Pegasus złamał warunki wczesnej rezerwacji i nie chciał iść na ustępstwa !!!!! Od połowy marca zarezerwowano wycieczkę w Timo Hotel 5* dla dwóch osób dorosłych z trzyletnim dzieckiem na 12 nocy. Pegasus odwołał odlot samolotu i na cztery dni przed wylotem zaproponowano nam 14 noclegów, ale przy dzisiejszych cenach, a to dużo drożej!!! Nastrój się pogorszył, nie ma czasu na wybór innego hotelu i CENY. Biuro podróży oferowane przez innego operatora SERAPSU 5* (do przemyślenia dwie godziny - zgodzili się, a potem przeczytali recenzje i są smutni) Ale latamy z pozytywnym nastawieniem. Proszę powiedz mi, kto tam był 1) jak dostać się do dobrego pokoju z klimatyzacją (ze względów zdrowotnych)? 2) udzielić praktycznych porad, aby przygotować się na nieoczekiwane (nie ma czasu na czytanie recenzji) DZIĘKUJĘ WAM WSZYSTKIM
14 lat wstecz
•
4 abonent 5 odpowiedzi