o hotelu?

Pisemny: 30 listopad 2011
Czas podróży: 11 — 23 listopad 2011
Komu autor poleca hotel?: Na relaksujące wakacje; Dla rodzin z dziećmi; Na wypoczynek z przyjaciółmi, dla młodzieży
Ocena hotelu:
8.0
od 10
Oceny hoteli według kryteriów:
Pokoje: 8.0
Usługa: 9.0
Czystość: 8.0
Odżywianie: 8.0
Infrastruktura: 9.0
Hotel sprostał oczekiwaniom. Rewelacyjny hotel w swojej kategorii! Doś ć duż y przestronny teren, pię kny ogró d, park rozrywki i park wodny na terenie (atrakcje i park wodny są pł atne za 100 bahtó w) 5. pię tro, ale nastę pnego dnia speł nili naszą proś bę i dali nam wyż szy pokó j - na 24 pię trze superion z bocznym widokiem na miasto i Zatokę Tajlandzką . W budynku Tower (z wież ą ) jest tylko 6 standardó w, są one nieco mniejsze i znajdują się na koń cu budynku w stosunku do zatoki. Pokoje przestronne, wszystko dział ał o jak należ y, poś ciel czysta, codzienna zmiana rę cznikó w na ż yczenie (uż ywane wyrzuć na podł ogę ). Suszarkę do wł osó w moż na wypoż yczyć w recepcji. Ponadto, wybierają c numer 66 i proszą c o „wrzą cą wodę ”, w cią gu kilku minut otrzymasz termos. W pokoju jest napeł niony minibar (wszystko z czerwoną pieczą tką pł atne, ceny w barze), ale codziennie 2 butelki wody 0.5 szt. gratis, nie ma na nich pieczą tki! Gniazda są odpowiednie dla wszystkich urzą dzeń elektrycznych, ale patrz ocena, w pokoju są gniazdka o mocy 220.110, 250.150W. Pokoje posiadają indywidualną klimatyzację , sejf. . dodatkowo goś cie mogą bezpł atnie zabrać sejf w recepcji, jeś li obawiają się , ż e elektroniczny sejf w pokoju moż e zostać otwarty. Nie był o przypadkó w kradzież y. Hotel jest czysto rosyjski, jeś li jesteś zmę czony rodakami, wyraź nie cię tu nie ma. A dla nas to był plus, bo wszyscy doskonale Cię rozumieją , zawsze moż na znaleź ć firmę , a obsł uga mó wi po rosyjsku. Hotel nie pobiera depozytu. Po przyjeź dzie goś ć otrzymuje kartę papierową (sł uż y ona do wystawienia elektronicznego klucza do pokoju oraz rę cznikó w plaż owych (od 6 rano do 19-00) oraz bony ś niadaniowe, codziennie odrywane bę dą korzenie tych bonó w, a po przejś ciu vouchera moż na zamó wić suche racje jeś li jecie na wycieczkach. Ale suche racje są skromne: mleko, buł ki i jajko na twardo. A ś niadania w jadalni przyzwoite, gł odny nie wyjdziecie, jest wybó r Owoce, choć nie za duż o: ananasy i arbuzy, ale wszystko inne moż na znaleź ć na rynku bez problemu. Podobał a mi się ró wnież lokalizacja hotelu: 4 km do centrum, 5 minut w gó rę ulicy wzdł uż sklepó w, ulicznych agencji turystycznych i kawiarni i zł apiesz tuk-tuka, któ ry zabierze Cię do centrum Pattaya za 10 bahtó w i 10 minut jest co najmniej rzut beretem do molo, z któ rego odpł ywają promy na Koh Lan, a wieczorem na sł ynną ulicę Volkin (prom jest na koń cu tej ulicy). W przeciwień stwie do centrum, w zatoce w pobliż u hotelu moż na nawet pł ywać , przynajmniej plaż a był a zawsze peł na, a kiedy nasz dzień rozdzierał y wycieczki, opalaliś my się na plaż y w pobliż u hotelu (to miasto, zamyka się w wieczorem, czasami zapominają o zamknię ciu), plaż a jest wyposaż ona, jeś li chcesz, moż esz wzią ć leż ak za 100 bahtó w lub 2 leż aki i stó ł pod baldachimem za 60 bahtó w, moż esz po prostu usią ś ć na rę czniku lub mata. Wesoł e miasteczko jest otwarte w cią gu dnia, aquapark jest taki sam, zjeż dż alnie normalne - przetestowano na sobie, ale wszystkie baseny w aquaparku są bardzo mał e. Na miejscu są.2 bezpł atne baseny, są gł ę bsze? . Ponadto w wież y hotelowej znajdują się.2 restauracje, któ rych wizyta kosztuje 550 i 600 bahtó w - bufet, opró cz jedzenia za te pienią dze, goś cie wspinają się na taras widokowy na 54. pię trze i mogą wybrać ekstremalne zejś cie na na bungee lub w kolejce linowej, jednak przejedź się kolejką linową na drodze, któ rą moż esz obejś ć się bez lunchu lub kolacji za 300 bahtó w lub po prostu wejdź na taras widokowy i zjedź windą za 200 bahtó w. Dodam jeszcze o serwisie, dział ają szybko, nie ma reklamacji. W cią gu ostatnich 24 godzin przepalił się bezpiecznik w naszym pokoju, zgasł a klimatyzacja i telewizor (lampy dział ał y), elektrycy, któ rzy przyszli zaraz po naszym telefonie do recepcji, nie mogli naprawić awarii, ale kierownik i pracownik od razu podszedł , któ ry zaproponował zmianę naszego pokoju, pomó gł zebrać rzeczy i przenió sł walizki, bo bez klimatyzacji trudno się obejś ć , przenieś liś my się do nowego pokoju nam zaoferowano i spę dziliś my tam ostatnią noc. Bę dą pytania dotyczą ce hotelu i kraju jako cał oś ci, odpowiem.
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał