w Turcji. W zasadzie jesteś my z hotelu zadowoleni, ale w Belek byliś my już w lepszych i znacznie tań szych hotelach. Moja osobista opinia jest taka, ż e ​ ​ nie jest wart swojej ceny.
Pokaż więcej »


awatara cermet.elenach
Czy ktoś korzystał z usługi opieki nad dziećmi w hotelu? Czy są rosyjskojęzyczne nianie? Jaki jest koszt usługi? A czy ci się podobało? dzięki
7 lat wstecz  •  6 subskrybenci 6 odpowiedzi
awatara homiak
Drodzy turyści, czy w tym hotelu jest jedzenie dla niemowląt w słoikach? Planowane wakacje z dzieckiem w wieku 10 miesięcy
11 lat wstecz  •  4 abonent 3 odpowiedź
awatara ovkomissarova
Wyjeżdżamy w czerwcu z dziećmi 3 i 7 na 2 tygodnie, nocleg albo w willi. lub w pokoju rodzinnym z widokiem na góry. Jaki to rodzaj? czy pod oknami jest jakaś niemiła niespodzianka i czy będzie tak gorąco jak po słonecznej stronie, w warunkach centralnego klimatyzatora. będziemy musieli przyzwoicie przepłacić za willę, a potem będziemy zmuszeni skrócić urlop o dwa dni. Chciałbym kupić w budynku, a jeśli coś się stanie, dopłacić na miejscu za willę i przeprowadzić się, cena i tak będzie tańsza niż przy wykupieniu wycieczki w agencji. ale nagle nie będzie za darmo i będziemy zmuszeni żyć w duszności.Dzięki za odpowiedź.
13 lat wstecz  •  2 abonent 2 odpowiedź
awatara vika979
Powiedz mi, jak to jest z wózkami dziecięcymi? Nie mogę znaleźć informacji na ten temat.
15 lat wstecz  •  3 abonent 2 odpowiedź
awatara emerald.70
Skoro recenzje są stare, może ktoś był tam ostatnio i może podzielić się swoimi wrażeniami?
16 lat wstecz  •  3 abonent 3 odpowiedź
EKSPERCI HOTELI
Przedstawiciel hotel
awatara papillonhotel
‹ Hotel Papillon Ayscha 5*
Wdzięki kobiece
Amfiteatr w Aspendos
Ocena 9.5
Turcja, Belek
Fabula, Teatr i muzyka
Starożytne miasto Aspendos
Ocena 9.0
Turcja, Belek
Architektura, Fabula, Muzea

Отель Papillon Ayscha был построен в 2001 году, последняя реновация проведена в 2014 году. Магазины и кафе города Белек находятся в 4 км от курортного отеля. Отель подойдет для пляжного семейного отдыха.

Lokalizacja Отель находится в 35 км от аэропорта.
Opis plaży Протяженность пляжа – 150 м. На пирсе тент от солнца и шезлонги. В зимний сезон пляж не работает.
  • 1 linia
  • prywatna plaża
  • plaża piaskowa
  • ponton lub molo
  • leżaki  FREE 
  • parasole  FREE 
  • ręczniki plażowe
W hotelu

К услугам гостей открытая терраса. По запросу еда и напитки доставляются в номер. Стойка регистрации работает круглосуточно. Предоставляются услуги по продаже билетов. Есть камера хранения багажа. Предоставляются услуги консьержа, а также услуги по глаженью одежды. На территории есть магазины. Оборудованы места для курения.

VICCOLO: итальянский ресторан (работает в период с 15.05 по 15.10).

CORAL: блюда из морепродуктов (работает в период с 15.05 по 15.10).

SADIRVAN: турецкая кухня (работает в период с 01.04 по 31.10).

MIKADO: дальневосточная кухня (работает в период с 01.04 по 31.10).

TACO: мексиканская кухня (работает в период с 15.05 по 15.10).

Все рестораны работают с 19:00 до 21:30. Необходима предварительная резервация.

  • restauracja
  • Restauracja a la carte
  • kawiarnia/bar
  • otwarty basen
  • kryty basen
  • podgrzewany basen
  • sala konferencyjna/sala bankietowa
  • centrum biznesowe
  • parking  FREE 
  • wypożyczalnia samochodów
  • darmowe wi-fi
  • winda
  • pranie
  • fryzjer/salon kosmetyczny
  • udogodnienia dla osób niepełnosprawnych
  • pokoje dla niepalących
  • późne wymeldowanie
  • wymiana walut
  • płatność kartami płatniczymi
  • hotel nie przyjmuje mężczyzn bez kobiet
Dla dzieci Детская коляска (платно), развлекательные программы.
  • basen dla dzieci
  • plac zabaw
  • klub dziecięcy
  • menu dla dzieci w restauracji
  • krzesełka dla dzieci w restauracji
  • łóżko składane  FREE 
Rozrywka i sport Поле для гольфа (в пределах 3 км), дартс, каноэ, игровая комната, караоке, поле для мини-футбола, шахматы, кинозал, уроки тенниса, водные лыжи, парашют, катамаран, бочче, игровые автоматы. Предоставляется оборудование для занятий спортом. 5 водных горок. Анимация: активная.
  • park wodny i zjeżdżalnie  FREE 
  • sauna/łaźnia/łaźnia turecka  FREE 
  • jacuzzi  FREE 
  • tenis stołowy  FREE 
  • kort tenisowy  FREE 
  • siatkówka  FREE 
  • boisko do koszykówki
  • boisko do piłki nożnej
  • siłownia  FREE 
  • aerobik  FREE 
  • sporty wodne
  • klub disco  FREE 
  • animacja
  • organizacja wycieczek
Opis pokoi

В отеле 363 комфортабельных номера: 283 Standard, 3 номера для инвалидов, 12 номеров Junior Suite, 56 Select Villa, 4 King Suite, 4 Deluxe Villa, 1 President Villa.

  • prysznic
  • suszarka do włosów
  • kapcie i szlafrok
  • bezpieczny
  • klimatyzator
  • telewizja kablowa/satelitarna
  • telewizor plazmowy (nie we wszystkich pokojach)
  • vcd/dvd (nie we wszystkich pokojach)
  • telefon
  • internet wi-fi  FREE 
  • kuchnia / aneks kuchenny (nie we wszystkich pokojach)
  • ekspres do kawy/herbaty
  • budzenie na życzenie (nie we wszystkich pokojach)
  • balkon/taras
  • jacuzzi (nie we wszystkich pokojach)
  • basen (nie we wszystkich pokojach)
Adres İleribaşı Mevkii-Belek Turizm Merkezi, ANTALYA, TURKEY
Telefony: Телефон: +90 242 710 12 00 Факс: +90 242 710 12 30
Stronie internetowej: Papillon Ayscha
FAQ
Какой пляж у отеля?
Отель располагается на 1-й пляжной линии. У отеля собственный песчаный пляж. Вход в море или с берега или с понтона. Пляжные полотенца в отеле (бесплатно).
Какие развлечения есть в отеле?
Вы можете прекрасно провести время за игрой в баскетбол, футбол. В отеле есть водные развлечения. О том чтобы Вы ни минуты не скучали позаботится анимация. В отеле присутствует организация экскурсий, упрощает выбор и дает советы специалист по туризму.
Какие возможности для детей есть в отеле?
Отель располагает детским бассейном с небольшой глубиной, детской площадкой с горкой и качелями. Чтобы взрослые могли отдохнуть, детей каждый день развлекает детский клуб. В ресторане есть отдельное детское меню или зона с детским питанием. Детские стульчики для кормления Ваших малышей всегда под рукой.