Potrzebuje gruntownego remontu, leniwy i zdezorganizowany personel

Pisemny: 12 sierpień 2019
Czas podróży: 31 lipiec — 8 sierpień 2019
Ocena hotelu:
2.0
od 10
Oceny hoteli według kryteriów:
Pokoje: 2.0
Usługa: 3.0
Czystość: 3.0
Odżywianie: 3.0
Infrastruktura: 2.0
Wybraliś my hotel na polecenie biura podró ż y „ZaPutevkoy. rf”. Wedł ug kierownika agencji Smirnova Tatyana Sergeevna (St. Petersburg) powinien to być wspaniał y hotel na pierwszej linii. W rzeczywistoś ci tylko ostatnia - pierwsza linia, wł asna bezpł atna plaż a i aksamitne morze. Wszystko inne to ruiny epoki postsowieckiej.
Klimatyzacja w pokojach, holu i restauracji jest bardzo sł aba. Są miejsca, w któ rych klimatyzator w ogó le nie dział a. Instalacja wodno-kanalizacyjna w pokoju jest stara, wyglą da na to, ż e był a naprawiana wię cej niż raz. Wszystko opiera się na uczciwoś ci. W ł azience nie ma ż aró wek, w salonie topią się lampy sufitowe. Zepsute gniazda lub ich cał kowity brak z goł ymi przewodami. Zabrudzona od plam, mokra od piasku poś ciel. Lodó wka tylko szumi, ale nie zamarza. Zapach stę chlizny i staroś ci.
Jedzenie jest monotonne, wybó r jest bardzo mał y. Wszystkie dania gorą ce i zimne przeką ski są ostre lub z lokalnymi przyprawami. Mogą dać wczoraj zmieszane z nowymi produktami. Brak opisu skł adu potraw. Z kuchni europejskiej tylko pizza i jajecznica. Mię so lub rybę gotuje się przed Tobą na brudnej kuchence, z dymem z palą cego się oleju. Sama ryba ma kwaś ny smak, być moż e jest nasą czona octem. Wybó r owocó w jest bardzo ograniczony. Jedyny duż y wybó r wś ró d sł odyczy. Stoł y są przykryte brudnymi obrusami, sztuć có w i naczyń moż e być za mał o.

Odkryty basen jest duż y z ciepł ą wodą , ale towarzyszą ce mu biura podró ż y nie zalecają pł ywania w nim, aby nie zaraż ać się ż adną chorobą zakaź ną . Plus ostrzegam o moż liwej kradzież y cennego mienia z pokoi.
Obszar plaż y jest mał y, wą ski, brudny. Leż aki znajdują się blisko siebie, aby pomieś cić wszystkich goś ci hotelowych, któ rzy chcą cieszyć się morzem. Z trzech prysznicó w nad morzem dwa dział ają i mogą się zepsuć w cią gu dnia.
Animacja jest powolna, niespieszna, podobnie jak reszta personelu hotelowego.
Sami pracownicy hotelu są uś miechnię ci, ż yczliwi, dopó ki nie zaczniesz uporczywie prosić o naprawienie czegoś , o pomoc. Usł ugi wcale nie mogą czekać . Menedż erowie wyż szego szczebla aktywnie instruują swoich podwł adnych, ale nie spieszą się z tym. Poczucie, ż e hotel w ogó le nie ma wł aś ciciela.
Hotel nie speł nia swoich 5 gwiazdek. Ten hotel zdecydowanie nie jest polecany na wakacje!
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał
Uwagi (0) zostaw komentarz
Pokaż inne komentarze …
аватар