Koniec z nogą! I zachęcamy wszystkich do tego samego!

Pisemny: 8 styczeń 2020
Czas podróży: 4 — 7 styczeń 2020
Komu autor poleca hotel?: Dla rodzin z dziećmi
Ocena hotelu:
3.0
od 10
Oceny hoteli według kryteriów:
Pokoje: 4.0
Usługa: 2.0
Czystość: 5.0
Odżywianie: 1.0
Infrastruktura: 8.0
Oto kilka KORZYŚ CI:
1. Bardzo uprzejmy i ż yczliwy personel jadalni, centrum rozrywki, basenu.
2. Zadbane terytorium z mnó stwem kreatywnych instalacji.
3. Pyszne jedzenie i napoje oraz ró ż norodna rozrywka.
MINUSY:
Nie był oby ich w tym przeglą dzie, gdyby nie zlekceważ enie przez Zarzą d pensjonatu zaistniał ej nam sytuacji.

Wię cej: do 05.01 wszystko był o w porzą dku! Pomyś leliś my nawet, ż e przyjedziemy tu ponownie i moż e bę dziemy ś wię tować tutaj nasze rodzinne uroczystoś ci. Nas jednak psuł a romantyczna kolacja, któ rą spę dziliś my w barze-restauracji tego pensjonatu. Swoją drogą to był a nasza rocznica ś lubu… Zamó wiliś my drinki, talerz seró w i sał atkę . A kiedy wię kszoś ć sał atki (swoją drogą pyszna) został a zjedzona, na talerzu znalazł a się DEAD FLY ! ! ! Obrzydliwe zdję cie został o dodane przez jej oderwaną stopę na drugim koń cu naczynia.
Oburzeni i woł ają c kelnerkę o wyjaś nienia, zaczę liś my czekać na odpowiedź i przeprosiny od szefa kuchni. Podobna sytuacja zdarzył a nam się po raz pierwszy i nie wiedzieliś my, czy pluć , czy ś miać się , bo. nawet w restauracji typu fast food nam się to nie zdarzył o. W koń cu zrobili jedno i drugie.
Kelnerka wró cił a po 3 minutach BEZ SZEFA KUCHNI i przekazał a swoje „przeprosiny”. Sł owa kelnerki też nas nie zainspirował y, bo. został y wypowiedziane z wyraź nym niezadowoleniem i nieufnoś cią . Potem zdaliś my sobie sprawę , ż e muchę moż na nam przypisać (mó wią , ż e ją rzuciliś my)...
W rezultacie ta „sał atka z much” nie był a uwzglę dniona w rachunku (i dzię ki za to) i dali nam talerz owocó w skł adają cy się z poł owy gruszki, poł owy jabł ka i 4 winogron. Powiedzmy od razu, ż e w pokoju zjedliś my dokł adnie poł owę tego talerza, czyli te owoce, któ re był y cał e i moż na je był o umyć ! Zaufanie do kuchni cał kowicie zniknę ł o…
Tego samego wieczoru udaliś my się na recepcję z proś bą o jak najszybszy kontakt z kierownikiem pensjonatu.
W rezultacie ani wieczorem, ani rano nastę pnego dnia, ani po poł udniu NIKT NIE SKONTAKTOWAŁ SIĘ Z NAMI! ! Co prawda kierownik nas widział , ale najwyraź niej nie uznał za konieczne podejś ć do nas! ! ! W rezultacie po obiedzie sami do niej podeszliś my, są dzą c, ż e nasza proś ba po prostu nie został a jej przekazana. Okazuje się , ż e został przekazany dalej. Po prostu nie wpadł a… Normalna? !

Wedł ug kierownika Naty (jeś li się nie mylimy), nie wie, ską d pochodzi mucha, ponieważ To nie sezon na muchy! ! ! (podobno latem mają je w każ dym daniu). W rezultacie Nata przeprosił a nas, co nas nie zainspirował o i powiedział a: „Oczywiś cie, bę dzie rekompensata za to, co się stał o”. Jakie odszkodowanie i kiedy, nie okreś lił em. Zaczę liś my cierpliwie czekać , bo do wyjazdu został już tylko dzień .
Ale w wyniku wyjazdu nie przyniesiono ż adnego odszkodowania ani przeprosin, co cał kowicie zepsuł o nam wraż enie tego miejsca.
Przy wyjeź dzie zł oż yliś my pisemny wniosek do lokalnego oddział u Rospotrebnadzoru i Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej, popierają c cał ą sprawę zdję ciem czekó w i tej nieszczę snej muchy w sał acie. Po sprawdzeniu tych przypadkó w mamy wielką nadzieję , ż e zaró wno kucharz, jak i kierownik zrozumieją , ż e mucha w daniu goś cia to OGROMNY TYŁ , a nie powszechna rzecz, jak najwyraź niej teraz myś lą !
PRZY OKAZJI! ! WSZYSCY, KTÓ RZY TAM SĄ , BĄ DŹ GOTOWY, Ż E MOŻ ESZ ZOSTAĆ POPROSIONY O SPRAWDZENIE POKOJU WCZEŚ NIEJ NIŻ JESTEŚ OPUSZCZONY!! !
Tak wię c godzina wymeldowania przy rezerwacji, był a godzina 16.00 (w regulaminie pensjonatu jest to napisane tak samo).
Okazał o się jednak, ż e w okresie ś wią t noworocznych Administracja serwisu postanowił a zmienić te zasady i dokonać wymeldowania o godzinie 13.00 !!! ! ! Nawiasem mó wią c, nikt nas o tym nie ostrzegał , kiedy przyjechaliś my! Odkryliś my ten fakt przypadkowo, przeglą dają c zasady i menu, któ re był o w pokoju! Kontaktują c się z recepcją , zostaliś my potwierdzeni - wyjazd o godzinie 13.00. Tak naprawdę skradziono nam 3 godziny odpoczynku!
Opró cz powyż szego z minusó w zauważ amy ró wnież :
- prześ cieradł o dziurawe;
- brudny i zakurzony dywan pod ł ó ż kiem.
REZULTAT: BEZ STÓ P TAM! I WSZYSTKIM POLECAMY TO SAMO!
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał