Wi-Fi nie jest dostępne w hotelu. nieprzyjazny, nieprzyjazny personel.

Pisemny: 8 grudzień 2013
Czas podróży: 21 — 25 listopad 2013
Ocena hotelu:
4.0
od 10
Oceny hoteli według kryteriów:
Przy zameldowaniu w hotelu wymagany jest depozyt w wysokoś ci 100 USD. Szybkie zameldowanie i szybkie wymeldowanie. Personel jest niegrzeczny, nieprzyjazny. Pokoje przy duż ym basenie są mał e, niewygodne, nieprzemyś lane. Rę czniki rozdzierają się podczas pró by wyschnię cia. Nie ma ró ż norodnoś ci w ś niadaniu - każ dy dzień jest taki sam. Zatrzymaliś my się w tym hotelu na 4 noce, na wycieczkę nad rzekę Kwai i na przedmieś cia Pattaya, przed wyjazdem na nasze gł ó wne wakacje, na wyspę Koh Chang, do czterogwiazdkowego hotelu. Moim zdaniem ten hotel przypadnie do gustu osobom, któ re wyjechał y na wakacje do Tajlandii lub w ogó le pierwszy raz za granicę , np. moja 64-letnia mama był aby zachwycona tym hotelem. Ale jeś li cenisz dobrą obsł ugę , dobrze wyszkolony personel i kulturalnych są siadó w, ten hotel nie jest dla Ciebie!
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał