Wolisz all inclusive? Wtedy ty - NIE TUTAJ!

Pisemny: 15 czerwiec 2008
Czas podróży: 16 — 23 czerwiec 2008
1. Zamiast zwykł ej bransoletki w takich przypadkach jest plastikowa karta z Twoimi danymi i zdję ciem zrobionym kamerą internetową . Jest to czę ś ć procedury rejestracji w hotelu. Samo wyprodukowanie mapy (natychmiast) zajmuje okoł o 5 minut. Wię c jeś li nie masz przed sobą kolejki uczestnikó w all-inclusive, tak jak ty, to uważ aj się za szczę ś ciarza (unikną ł eś ż mudnej procedury oczekiwania! )
2. Na mapie moż esz zdobyć wszystko, co jest produkowane lokalnie, ale jest bardzo duż e „ALE”:
- jednocześ nie nikt nie da Ci Fanty i wó dki (lub pizzy w kawiarni na plaż y) na karcie - ani jednej, ani drugiej!
- jeś li jeszcze wolicie alkohol, to kolejne 20-30 (!! ! ) gramó w wó dki lub lampkę wina lub piwa - za okoł o 10 minut, nie wcześ niej!

- jeś li przyjeż dż asz z dzieć mi i masz w rę kach kilka kart, to moż esz mieć zł udzenie, ż e w ten sposó b otrzymujesz niezbę dną iloś ć napoju na pierwsze spotkania w barze. . .
nie schlebiaj sobie, nikt nie wyleje Ci kart „dziecię cych”!
3. Każ dy budynek ma wł asną jadalnię , nie nazwał bym tego restauracją . Osiedliliś my się w budynku blisko plaż y i basenó w ze zjeż dż alniami dla dzieci. Nastę pnego ranka po naszym przyjeź dzie zeszliś my do jadalni na parterze. W holu był o zaję tych tylko kilka stolikó w, ale kelner widzą c nasze karty, odesł ał nas do jadalni gł ó wnego budynku, ponieważ all inclusive serwowany jest tylko tam!
Kawiarnia na plaż y to jedyne miejsce w pobliż u i dla osó b przy basenach, gdzie moż na dostać alkohol, przeką ski i napoje.
Niezbyt wygodne, biorą c pod uwagę liczbę kandydató w (stał e kolejki! )
Obsł uga pozostawia wiele do ż yczenia!
To pierwsze z wielu miejsc, w któ rych chę ć otrzymania napiwku był a tak wyraź nie wypisana na twarzach kelneró w. Ż aden napó j nie jest dostarczany natychmiast, ale po 5-10 minutach.
Oznacza to, ż e banalny fantom dla dziecka też bę dzie musiał poczekać .
A nie jak w normalnym hotelu: poszedł do maszyny i nalał ile chcesz i kiedy chcesz!
Schemat odbioru jest taki sam, jak wskazano powyż ej, chociaż wino moż na przywieź ć natychmiast na ż ą danie.
Należ y uczciwie powiedzieć , ż e takie ograniczenia dotyczą ce wszechobejmowania w Tunezji nie wystę pują wszę dzie.
Z ciekawoś ci zapytał em o sytuację turystó w z innych hoteli. Na przykł ad w Eden Club wszystko jest takie samo jak w normalnym egipskim hotelu, czyli bransoletki i nie ma wcześ niej wspomnianych problemó w
Na ś niadanie (40 minut przed koń cem):

Sala był a wypeł niona mniej wię cej jedną trzecią , nie był o czystych stoł ó w (to znaczy serwetek i sztuć có w).
Znalazł em stó ł bez brudnych naczyń .
Nie liczył na szybkie przybycie kelnera, ale poszedł do kredensu z naczyniami i wzią ł noż e i widelce.
Dzieci chciał y Kellox z mlekiem, poszł y tam - bez ł yż ek, bez kubkó w!
Wskazał kelnerowi, ż e tego nie zrobił , i chrzą kną ł w odpowiedzi, jak „szuzz, przyniosą ! ”
Potem nawią zał em kontakt wzrokowy ze starszą Angielką stoją cą obok mnie, uś miechnę ł a się do mnie porozumiewawczo i wycofał a się do swojego stolika ze sł owami „Powodzenia! ” , mó wią "Powodzenia w czekaniu! "
A co – po 5 minutach mł ody kelner splugawił się do stoł u niespiesznym krokiem, niosą c w rę kach kilkanaś cie ł yż ek i kubkó w, któ re natychmiast rozbierali oczekują cy.
Z 2 pł ytek, na któ rych piecze się naleś niki, dział ał tylko jeden.
W kolejce (10-15 osó b) oczywiś cie tylko ci, któ rzy naprawdę bardzo chcą naleś nikó w.
Na sokowiró wkach znajdują się naklejki „Sok ananasowy”, „Sok pomarań czowy” i jeszcze jedna czerwona.
Tak naprawdę – woda z dodatkiem odpowiedniego syropu!
Nawiasem mó wią c, nie był o czystych okularó w.
A na dodatek kelner szybko sprzą tną ł ze stoł u to, co zebrał em dla siebie do zjedzenia. Widzą c mnie, zamroż onego przy stole, przeprosił , ale co się ze mną dzieje?
Podczas ś niadania te „przyjemne” drobiazgi nagromadził y się tak bardzo, ż e pó ł gł osem przeklinał em, ale mocno, ż e kierownik odpowiedzialny za szkolenie personelu wielokrotnie czkał !

A jednocześ nie tym inteligentnym ludziom, któ rzy wymyś lili i wdroż yli wszystkie te ograniczenia w systemie all-inclusive!
JEDZENIE. - monotonne i bez smaku. Oczywiś cie nikt nie był gł odny.
Jednocześ nie pragnę zwró cić uwagę poprzednich i kolejnych komentatoró w, ż e ten argument jest odpowiedni dla hoteli do 3***.
TELEWIZJA. W naszym budynku jest tylko jeden rosyjski kanał sportowy, reszta jest w ję zykach arabskim i europejskim.
W pokoju znajduje się lodó wka zamykana na klucz (zamek osadzony w drzwiach).
Czy chcesz uż yć ? - od ciebie 5 dinaró w dziennie.
Sejf - w recepcji. Pł acą c za sejf, na przykł ad z tygodniowym wyprzedzeniem, należ y pamię tać , ż e paragon wskazuje, ż e wpł acona kwota jest kaucją .
W przeciwnym razie nie bę dzie zwrotu pienię dzy.
Pytanie wł aś ciwie nie dotyczy nawet pienię dzy, ale w zasadzie!
Oto 4 **** all inclusive z dź wię cznym Marhaba Royal Salem!
Có ż , jak?
Czy masz wystarczają co duż o informacji?
Nadal chcesz zostać w tym hotelu? ))))
Powodzenia !
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał