Straszny personel

Pisemny: 2 sierpień 2021
Czas podróży: 17 — 24 lipiec 2021
Komu autor poleca hotel?: Na relaksujące wakacje; Dla rodzin z dziećmi
Ocena hotelu:
5.0
od 10
Oceny hoteli według kryteriów:
Pokoje: 5.0
Usługa: 1.0
Czystość: 5.0
Odżywianie: 8.0
Infrastruktura: 5.0
Kró tko mó wią c, personel reprezentowany przez Recepcjonistę (nie pamię tam niestety jego nazwiska) i Ferhat Sadi (kierownik front office Ferhat Sadi) i oczywiś cie przedstawiciela Anex tour Nuradin Adam, odegrał jedną z kluczowych ró l wś ró d tych, któ rzy Rozpieszczał y nas praktycznie cał e wakacje.

A dokł adniej: wykupiliś my wycieczkę na tydzień , polecieliś my na lotnisko w Antalyi i potem zaczę ł a się nasza przygoda, jechaliś my 4+ godziny do hotelu, chociaż nasz hotel był drugi pod wzglę dem dostawy, nie wiem czy dostaliś my wyją tkowego kierowcę , lub po prostu mieliś my takie szczę ś cie, ż e znajomi jechali 2 godziny i 30 minut do hotelu, któ ry był dalej niż nasz. Waż ny! ! ! Jechaliś my autobusem, a nie duż ym autobusem.

Po przybyciu do hotelu zapytali nas ską d pochodzimy, jak się nazywamy, wzię li nasze vouchery i wydali kartę z pokoju, portier wzią ł naszą walizkę i poprowadził nas w kierunku starego budynku, w któ rym znajdują się pokoje ekonomiczne, w recepcji, a po drodze wyjaś nił em, ż e mamy kartę z pokoju standard w nowym budynku, na co spotkał a się pozytywna reakcja. Kiedy weszliś my do pokoju, nasze zaskoczenie nie miał o granic, ponieważ zobaczyliś my zupeł nie inny pokó j, któ ry zarezerwowaliś my. Daliś my się po prostu oszukać i osiedliliś my się w starym budynku w pokoju ekonomicznym, gdzie pod prysznicem unosił się nieprzyjemny zapach. Ale należ y wyjaś nić , ż e nawet w tej ekonomii był y kapcie, szlafroki i dwa duż e rę czniki (na tym się skoncentruję , bo do tego wró cę pó ź niej).

Po tym, jak zobaczyliś my, ż e osiedliliś my się w zł ym pokoju, któ ry zarezerwowaliś my. Zostawiliś my tam nasze walizki i poszliś my do recepcji, aby wyjaś nić szczegó ł y, dlaczego.
I na recepcji zaczę ł a się w nas najciekawsza rzecz: recepcjonistka zaczę ł a mó wić , ż e to standardowa sala lekcyjna i prawidł owo nas zał atwili. Pokazał em mu zdję cie standardu i ekonomii, któ re mają na stronie, dostarczył em im ró wnież voucher, w któ rym są wszystkie informacje o naszym pokoju, ale nie był o sensu.

Skontaktowaliś my się z naszym organizatorem wycieczek, któ ry sprzedał nam wycieczkę , i potwierdził wszystko, ż e tak naprawdę mamy standardowy pokó j, któ ry znajduje się w nowym budynku (czyli w budynku gł ó wnym) i ż e musimy powtó rzyć te informacje, abyś my byli podali inny numer, ale recepcjonistki stał y na swoim miejscu i nie chciał y w ż aden sposó b zał atwiać się na nasz numer prawny.

Potem zadzwoniliś my do Ferhada Sadi (kierownika front office Ferhat Sadi), powiedział też , ż e nie są tego ś wiadomi, ponieważ nikt nie zarezerwował u nich standardowego pokoju i te pytania nie był y dla niego, ale dla wycieczki po aneksie (standardowy schemat Turkó w, któ rzy hodują swoich goś ci)

Ale potem mieliś my szczę ś cie, ż e w hotelu był przedstawiciel Anex tour Nuradin Adam, zadzwoniliś my do niego, zapytaliś my, jak rozwią zać ten problem, na co odpowiedział , ż e nie wie i to nie jest jego praca. Potem ponownie skontaktowaliś my się z naszym biurem podró ż y i tutaj szczegó lne podzię kowania dla Niego, ponieważ to on bardzo nam pomó gł w jakoś wpł ynię ciu na Nuradina i zaczą ł wykonywać swoją pracę . Spę dziliś my ponad 3 godziny kł ó cą c się i rozmawiają c z personelem i Nuradinem, podczas gdy byliś my bardzo zmę czeni i gł odni.

Po skontaktowaniu się z Nuradinem z gł ó wnego biura trasy Anex, zaczą ł coś robić , ale jednocześ nie nadal robił brudne sztuczki, o któ rych napiszę pó ź niej.

Po chwili podszedł do nas i powiedział , ż e jutro przeniesiesz się do nowego pokoju, ale tej nocy bę dziesz w starym (mał e zwycię stwo dla nas, ale nie na dł ugo)

Ale nastę pnego dnia podszedł em do Nuradina i zapytał em, o któ rej godzinie moż emy się zameldować w nowym pokoju?
Odpowiedział , ż e zatrzymamy się , kiedy powie. Po 15-20 minutach zobaczył em portiera w hotelowym lobby, był o okoł o 11.20 rano, sam do mnie podszedł i powiedział , ż e twó j nowy pokó j jest już gotowy i moż emy się ruszyć , ale musimy iś ć do Nuradin (przedstawiciel z wycieczki do aneksu) i podejdź z nim na recepcję . Był em zachwycony i poszedł em do Nuradina i powiedział em mu, co mi powiedział portier, myś lą c, ż e za kilka minut bę dziemy w nowym pokoju, ale Nuradin okazał się tym g@nomem, jak powiedział , ż e się zameldujesz kiedy powiedział em i to moż e być teraz, a moż e o godzinie 16, a jeś li nie ma ochoty, to pó ź niej.

Co wię cej, dali nam nowy numer, choć nie od razu, ale gdzieś po 14, ponieważ Nuradin trochę go zepsuł.

Po przybyciu do hotelu zapytano nas ską d pochodzimy, jak się nazywamy, wzię liś my nasze vouchery i wydaliś my kartę z pokoju, portier wzią ł naszą walizkę i poprowadził nas w kierunku starego budynku, w któ rym znajdują się pokoje ekonomiczne , na recepcji, a takż e po drodze wyjaś nił em, ż e jest u nas karta z pokoju standard w nowym budynku, na co spotkał a się pozytywna reakcja. Kiedy weszliś my do pokoju, nasze zaskoczenie nie miał o granic, ponieważ zobaczyliś my zupeł nie inny pokó j, któ ry zarezerwowaliś my. Daliś my się po prostu oszukać i osiedliliś my się w starym budynku w pokoju ekonomicznym, gdzie pod prysznicem unosił się nieprzyjemny zapach. Ale należ y wyjaś nić , ż e nawet w tej ekonomii był y kapcie, szlafroki i dwa duż e rę czniki (na tym się skoncentruję , bo do tego wró cę pó ź niej).

Po tym, jak zobaczyliś my, ż e osiedliliś my się w zł ym pokoju, któ ry zarezerwowaliś my. Zostawiliś my tam nasze walizki i poszliś my do recepcji, aby wyjaś nić szczegó ł y, dlaczego.
Odpowiedział , ż e zatrzymamy się , kiedy powie. Po 15-20 minutach zobaczył em portiera w hotelowym lobby, był o okoł o 11.20 rano, sam do mnie podszedł i powiedział , ż e twó j nowy pokó j jest już gotowy i moż emy się ruszyć , ale musimy iś ć do Nuradin (przedstawiciel z wycieczki do aneksu) i podejdź z nim na recepcję . Był em zachwycony i poszedł em do Nuradina i powiedział em mu, co mi powiedział portier, myś lą c, ż e za kilka minut bę dziemy w nowym pokoju, ale Nuradin okazał się tym g@nomem, jak powiedział , ż e się zameldujesz kiedy powiedział em i to moż e być teraz, a moż e o godzinie 16, a jeś li nie ma ochoty, to pó ź niej.

Co wię cej, dali nam nowy numer, choć nie od razu, ale gdzieś po 14, ponieważ Nuradin trochę go zepsuł.

Kiedy zamieszkaliś my w nowym pokoju, nie był o kapci, szlafrokó w, był tylko jeden duż y rę cznik, jeden na stopy i dwa mał e na twarz.
Sprzą tanie w pomieszczeniu nastę puje po wciś nię ciu specjalnego przycisku (trudno to nazwać sprzą taniem, skoro sprzą tanie polega na usuwaniu ś mieci, jeś li nie mieszczą się do kosza, a jeś li tak, to ego nie jest sprzą tane, podł oga nie czyszczone, maksymalnie przykrywa się ł ó ż kiem i moż na dostarczyć ż el i szampon)
Ł ó ż ko nie był o zmieniane przez 7 dni! ! ! Ale to nie jest najważ niejsze
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał