Sytuacja wygląda następująco: a/c TAP Portugalia, czas odjazdu został przesunięty o ponad 13 godzin. Mój schemat (3 połączenia), który pozwolił mi polecieć z Charkowa na Maderę w 14-15 godzin, od razu się zawalił. Teraz tracimy nie tylko pół dnia odpoczynku, ale także trzeba zarezerwować hotel tranzytowy. Okazuje się, że droga zajmie więcej niż jeden dzień. W obliczu podobnej sytuacji na Wizz Air. Linia lotnicza przesunęła również czas odlotu, ale tam pasażerom zaproponowano opcje – zaakceptować nowy czas odlotu lub odmówić ze zwrotem pieniędzy. Nie tutaj - po prostu powiadomiłem i to wszystko. Otwierasz swoje konto na stronie a/c i ustawiasz nowy czas odjazdu. Jak rozumiem, a/c nie ma prawa po prostu przesuwać godziny odjazdu. Ale nie widzę żadnych ofert do przyjęcia lub odrzucenia. Teoretycznie byłbym zadowolony z powrotu, tk. istnieją inne opcje, które pozwalają szybko latać i możesz spróbować złapać na nie bilety w normalnej cenie. Czy da się coś z tej sytuacji wyciągnąć? Albo pogodzić się z tym i zacząć szukać hotelu tranzytowego?
5 lat wstecz
•
7 subskrybenci 33 odpowiedź