Na ś niadanie wcią ż nie mogł am znaleź ć banalnej jajecznicy - jajka sadzone lub jajecznica, był o tylko z pomidorami i mlekiem, oba wyglą dał y bardziej jak zupa niż jajecznica, drugie był o mię so mielone, kolejka po omlet jest taka ż e nie chcę ż yć , z obiadem nie jest lepiej, jak wszystko duż o, ale wszystko jakoś bez smaku, krewetek nie znalazł em i nie znalazł em w asortymencie grillowanej ryby, był jeden rodzaj i ten z sosem szukali grilla, potem okazał o się , ż e gotują na ulicy, struktura restauracji moim zdaniem był a niewygodna, mylą ca, liczniki jedzenie też jest okrą gł e, a ty chodzisz po coś wybrać , gł owa zaczyna się krę cić , obsł uga jest bardzo, bardzo nieważ na, musiał em prosić o herbatę kilka razy rano, nie mogę znaleź ć drogi z restauracji do mojego budynku, muszę postę pować zgodnie z przepisem, potem zmienić winda stamtą d itp. e, trzeba iś ć ciemnymi korytarzami, a hol w pobliż u naszego pokoju jest ogó lnie gorą cy, klimatyzator tam nie dział a, w naszym pokoju klimatyzator dział a dobrze, ale sprawia, ż e trochę dziwny gwizdek, któ ry jest doś ć denerwują cy, pokó j nieź le, balkon doś ć duż y, jest leż ak, ł azienka też duż a, w szafie jest deska (to postawi jakoś ć hotelu), ale sam hotel skł ada się z kilku budynkó w i jak na razie Nie udał o mi się wymyś lić , jak dostać się od jednego do drugiego
. Otó ż gł ó wnym powodem, dla któ rego bym tu nie wró cił a jest brak pawilonó w na plaż y, o ile pamię tam pawilony zawsze wynajmuję (zwykle odpoczywamy w towarzystwie minimum 4-5 osó b), oraz dodatkowo pł acimy za ich czynsz, to jest dla mnie bardzo wygodne, jako matce tró jki dzieci, jest to konieczne, bo dzieci moż na przycią gną ć do snu po morzu, nie ką piemy się w basenie, bo mamy swoje wł asny basen w kraju, przyjeż dż amy tylko zza morza. A 90% czasu spę dzamy na brzegu, wię c wszystkie warunki są niezbę dne do komfortowego wypoczynku na plaż y! Pawilony tutaj należ ą do willi, a wiele z nich jest pustych (podobno z jakiegoś powodu nie wszystkie wille są zaję te), ale kiedy pytasz o to, odpowiadają konkretnie nie, nie ma miejsc, jest kilka skrajnych pawilonó w w pią tym rzę dzie powiedzieli, ż e jeś li uda ci się pobiec wcześ nie rano i zarezerwować - moż esz mieć szczę ś cie!
No, oczywiś cie tak sobie wyobraż ał am swoje wakacje, ż eby wstać i pobiec na tyle daleko, ż ebym dostał pawilon za 150 czy 200 euro, lodó wka i przycisk wezwania kelnera nie dział ają w duchowień stwa i nie ma gastronomii, a tego szczę ś cia nie da się zarezerwować na kilka dni wcześ niej, trzeba biegać codziennie rano i nie ma gwarancji, ż e bę dziecie mieć czas! Ogó lnie nie ma odpoczynku, ale jakiś stres! Wcześ niej odpoczywał em w hotelu Voyage, gdzie wcześ niej zarezerwował em pawilony, wejdź cie oficjalnie. Razy 10 i. Zainteresowany tym, jak pomó c, sejf i lodó wka w pawilonie oraz obsł uga gastronomiczna jest obecna!
A takż e personel jest doskonał y w hotelu Voyage, odpoczywał em w zeszł ym roku w Rixos Belek, też mi się podobał o, a w Rixos i Voyage każ dy goś ć ma przydzielonego osobnego asystenta, któ ry pisze na WhatsApp, codziennie wysył a program programu, itp. i interesuje się , jak przebiegają twoje wakacje, jest bardzo wygodnie i przyjemnie, w Calista nie ma takiego szczę ś cia, wrę cz przeciwnie, czujesz oboję tnoś ć personelu i brak chę ci zadowolenia wczasowiczó w! Jeś li mó wimy o pozytywnych aspektach - szerokie parasole na plaż y, rozsą dne ceny za sporty wodne, zadbane terytorium, podgrzewane baseny.
Hotel jako projekt architektoniczny i projektowy jest doskonał y, czuje się , ż e europejscy architekci pracowali. Na okres pozasezonowy i zimowy przewidziano duż o: zaró wno szopy nad barami, jak i przejś cia mię dzy trzema gł ó wnymi budynkami - krą ż ki, mocny system ogrzewania i ciepł ej wody w ł azienkach (czasem już za duż o)))) oraz suszarka do strojó w ką pielowych na plaż y (w zasadzie wiró wka, przejeż dż ają c przez nią stró j ką pielowy moż e mieć pewnoś ć , ż e bardzo szybko wyschnie – dar niebios na sezon zimowy). Bardzo fajne i bezpieczne windy, poza tym każ da ma ś rodki dezynfekują ce.
Stylowe, bardzo fotogeniczne i gustownie urzą dzone zaró wno budynki, jak i teren hotelu. Przemyś lany wystró j pokoi, bardzo wysokiej jakoś ci meble i elementy wyposaż enia wnę trz, w przyzwoitej i koją cej kolorystyce, wybó r poduszek, sprzę t do prasowania, wysokiej jakoś ci tekstylia i bardzo przyjemne wnę trze. Stylowe, przemyś lane lobby z doskonał ym menu kawowo-barowym, muzyką na ż ywo i zmieniają cym się oś wietleniem. Duż y wybó r sklepó w, od agrafek i strojó w ką pielowych po ciekawą biż uterię.
Bardzo profesjonalny personel od recepcji po pokojó wki - wszyscy się starają i bardzo przyjaź ni, sprawni. Szczegó lnie podobał mi się fakt, ż e szefowie dział ó w hotelowych są stale na terytorium: sprawdzają , kontrolują , ł ą czą się w sytuacjach szczytowych, z powodu blokad w Federacji Rosyjskiej w listopadzie hotel był obcią ż ony kleszczami, poszedł do przestań , ale personel ze stoickim spokojem dotrzymywał kroku.
Pracownicy GR: aby w trakcie rozliczenia uwzglę dnili wszystkie nasze proś by i uzupeł nili pokó j o dodatkowe ł ó ż ka, naczynia, wieszaki na ubrania, aby podczas pobytu szybko, uprzejmie, profesjonalnie zareagowali i pomogli - wyją tkowa obsł uga.
Ś wietna robota pokojó wek - czystoś ć idealna, wymiana wszystkich tekstylió w codziennie, zauważ ył y dogodny dla nas harmonogram sprzą tania, trzymał y wszystkich w pokoju, nawet na dodatkowe proś by zostawił y okno do wentylacji z chemikalió w i wentylacji z ogrzewania po oczyszczeniu są bardzo przyjaź ni i pracowici. Wiele dzię ki nim - taki poziom usł ug jest bardziej typowy dla oceny hoteli miejskich, nigdzie na plaż y nie widziano tak wysokiej jakoś ci sprzą tania.
Posił ki: jeś li lubicie bufet UAI, to tutaj jest w peł nej krasie, prawdopodobnie wzorowy, satysfakcjonują cy, stale uzupeł niany asortyment.
Znakomite, podobnie jak Valpolicella, wino podawane w butelkach do stoł u, dobra kawa. Pię kne kieliszki i dobre naczynia, choć kilka razy był y niemyte talerze i serwetki, któ re nakrywał y stoł y, nie był y stale prasowane, nawet w A la carte - nie idealne. Lody są dziwne, podobno jakieś dodatki, w czystej postaci sorbet nie powinien rozcią gać się jak guma do ż ucia. Dla siebie w koń cu zdał em sobie sprawę , ż e dla mnie preferowane jest jedzenie typu A la carte, dla smakoszy, osó b z rozwinię tymi kubkami smakowymi, cię ż ko znaleź ć naprawdę ciekawe smaki, hał as i zapach (zmieniają c wszystkie smaki potraw w jeden), nawet porzą dny Szwed, niestety, zabija mó j apetyt (( (
Teraz minusy:
Ogrzewanie i ró wnomierna wentylacja korpusu gł ó wnego i 2 podkł adek z nim poł ą czonych to ogromny problem poza sezonem.
Jak się okazał o, od 1 listopada budynki te, niezależ nie od temperatury na zewną trz, ogrzewane są z szybó w wentylacyjnych, z któ rych wydobywa się bardzo gorą ce powietrze + ogrzewanie dachu (w naszym okresie był o to do +35 w sł oń cu, a gó rne pię tra krą ż kó w nie są pokryte koronami drzew - są jak niegdyś na sł oń cu). W efekcie nasz bliź niak (jego pię tro) zamienił się w prawdziwą ł aź nię turecką - upał był piekielny, nie dał o się wył ą czyć wentylacji ani samodzielnie, ani z pomocą personelu. Biorą c pod uwagę , ż e w zasadzie nie zamykaliś my drzwi balkonowych - stale wietrzyliś my, nie był o realistyczne przebywanie i spanie na najwyż szym pię trze pokoju. W rezultacie pró bowali spać na pierwszym pię trze pokoju na mał ej sofie i dodatkowo. nas troje w ł ó ż ku + przezię bił o mi się ucho od cią gle otwartych drzwi balkonowych.
Nie dał o się zamkną ć drzwi balkonowych - powietrze był o 80+ stopni od wentylacji - nie moż na dł ugo trzymać rę ki w pobliż u takiej wentylacji, a na ulicy do 24:00 hał as od animacji, a od 24:00 hał as z pracy personelu - cał ą noc, jedni koń czą , inni ruszają . Jeś li ucichnie muzyka, zaczyna się dostarczanie wody, rę cznikó w, podlewanie - obsł uga krzyczy do siebie, sprzę t grzechocze, wę ż e irygacyjne są przecią gane...To po prostu piekielne warunki do spania - spać się nie da.
Wybierają c inne krą ż ki (nie zwią zane z gł ó wnymi przejazdami) bę dziesz miał indywidualnie dział ają cy klimatyzator – to oczywiś cie plus, ale minusem tego jest to, ż e poza sezonem mogą wystę pować ulewne deszcze (na naszym wyś cigu to padał o ulewnie bez zatrzymywania się przez 1.5 dnia - woda pł ynie ), a potem bę dziesz musiał biec w ulewie w strumieniach wody do restauracji, do lobby, do spa - ryzyko zachorowania jest wysokie, zwł aszcza jeś li odpoczywasz z dzieć mi lub ze starszymi rodzicami.
Plaż a 200 metró w - có ż , bardzo mał o.
W trakcie podró ż owania i eksploracji linii plaż y Belek opracowaliś my wspó ł czynnik 611 pokoi podzielony przez 200 metró w plaż y = wię cej niż.3 pokoje na 1 metr plaż y ...to po prostu za mał o jak na hotel przy plaż y, baseny nie oszczę dzaj - poza sezonem w gł ó wnym budynku ogrzewany jest tylko mał y, a reszta basenó w nie moż e być wykorzystywana przez goś ci do pł ywania, a koncentracja ludzi na plaż y jest przesadzona. W Belek mał a plaż a wzdł uż linii morza to raczej norma i podobno dlatego tak zagospodarowane są tu duż e tereny rekreacyjne na pomostach - hotelarze zyskują wyraź ny deficyt powierzchni plaż y. Stą d „masakra” w sezonie letnim na leż aki, miejsca na pomostach i tł ok ludzi na plaż y, gwar i hał as, z nielicznymi wyją tkami w Belek tak wł aś nie jest.
Oczywiś cie nie jest to skarga na Hotel, starali się ratować sytuację , ale nie mogę nie zauważ yć kontyngentu wczasowiczó w - czy mieliś my takie „szczę ś cie”, czy w zasadzie wysoki poziom UAI na podstawie bufetu przycią ga taki kontyngent - oczywiś cie nie wiem. Ale od dawna nie sł yszano tak wielu nieprzyzwoitoś ci, chansonó w i chamstwa. Ogoleni ojcowie rodzin w ł ań cuchach z krzyż ami i ikonami z „brylantami” popijają mocny alkohol w barze w upale ku zdumieniu + podobno ich mał ż onkowie są stylowi w markowych strojach ką pielowych, ale sł uchają wię ziennego pieś ni bez sł uchawek, nieprzyzwoicie rozmawiają przez telefon z przyjació ł mi / krewnymi.
Dzieci, któ re nie wiedzą , ż e na ruchomych schodach nie moż na wpychać dorosł ych, nie moż na chodzić po przedmiotach na leż aku i rę cznikach innych goś ci, wspinać się na rzeczy innych goś ci z rę kami do ł okci w piasku , a w zasadzie, ż e zapomnieli czegoś w cudzych rzeczach - pierwszy raz z taką miną , ż e nie da się obudzić /wepchną ć cudzej pani 65+ na plaż ę (moja mama po nie pierwszej nieprzespanej nocy wł aś nie minę ł a na leż aku) i szturchną ć jej coś w twarz.
Rozmowy telefoniczne na plaż y z tak donoś nym gł osem, ż e wydaje się , ż e w samym Magadanie/Urengoy usł yszą je nawet bez poł ą czenia. I oczywiś cie mamy, jak zwykle dla UAI, z dzieć mi wyją cymi jak wieloryby bieł ugi (dzieci - rozumiem, ż e ani hotel nie pozwoli im spać z ogrzewaniem/hał asem, ani ich rodzice, ł amią c reż im przez chodzenie na animację itp. , ale nie ś pij, a bę dziesz wyć … ), z 2 wó zkami spacerowymi, hulajnogą i trzema tabletami uż ywanymi bez sł uchawek (a to tylko przy jednym stoliku, a stolikó w jest wiele…) w restauracji.
Oczywiś cie przygotowywaliś my się mentalnie na to, ż e hotel był w szczytowym obcią ż eniu i wielokrotnie znajdował się w takiej sytuacji w sierpniu Kemer, ale tutaj opró cz „dziecinnego konceptu” dostaliś my ró wnież cofnię cie do lat 90. .. i to nie tylko w Kaliś cie, charakteryzuje się ró wnież są siedni Selektum Luxury w recenzjach znajomych.
Ogó lnie rzecz biorą c, o Belku, a dokł adniej o morzu tego regionu, chciał bym skomentować : morze jest bł otniste, jest wiele pł ycizn, przez co podczas pł ywania okresowo dosł ownie przywierasz do piasku swoim kolana. Szliś my wzdł uż wybrzeż a i oglą daliś my plaż e przez 5 km. od Ela Quality Resort do IC Hotel Santai - w niektó rych miejscach są rury, o ile rozumiem, z oczyszczoną wodą , ale pierwszy raz w Turcji zetkną ł em się z glonami w morzu, podobno nie tyle oczyszczonej wody, ani nie Nie wiem co jeszcze... ale oczywiś cie wracać tu w sezonie pł ywackim wcale nie chce.
Plaż e okolic Kundu wydają się być w pobliż u i też piaszczyste, ale piasek nie jest zamulony, nie ma glonó w jak w Belek, woda jest czysta, jeś li nie ma burzy. A u Belka: piasek praktycznie nie opada na dno, w dodatku nadal bardzo klei się do ciał a – nie da się go zmyć . Jeś li odwiedzasz ten obszar, to tylko w okresie zamknię cia Kemer, a nie na wakacjach pł ywackich.
Ostateczny wniosek dla wymagają cych turystó w: przyjechać tutaj, jeś li to moż liwe, to tylko zimą , w czasie, kiedy zdecydowanie nie ma ką pieli w morzu i nie ma napł ywu turystó w (poza wakacjami i wakacjami dla dzieci). Wybierz obudowy pralek, któ re nie są poł ą czone z gł ó wnym budynkiem, aby moż na był o regulować ogrzewanie / wentylację i zamykać okna w nocy przed hał asem z terenu. Ró wnież zimą nie ma alternatywnych hoteli morskich z jedzeniem A la carte UAI - w przypadku braku alternatywy ł atwiej dostrzec Szweda))).
Tym razem zaskoczony kiepską jakoś cią jedzenia! Jest tego bardzo mał o, nie ma ró ż norodnoś ci, tylko 2 rodzaje ryb, nie ma innych owocó w morza, desery to jeden stojak, a nawet te są niemoż liwe! Cał e jedzenie jest zł ej jakoś ci, bez smaku. Ale najważ niejsze jest to, z jaką DOBĄ kelnerzy rzucają kawał ek tego bezkształ tnego-bezsmakowego bał aganu na talerz !! !
Na przyję ciu obiecali stworzyć grupę na WhatsApp, ale minę ł o pó ł dnia i nikt nawet do nas nie napisał .
Zlew nie dział a dobrze w pokoju, woda nie odpł ywa dobrze, kurz jest wszę dzie. . .
Nie spodziewał em się tego po Calista! Nigdy wię cej nie odwiedzę tego hotelu niskiej klasy. Przepraszam za zmarnowane pienią dze i czas. Nie kwalifikujesz się do 5 gwiazdek! Trzy z nacią giem. Jesteś bardzo rozpieszczony.
Droga do morza czę ś ciowo przebiega pod otwartym sł oń cem.
Plaż a jest duż a, piaszczysta, czysta, duż o cienia, duż o leż akó w.
Wejś cie do wody jest gł adkie, wygodne do ką pieli dzieci.
Na molo jest kilka leż akó w.
Wybó r jedzenia jest ś redni dla hotelu 5 *.
Restauracje „A la Carte Restaurants” zapraszają ce przewodnika do hotelu są pł atne, choć przewodnik i administrator mogą o tym zapomnieć , a rachunek za restauracje zostanie wystawiony w momencie wyjazdu z hotelu.
Restauracja "Kuchnia Japoń ska SAKURA" jest raczej bliż sza kuchni chiń skiej.
Restauracja "Kuchnia wł oska TIMO", nie do koń ca podobnie jest z kuchnią wł oską.
Od 20:00 do 00:00 - gł oś na muzyka rozbrzmiewa na cał ym terenie jednocześ nie z 5 sal: 2 sceny z gł oś ną muzyką na terenie hotelu i 3 ź ró dł a gł oś nej muzyki z okolicznych hoteli. Moż esz ukryć się przed gł oś ną muzyką na plaż y lub w budynku: restauracja, lobby, kino, sala gier, w pokoju i zamkną ć drzwi na balkon.
Pokoje są dobre i niedawno odnowione.
Pokoje był y dobrze posprzą tane, ale od czasu do czasu zapominali o przyniesieniu wody pitnej i uzupeł nieniu baru, mimo ż e regularnie zostawiali napiwki. Musiał em zadzwonić do recepcji, przypomnieć , ż e wszystko, czego potrzebujesz, został o szybko przyniesione.
Na balkonach pokoi z widokiem na morze i basen wieczorem sł ychać gł oś ną muzykę , trzeba był o zamkną ć drzwi balkonowe, potem w pokoju zrobił o się cicho.
W pokojach z widokiem na wejś cie - muzyka nie przeszkadza nawet przy otwartych drzwiach balkonowych.
Hotel nie nadaje się na wakacje z mał ym dzieckiem ze wzglę du na gł oś ną muzykę.
Hotel jest odpowiedni dla rodzin z dzieć mi, któ re są zainteresowane gł oś nymi dyskotekami i imprezami tematycznymi.
Nie zatrzymamy się ponownie w tym hotelu, nie jestem fanem gł oś nej muzyki.
Administracja hotelu bardzo ceni swoich stał ych klientó w. Wielkie podzię kowania dla recepcjonistki Serhata i dziewczyn pracują cych z goś ć mi: Irina, Diana, Elena. Wspaniał e powitanie, miejsce siedzą ce w cią gu 5 minut. Wszyscy są bardzo uważ ni i zawsze uś miechnię ci. Pokó j jest WSPANIAŁ Y, podnieś li kategorię pokoju za darmo jako stali goś cie, co był o bardzo mił e! Bar był codziennie uzupeł niany, pokoje sprzą tane w dobrej wierze, poś ciel biał a, rę czniki zmieniane codziennie.
Bufet: Kuchnia jak poprzednio na wysokim poziomie. Dania na każ dy gust, przygotowane z duszą . Wielkie podzię kowania dla Szefa Kuchni. Personel restauracji jest przyjazny.
Obsł uga i jedzenie na najwyż szym poziomie, wieczorne pokazy 10 na 10! Specjalne podzię kowania dla zespoł u animatoró w za ich responsywnoś ć i ż yczliwoś ć - Shaquill, Gurcan, Karina, Elya, Lily, Katya, Yulia! Przez cał ą resztę stworzyli atmosferę ś wię towania i nieokieł znanej zabawy) W przyszł ym roku na pewno wró cimy z jeszcze wię kszym towarzystwem!! !
Z poważ aniem, Isaeva Leyla, Astana
Gł ó wne atuty hotelu: serdecznoś ć i goś cinnoś ć personelu, profilaktyczna konserwacja i perfekcyjna obsł uga od zameldowania do wymeldowania; przestronne pokoje ze wszystkim, czego potrzeba do komfortowego pobytu i wysokiej jakoś ci sprzą tania; doskonał a czystoś ć na cał ym dobrze zorganizowanym terenie hotelu; unikalna architektura ciał a; duż a czysta plaż a; ś wietne molo z barem, prysznicem i wystarczają cą iloś cią wygodnych leż akó w; rę czniki w nieograniczonych iloś ciach; przestronna fajna sił ownia z nowoczesnym sprzę tem do ć wiczeń ; urozmaicone jedzenie na każ dy gust, wiek i ż oł ą dek w restauracji gł ó wnej; stał e koncerty wieczorne, w tym z udział em gwiazd muzyki pop; duż y, dobrze zaplanowany teren z basenami, barami, kortami tenisowymi, boiskiem do pił ki noż nej (jest nawet szkoł a pił ki noż nej). Hotel otoczony jest zadbaną zielenią i pię knymi kwiatami; powietrze jest czyste i ś wież e dzię ki duż ej iloś ci drzew na terenie hotelu oraz wyją tkowemu mikroklimatowi Belek.
Szczegó lne serdeczne podzię kowania dla kierownikó w hotelu, któ rzy osiedlili nas dokł adnie w tym samym budynku i na tym samym pię trze, o co poprosiliś my w liś cie przed przyjazdem.
Gł ó wna wada: poranny dyskomfort wynika z faktu, ż e bary na plaż y i molo otwierają się zbyt pó ź no - w godzinach 9-30 - 10-00, a zatem "skowronki" zmuszone są pić poranną kawę w restauracji gł ó wnej lub lobby bar, a nie podziwianie porannego morza i wschodu sł oń ca.
Gł ó wne rozczarowanie: wymiana w centralnym holu pierwszego budynku wspaniał ego jasnego ż yrandola, któ ry był oryginalnym rozpoznawalnym elementem tego konkretnego hotelu i idealnie pasował do wnę trza holu, z nudnymi i banalnymi pierś cieniami high-tech - bardzo wą tpliwa decyzja, do któ rej trzeba się przyzwyczaić i do któ rej w wyją tkowym centralnym holu hotelu zrobił o się niestety nie tak przytulnie i po prostu ciemno.
Cecha: idealna na komfortowe, relaksują ce wakacje dla rodzin z dzieć mi i par, ale mł odzież się tu nudzi (moż liwoś ci spę dzania czasu są bardzo ograniczone, zjeż dż alnie są mał e i wcale nie ekstremalne).
Podsumowanie: super nowoczesny hotel - duż y, przytulny i bardzo goś cinny, ł atwo konkurują cy z najnowszymi modnymi hotelami, w peł ni uzasadniają cy swoją sł awę i cenę . Z pewnoś cią polecamy wszystkim mił oś nikom komfortowych, spokojnych, dobrze zorganizowanych rodzinnych wakacji. Osobiś cie na pewno tu wró cimy (zwł aszcza, ż e mamy teraz srebrne hotelowe karty klubowe, któ re zapewniają szereg dodatkowych korzyś ci).
Dzię kuję bardzo Calista za wspaniał y pobyt!
- Posił ki są monotonne w postaci past, pó ł produktó w, sosó w. Ryby mroż one bez smaku, krewetki bez smaku, zawsze jest ł osoś , warzywa, owoce.
- Nie był o wieczoró w tematycznych, nie był o kał amarnic, nigdy nie był o ryby oceanicznej.
- Personel w restauracji krzyczy na siebie, talerze obtł uczone szminką .
Wybraliś my hotel z wysoką oceną w ostatniej chwili, ponieważ w hotelach tej kategorii cenowej nie był o wolnych miejsc.