Nie mogło być gorzej

Pisemny: 12 lipiec 2019
Czas podróży: 6 — 12 lipiec 2019
Ocena hotelu:
1.0
od 10
Oceny hoteli według kryteriów:
Pokoje: 1.0
Usługa: 1.0
Czystość: 1.0
Odżywianie: 1.0
Infrastruktura: 6.0
Moje wakacje są ograniczone do okreś lonych dat, a jedynym hotelem, któ ry był bezpł atny w dogodne dla mnie dni w Turcji, był ten. Wydawał oby się , ż e trzy gwiazdki, wszystko wliczone, nie bę dzie ż adnych trudnoś ci… ale wszystko okazał o się nie tak.
Sam hotel jest niewielki, wię c w sezonie, kiedy jest duż o turystó w, wł aś ciciele goszczą goś ci w są siednich domach i hotelach. W gł ó wnym budynku wystarczy wejś ć tylko do restauracji i baru.
Zakwaterowano nas w drugim budynku, oddalonym o okoł o 500 metró w od gł ó wnego. To niewygodne, ale moż esz przeż yć . Dalej gorzej.

Pokoje nie są sprzą tane. W ogó le. Nie wspominają c o zmianie akcesorió w do prania, poś cieli i rę cznikó w. Chł opaki, rozumiem, ż e zostaliś my eksmitowani do są siedniego domu, ale jeś li zabierzecie go do wł asnego hotelu, to bą dź cie uprzejmi, aby zapewnić odpowiednią obsł ugę !
Brudnie nie tylko w pokojach, ale iw holu. Nie myj szklanych drzwi, okien, niczego.
Kran przecieka. Rozmawialiś my o tym kilka razy z administratorem, przewodnikami i innymi pracownikami hotelu, nie ma rezultatu.
W nocy ś wiatł a są wszę dzie wył ą czane, co powoduje ró wnież wył ą czenie klimatyzacji. Obudzić się w ś rodku nocy z upał u jest tutaj normą .
Moż e mieć pecha z widokiem z balkonu. Widzieliś my miasto i sił ownię . Brak zieleni, wody i innych oznak kurortu. Ale to jest inne dla każ dego pokoju. Najgorsza rzecz dzieje się w jadalni (restauracja lub cokolwiek).
Z bufetu jedno imię . Cał e jedzenie jest rozdawane (specjalna osoba umieszcza niewielką porcję jedzenia na każ dym talerzu).
Przy stolikach jest bardzo mał o miejsc, wię c czę sto musieliś my jeś ć na stoją co lub siedzą c z boku na leż aku przy basenie.
Naczynia nie są myte.
Cią gle koń czy jedno, potem drugie. Na przykł ad moż e być po prostu za mał o wrzą cej wody (tylko kawa rozpuszczalna z torebek) lub widelcó w. Przenoszenie brakują cych przedmiotó w lub produktó w moż e zają ć bardzo duż o czasu lub wcale.
Produkty nie są ś wież e. Codziennie ktoś truł się zgnił ym serem, potem trzydniowym twarogiem.
Bar dział a losowo, bez harmonogramu. Zawsze też coś się koń czy.
Wisienką na torcie jest to, ż e po ś niadanie, obiad lub kolację trzeba stać w dł ugiej kolejce. Oficjalnie ś niadanie w hotelu zaczyna się o godzinie 8, ale do tego czasu personel dopiero zaczyna przygotowywać posił ki. Bę dziesz musiał stać w kolejce ś rednio 30 minut. Czas przybycia do jadalni nie wpł ywa na iloś ć minut oczekiwania.

Stoją c w kolejnej kolejce okazał o się , ż e mieliś my duż o szczę ś cia. Tak wię c w gł ó wnym budynku hotelu nie ma ciepł ej wody ani telewizoró w. Klimatyzacja nie dział a dla wszystkich. Mó wienie czegokolwiek personelowi i pró ba naprawienia tego jest bezuż yteczne.
Radzę unikać tego hotelu. Lepiej dopł acić , ale ż yć w normalnych warunkach i nie znosić bestialskiego traktowania siebie.
Mił ych wakacji.
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał