Świetny hotel do powrotu?

Pisemny: 29 sierpień 2014
Czas podróży: 26 lipiec — 5 sierpień 2014
Komu autor poleca hotel?: Dla rodzin z dziećmi; Na wypoczynek z przyjaciółmi, dla młodzieży
Ocena hotelu:
9.0
od 10
Oceny hoteli według kryteriów:
Pokoje: 9.0
Usługa: 7.0
Czystość: 10.0
Odżywianie: 10.0
Infrastruktura: 10.0
Ta strona zawiera moją recenzję zeszł orocznego pobytu w tym hotelu. Wiele mó wi fakt, ż e cał a rodzina zdecydował a się tu wró cić – zdarza się to nam nieczę sto (po raz trzeci w cał ej bogatej historii naszych wspó lnych podró ż y). Hotel naprawdę nas zafascynował zeszł ego lata. Wię kszoś ć tego, co nam się podobał o w zeszł ym roku, pozostał o niezmiennie ś wietne (jak przystał o na hotel tego poziomu): pię kne wnę trza, fantastycznie urozmaicona kuchnia (brawo dla kucharzy! ), idealna czystoś ć , cudowna plaż a, doskonał e molo, brak jakichkolwiek - czy tł umy w dowolnym miejscu, pomimo najgorę tszego sezonu i duż ej liczby turystó w, morze kwiató w, przestronne pokoje, doskonał a sił ownia, zabawne i zapalają ce programy muzyczne. Są też innowacje: nowa lodziarnia do pó ź nych godzin nocnych z pysznymi ró ż nymi rodzajami lodó w, kiosk z owocami na plaż y, suszarki do strojó w ką pielowych w pobliż u plaż y i basenó w oraz inne mił e drobiazgi.
Niestety są też zmiany na gorsze. Coś się stał o z wyją tkową konserwacją zapobiegawczą , któ ra zdobył a nas w zeszł ym roku. Zaczę ł o się od tego, ż e po zameldowaniu zupeł nie zapomnieli o nas w recepcji (przyszedł em pó ł torej godziny po papierkowej robocie i dowiedział em się , ż e nasz pokó j był gotowy od pó ł godziny - mimo ż e siedzieliś my obok siebie przez cał y czas). W przeddzień urodzin mojego syna, o któ rych wielokrotnie wcześ niej ostrzegał em personel hotelu, obiecano nam pogratulować , przynieś ć ciasto i szampana - i zapomnieli (mimo ż e to on wybrał ten hotel na ś wię towanie jego urodziny). Jeś li w zeszł ym roku niektó re dania lub dania skoń czył y się w gł ó wnej restauracji, to natychmiast pojawił y się ponownie, jak za dotknię ciem czarodziejskiej ró ż dż ki. Ale nie w tej chwili. Przez cał y zeszł y rok nie był o ani jednego przypadku, ż eby kelner nie przyszedł do naszego stolika przy ś niadaniu, w tym roku - za każ dym razem. W zeszł ym roku koń czenie pracy odbywał o się codziennie, ale nie w tym roku. Woda pod prysznicem na molo był a podgrzewana w zeszł ym roku, ale w tym roku był a zimna. Wszystko to oczywiś cie drobiazgi, w ż aden sposó b nie zepsuł y nam nastroju po cudownych wakacjach, ale wcią ż nieprzyjemnych.
To, co naprawdę dział ał o nam na nerwy, to Internet. Tak, w tym roku, w przeciwień stwie do zeszł ego, był o w cał ym hotelu: w pokojach, w holu i na plaż y. Ale taka niska jakoś ć komunikacji, cią gł e przerwy, pł ywają ce martwe strefy w hotelu na wysokim poziomie w naszych czasach nie mogą nie przeszkadzać .

A teraz najważ niejsze: czy to wszystko oznacza, ż e ​ ​ hotel nam się nie podobał ? W ż adnym wypadku! Nadal pozostaje naszym ulubionym i najwspanialszym hotelem w Turcji, do któ rego na pewno wró cimy i na pewno bę dziemy polecać wszystkim naszym znajomym (swoją drogą niektó rzy z nich, wedł ug naszej „wskazó wki”, już go po nas odwiedzili i byli Bardzo zadowolony). Generalnie dzię kujemy Calista za wspaniał e wakacje i proszę nie pogarszaj się - wierzymy w Ciebie! : )
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał