Bardzo źle

Pisemny: 6 sierpień 2021
Czas podróży: 28 lipiec — 4 sierpień 2021
Ocena hotelu:
2.0
od 10
Oceny hoteli według kryteriów:
Pokoje: 3.0
Usługa: 2.0
Czystość: 1.0
Odżywianie: 3.0
Infrastruktura: 3.0
Odwiedził am już wiele miejsc, nie zawsze pisał am recenzje, ale nie sposó b nie pisać o Kandelore.

Po przeczytaniu pozytywnych recenzji zaplanowaliś my wakacje w Candelore z duż ą firmą . Opró cz mnie do tego hotelu trafił o jeszcze 6 rodzin (ł ą cznie 15 osó b). To są moi przyjaciele i postanowiliś my ś wię tować urodziny w Alanyi. Ale...


ZAKWATEROWANIE. Po przybyciu do hotelu poinformowano nas, ż e nasze pokoje są zaję te. Mimo naszego oburzenia niektó rzy zostali wysł ani do innego hotelu na jeden dzień , a jedna rodzina został a osiedlona na jeden dzień w jakimś brudnym budynku, w któ rym nawet pokó j nie był sprzą tany (np. Ktoś zostawił brudne majtki w szafie). Obiecano, ż e nastę pnego dnia o 12-00 zostaniemy odebrani z tymczasowego hotelu i bardzo dobrze umieszczeni. Zapomniał em odebrać . Musiał em wysł ać posł ań ca do Candelore i dopiero po tym dotarł przelew. Wię c zamiast pł ywać w morzu, byliś my zaję ci przeprowadzką z prowizorycznego hotelu z powrotem do Candelore. Ale nawet teraz wszystko nie został o rozstrzygnię te szybko.
Wystą pił problem z dostę pnymi pokojami. W rozwią zaniu tej sytuacji pomó gł nam przewodnik z wycieczki Anex i po kilku godzinach przeklinania (czasem bardzo gł oś nych) usadowiliś my się . W zwią zku z tym problemem skontaktował em się z moim biurem podró ż y, a on skontaktował się bezpoś rednio z Anex-Tour. Wysł ał mi SMS-a, ż e ​ ​ hotel odpowiedział na wycieczkę Anex, ż e wszystkie nasze problemy został y pomyś lnie rozwią zane, a moja rodzina otrzymał a ulepszony pokó j i bezpł atny sejf. To był o kł amstwo. Pokó j jest zwyczajny na koń cu korytarza na najwyż szym pię trze. Pobrali 12 dolaró w za sejf na 6 nocy. Sejf, za któ ry zapł acił em, był zepsuty i musiał em biegać , dopó ki nie został naprawiony. Co znamienne, poprosili mnie o oś wiadczenie o braku roszczeń , któ rego nie napisał em. Nawiasem mó wią c, inni nieznani mi ludzie, któ rzy przybyli tego dnia do Candelore, ró wnież ucierpieli z powodu oszustwa zwią zanego z ugodą . Dlatego zakwaterowanie to kompletna katastrofa.

LOKALIZACJA HOTELU jest dobra. Wokó ł peł noprawna infrastruktura miejska.
Do plaż y 10 minut spokojnym tempem.


HOTEL jest mał y. Praktycznie nie ma terytorium. Basen jest bardzo mał y i czasami zatł oczony. Przy basenie nie ma wystarczają cej liczby leż akó w (zdję cie). Lobby praktycznie nie ma, jest wył ą cznie nę dznie udekorowane (zdję cie). Lobby zamienia się w restaurację z barem. W restauracji zawsze był o wystarczają co duż o stolikó w dla wszystkich, ale sala nie był a klimatyzowana. Otwarte drzwi nie uchronił y nas przed dusznoś cią , bo na zewną trz był o 35-37 stopni. Dopó ki pijesz ciepł ą zupę , odpadnie siedem potó w. Ponieważ dania gł ó wne znajdował y się na tej samej gablocie, był y kolejki. Restauracja i bar są niehigieniczne. Nie moż na zrozumieć , kto jest barmanem w hotelu, funkcje barmana peł nią wszyscy pracownicy. Wł aś nie umył podł ogę , teraz nalewa mi piwo. Nikt nie myje rą k pomię dzy tymi operacjami. Jednocześ nie najwyraź niej szczegó lnym szykiem jest branie szklanki brudnymi rę kami nie za nogę , ale za samą gó rną krawę dź . Pij, jeś li nie masz nic przeciwko!
Po kolacji zebrane brudne naczynia są skł adowane na barze i dopiero potem odnoszone do zlewu. Jako ilustracja brudu - fotelik dla dziecka stoją cy przy ś mietniku i posypany ś mieciami (zdję cie).

POKÓ J jest mał y, ale z balkonem i meblami jeszcze nie do koń ca zabitymi. TV, klimatyzacja, czajnik. Wszystko dział ał o. Lodó wka nie ostygł a zbytnio, ale był a. Ł azienka jest niezwykle kompaktowa, pó ł tora na pó ł tora. Hydraulika i suszarka do wł osó w był y sprawne. Ale rzeczy usunię te przed prysznicem nie mają gdzie powiesić - ani haczyka, ani goź dzika. Po prostu nie ma dla nich miejsca. Bardzo blisko. Dziennie dostarczano jedną butelkę wody. Poś ciel był a zmieniana raz w tygodniu.

ODŻ YWIANIE. Hotel ma dobrego szefa kuchni. Wachlarz oferowanych dań jest bardzo skromny, ale wszystko jest gotowane na sumienie i cał kiem jadalne. Wyją tkiem jest ś niadanie.

PLAŻ A. W opisie hotelu czytamy, ż e leż aki i parasole na plaż y Kleopatry nr 7 są bezpł atne.

Ale kiedy pierwszy raz przyszedł em na plaż ę z ż oną i có rką i wzią ł em darmową kanapę , podszedł do mnie miejscowy i zaczą ł domagać się zapł aty. Poprosił em go, ż eby się przedstawił i wyjaś nił , dlaczego chce pienię dzy. Zaraz podeszł a kolejna osoba i już we dwoje dosł ownie na mnie krzyczeli. Albo odbył o się ł amaną angielszczyzną . Ale wyraź nie rozpoznał em sł owa „pł ać ”, nie wolny, szalony, wynoś się . Ci ludzie byli wyraź nie podekscytowani, wię c nie czekał em, aż dyskusja stanie się gorą ca i „wyjdę ” gdzie indziej. Jeden, starszy, nazywał siebie Erdoganem. Po powrocie do hotelu zapytał em w recepcji, o co w tym wszystkim chodzi. W koń cu numer 7 jest bezpł atny dla urlopowiczó w. Dziewczyna z recepcji zgodził a się z moim oburzeniem, ale wyjaś nił a, ż e ​ ​ takie realia mają we wszystkich hotelach. Obiecał a zgł osić incydent kierownikowi. Wiadomo, ż e w wielu krajach wokó ł turystó w krą ż ą wszelkiego rodzaju oszustó w. Na począ tku nie mogł em pomyś leć , ż e ci ludzie byli pracownikami hotelu.
Ale jakie był o moje zdziwienie, gdy wieczorem zobaczył em tego Erdogana rozmawiają cego z pracownikiem hotelu w recepcji. Był tam najwyraź niej jego wł asną osobą . Czyli na plaż y był em straszony i wył udzał pienią dze przez pracownika hotelu?!

Nastę pnego dnia sytuacja powtó rzył a się z innymi turystami - mł odą parą . Gdy tylko zaję li „pł atne” miejsce, ten Erdogan dosł ownie podbiegł do nich (na zdję ciu w okularach) z innym pracownikiem hotelu i zawió zł ich. W tym czasie miał em w rę kach aparat. Zał ą czam zdję cia. Nie mam wą tpliwoś ci, ż e to się regularnie powtarza z innymi wczasowiczami.

Nie ulega wą tpliwoś ci, ż e druga osoba jest pracownikiem hotelu. Regularnie widywał am go w hotelu, jak mył podł ogę w restauracji, zmywał brudne naczynia, nalewał napoje dla wczasowiczó w.

Chociaż ogó lnie wię kszoś ć personelu to normalni, choć nie przeszkoleni ludzie.

Coś w tym stylu. Oczywiś cie hotel nie ma czterech gwiazdek.
Moż e gdybyś my zmienili w nim kierownika, udał oby nam się rozwią zać pewne problemy i wtedy odpowiadał oby to oficjalnemu opisowi. Ale jak dotą d jest to najgorszy hotel, w jakim kiedykolwiek był em.
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał