Pytanie o Włochy

  Zadać pytanie
Zadać pytanie
Na Twoje pytanie odpowiedzą eksperci i doświadczeni turyści.
+ Wyjaśnienie do pytania
785 subskrybenci zostaną
powiadomieni o problemie
Temat pytaniaа

Powiązane pytanie «Ogólne problemy»
Jak nie zapłacić kary za anulowanie rezerwacji w Rezerwacji?
Я по ошибке выбрала non refundable вариант в отеле, потом забронировала другой,и тут вдруг увидела, что у меня штраф-полная сумма, да еще с разными таксами. Решила вновь забронировать номер в первом с тем,чтобы сняли штраф. И на этот раз , конечно, с бесплатной отменой. До заезда еще далеко больше месяца.
Билась и плакалась (вежливо и с политесом) ассистентам букинга, но они разводят руками, типа отель не соглашается. Пытаюсь сама позвонить в этот же отель- трубку не берут, мне это уже не понравилось- 5 вечера , а в лобби никого!
Карточку аннулировала, это и здесь, и на другом форуме подсказали. Слава богу предавторизации не было.
Найти другой отель, чтобы в этом даже не светиться? И насчет новых карточек- и через месяц найдут по банку? Я давно на букинге, только через них бронирую, еще и отзывы пишу. Да еще и в TripAdvisor какой-то оценщик высокого уровня.
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał
Subskrybuj
8 subskrybenci  • spytał 2018-12-066 lat wstecz
Odpowiedzi  •  26
аватар kolyan_cat
Rezerwacja jest słuszna, jeśli wybrałeś bezzwrotną stawkę, to nie ma nikogo, kto mógłby zgłaszać roszczenia. Hotel może się zgodzić, zdarzyło mi się to 2 razy. Jeśli się nie zgadzasz - to tak, anuluj kartę. Ale najprawdopodobniej będziesz musiał utworzyć nowy profil podczas rezerwacji.
Nowe karty bankowe nie zostaną znalezione. Obowiązuje tajemnica bankowa, bank nie ma obowiązku informować pierwszej napotkanej osobie, ile masz kart i podawać ich numery.
аватар ollennka
Cóż, miałem doświadczenie z blokowaniem kart, kiedy zdałem sobie sprawę, że nie będę mógł zameldować się w hotelu. Tylko ja nie miałam mandatu, bo nie anulowałam, po prostu okazało się, że to know-show.Po kilku tygodniach karta została odblokowana, nie było żadnych problemów. Nie stworzyłem nowego profilu.
Jedyną rzeczą jest to, że nie pojechałbym do tego samego hotelu, z którym powstał problem (dobrze, albo pojadę dopiero po rozmowie telefonicznej i anulowaniu mandatu).
аватар m-filimonov
Nie możesz w ogóle robić interesów z rezerwacją. Przeczytaj na forach, jak oszukują swoich klientów. Zainteresowanym mogę szczegółowo opisać mój przypadek. Bardzo odkrywcze i wiarygodne. Napisz do poczty: [email protected]
аватар ollennka
Nie wiem, nie byłam jeszcze hodowana od 8 lat użytkowania. I mają najwygodniejsze wyszukiwanie, jak na mój gust.
аватар m-filimonov
Używałem go też przez około 5 lat.Wydawało się to normalne. Ale w tym roku w Rzymie dostałem od nich konkretne okablowanie. Zaczął wyjaśniać sytuację, po prostu przestali się ze mną komunikować i usunęli wszystkie moje recenzje ze swojej strony internetowej. Kiedy czytałem na forach, okazało się, że nie jestem sam. A Booking często prowadzi takie okablowanie, choć nie do końca hotele. Uważam, że mają pewne ustalenia z konkretnymi hotelami. To znaczy, na przykład we Włoszech, w wielu hotelach wszystko było w porządku. I przepłacił za hotel Ibis Stily w Rzymie, powołując się na agenta rezerwacji, że to on podniósł opłatę za zakwaterowanie, a hotel nie ma z tym nic wspólnego. Rezerwacja w tym przypadku, ani telefoniczna, ani mailowa, po prostu mi nie odpowiedziała, ale nakręciła głupca.
аватар kolyan_cat
Wątpliwa historia. Powinieneś mieć wydruk z rezerwacji z ceną. Powyżej tej ceny nie należy płacić.
Coś się nie zgadza.
аватар lana_181
Cóż, to wszystko tam jest, to naprawdę twoja wina. Na koszt rezerwacji.Wszystko sie dzieje i nie jest zle,ale ja tez mialem przypadek..w Pradze jeszcze o tym nie napisze, hostel (wlasciciel rosyjsko języczny).W którym nie przebrnąłem przez ich A gdy rozmawiałem z nią w Pradze 12 nocy przez telefon powiedziała, że ​​wszystko napiszę w rezerwacji, to był mój błąd, jest gadem, odwołała mój check-in, a jeśli to nie jest check-in, Nie mogę napisać recenzji. I napisałem do rezerwacji, korespondencja zajęła trzy dni))), ale odpowiedź jest taka, że ​​po anulowaniu nie można napisać recenzji! Ale napisali, że nie jestem pierwszym, który narzeka.. Zastanawiam się, czy nadal akceptuje ludzi? Wniosek - musisz być ostrożny przy rezerwacji).
аватар kolyan_cat
Niektóre hotele oszukują, dodając „opłatę za sprzątanie” do ceny pokoju. W niektórych miastach, na przykład w Rzymie, kwota ta może wzrosnąć do 40 euro. Tych. rezerwując pokój za 60 Euro, klient zapłaci rzeczywistą cenę 100 Euro. W niektórych miastach kwitnie szczególnie silnie, w innych praktycznie nie występuje.
Ale to nie jest problem rezerwacji, ale przebiegłych gospodarzy. Wszystkie te opłaty można zobaczyć w Bookingu podczas rezerwacji, tylko nasi ludzie widzą niestety tylko cenę, która jest napisana dużym rozmiarem tuż przed ich oczami i nie patrzą na „opłaty dodatkowe” i inne sekcje. A potem zaczynają obwiniać Booking.
аватар lana_181
kolyan_cat cena za sprzątanie pokoju jest tylko w apartamentach. Hotele zwykle tego nie robią. I tak, nie wszędzie jest to wskazane, ale po co w takim razie recenzje?)) Rezerwacja w tym przypadku nie ma z tym nic wspólnego.
аватар kolyan_cat
Tak. ale często piszą w recenzjach, że zarezerwowali hotel, ale w rzeczywistości jest to apartament, ludzie go nie komplikują :)
аватар m-filimonov
UWAGA WSZYSTKICH! Jak Booking.com oszukuje podczas rezerwacji. Jedno z oszustw. Zarezerwowałem hotel IBIS STYLES Roma Eur FO w Rzymie w dniu 02.06.2018. Booking.com potwierdził rezerwację w €. Po przybyciu do hotelu zostałem obciążony kwotą więcej i dodatkowo $USA. Faktura zawierała % do przeliczenia waluty z € na $ USA. W związku z tym w $ USA hotel IBIS STYLES Roma Eur FO miał zarezerwowaną kwotę na mojej karcie rubelowej Sberbank. Dlaczego podczas kontaktu z pracownikiem hotelu kwota rezerwacji wzrosła i została przeliczona na inną walutę z % zapłaconą na mój koszt? W hotelu pokazuję zrzut ekranu Booking.com z kwotą w €. Pracownik nie potrafił wyjaśnić i powiedział, że kierownictwo przyjdzie w poniedziałek i wyjaśni. Jeśli nie zamelduję się teraz w hotelu, 100% kwoty rezerwacji zostanie potrącone z mojej karty jako kara. Kilka razy próbowałem dodzwonić się do Booking.com, ale automatyczna sekretarka powiedziała, że ​​wszyscy operatorzy są zajęci.Napisałem maila do Booking.com ........ (CIĄG DALSZY PONIŻEJ)
аватар m-filimonov
. Otrzymałem automatyczną wiadomość, że moje odwołanie zostało zarejestrowane i muszę czekać na odpowiedź. Musiałem zameldować się w hotelu, stwierdzając, że zapłacę gotówką € i kwotę potwierdzoną przez Booking.com. W poniedziałek przyjechała dyrekcja hotelu IBIS STYLES Roma Eur FO i powiedziała, żeby się nie martwić. Problem rozwiązany. Zapłać gotówką €, a my zwrócimy całą rezerwę z karty. Operacje na karcie i rachunkach nie przeszły. Zadzwoniłem do Sbierbanku, potwierdził, że jeśli hotel anuluje rezerwację, cała kwota w rublach zostanie zwrócona na kartę w całości. Sbierbank nie przeprowadził konwersji ani innych operacji. Płacę gotówką w € i wychodzę z hotelu. Jednak pieniądze na karcie nie zostały mi w całości zwrócone. Hotel IBIS STYLES Roma Eur FO (Rzym) najwyraźniej działa w połączeniu z oszustwem Booking.com Kiedy zadzwoniłem do Sbierbanku i zapytałem, dlaczego zwrócono tylko część rezerwy, a nie całą kwotę? ..... (.. ZOBACZ CIĄG DALSZY PONIŻEJ)
аватар m-filimonov
..Sberbank odpowiedział, że hotel usunął rezerwę tylko z części rezerwacji. Reszta poszła jako opłata za zakwaterowanie. TU ZACZĄŁ SIĘ SCHEMAT OSZUSTWA I OSZUSTWA. Piszę do hotelu. Czy zapłaciłem w całości za pobyt? Hotel mówi tak. Pytam, dlaczego część rezerwacji została dodatkowo odjęta z karty do pokoju, już do pokoju, za który w pełni opłaciłem. Odpowiadają - to nie my - to agent. Którego agenta pytam? Na to pytanie nie ma odpowiedzi. Proszę o zwrot kwoty, którą nielegalnie pobrałeś z mojej karty. Odpowiadają, że nie mogą, bo to nie my skreśliliśmy, ale agent. Jednocześnie mówią, że cóż, pomyśl tylko, że tam trochę więcej odpisali. Czy warto się denerwować!?!?!? Piszę do Booking.com. Dzwonię do Booking.com Automatyczna sekretarka działa na połączenia - wszyscy operatorzy są zajęci. Dodatkowo piszę trzy listy do Booking.com z częstotliwością 2-3 dni z prośbą o odpowiedź w sprawie tej rezerwacji. Brak odpowiedzi od Booking.com ...... (.. ZOBACZ CIĄG DALSZY PONIŻEJ).
аватар m-filimonov
.... Na moją pocztę Booking.com jeszcze przed tym oszustwem poprosiłem o napisanie recenzji o hotelu na stronie internetowej Booking.com. Wchodzę na stronę Booking.com i piszę negatywną recenzję o hotelu IBIS STYLES Roma Eur FO opisującą oszustwo. Booking.com usuwa moją recenzję i blokuje zamieszczanie opisów oszustw i manipulacji rezerwacjami na swojej stronie. Teraz rozumiem, do którego agenta rezerwacji sugeruje IBIS STYLES Roma Eur FO. Ten agent rezerwacji i rezerwacji, konwersja i podwyżka ceny rezerwacji to Booking.com. W efekcie musiałam zapłacić za pokój o 10% drożej niż deklarowana rezerwacja. Ani IBIS STYLES Roma Eur FO, ani Booking.com nie zwróciły pieniędzy. A Booking.com nigdy nie oddzwonił ani nie odpowiedział na moje pisemne prośby.
UWAŻAJ Z Booking.com!!!! Booking.com i IBIS STYLES Roma Eur FO to SCAM, który działa w tandemie.
аватар ollennka
Kod CVV wpisujesz podczas rejestracji karty na Booking.com. Nie musisz go wpisywać przy każdej rezerwacji.
аватар lana_181
nechukhayeva2014 Czasami zamawiam na Agodzie.To tam znalazłem prawdziwe, powiedziałbym nawet niskie ceny za hotel w Paryżu, przy rezerwacji koszt był znacznie droższy.
аватар lana_181
nechukhayeva2014 Nie mogę powiedzieć za wszystko, ale osobiście nie bardzo ufam Tripadvisor. Na przykład recenzje najlepszych lokali gastronomicznych.Byliśmy w tym samym kraju i chłopaki z grupy, szukając gdzie zjeść, ściśle przestrzegali oceny z Trip, no cóż, ulegliśmy.. więc to było jedyne miejsce., gdzie ja i inna osoba otruliśmy się na wszystko, co zostało w tym kraju, jednemu przywieźli na wpół upieczoną rybę, drugiemu na wpół upieczony stek.. i miejsce było promowane i jak europejski.. i to nie jedyny przypadek. Możesz napisać o tym cały artykuł.. jak najlepsze miejsca do odwiedzenia w takim a takim kraju... wcale nie są najlepsze) Wszystko trzeba przefiltrować, jak pokazuje doświadczenie, i otwierać nowe miejsca i hotele)
аватар nechukhayeva2014
Dzięki wszystkim za radę, epopeja z hotelem trwa, ale już przyjrzałem się opcji tańszych mieszkań. Jednak wszystkie miejsca mają jedno „ale” – chcą zaliczki, a ja ze łzami w oczach błagam, żeby poczekali (karty zostały anulowane). A w najtańszych, gdzie wiązanie kart nie jest potrzebne, nie zamierzam się zatrzymywać. Wyobrażam sobie co to za dr.
Kilka słów o TripAdvosor/. Miałem krótki okres pracy jako copywriter, więc czasem zleceniem było napisanie dobrej recenzji po angielsku o hotelu lub restauracji w szczególności w Indiach. Ponadto wymogiem nie było zarejestrowanie się na wyjazd, ale posiadanie już konta.
Ale ta strona pomaga dowiedzieć się, co jest bardzo złego w hotelu, który był pod opieką podczas rezerwacji.Oczywiście, że są TYLKO dobre recenzje na rezerwacji. Lub nawet pozytywne linie z raczej negatywnej.
Możesz zadać mi pytania o dobre i niedrogie hotele w Rzymie, Barcelonie, a w sezonie Benidorm i Alicante (apartamenty).
аватар lana_181
nechukhayeva2014 w Indiach wszyscy w hotelach proszą o napisanie im dobrych recenzji)) Nawet ich przestraszyliśmy, jeśli coś się nie stanie, napiszemy złe recenzje) To działa) Są złe recenzje w rezerwacji.i to dzięki nim że można się dowiedzieć i zrozumieć co i jak w zasadzie najważniejsza jest umiejętność czytania między wierszami.Ktoś na przykład hałas z ulicy jest bardzo niepokojący ale ktoś ma toaletę przepraszam za przeciekanie . A gdzie indziej w hotelu zmarła osoba, ale to nie znaczy, że hotel jest zły) Każdy ma własne priorytety przy wyborze hoteli .. ale zdarza się, że recenzje są naprawdę dobre, ale w rzeczywistości są kompletne).
аватар nechukhayeva2014
Cóż, miałem przypadek - zamieszkałem w hotelu ze słabą izolacją akustyczną, ale dla mnie to kapety - problemy ze snem. Ale miałem szczęście, albo w pobliżu nie było sąsiadów. czy pokój się skończył. A ludzie z tym problemem na uszach stanęli. Dlatego podoba mi się funkcja w serwisie TripAdvisor, aby pytać gości bezpośrednio, zwłaszcza jeśli recenzja była zła. Wszyscy odpowiadają i zauważają, w których pokojach lub piętrach lepiej się nie osiedlać. W odpowiedzi piszę też swoje recenzje całkowicie szczerze.
аватар helena_fortuna
nechukhayeva2014 Lubię rezerwować.
A hotele, które współpracują z nimi w systemie „bezzwrotnym”, jeszcze więcej.
Nie ma z nimi problemów, podobno dlatego, że kiedyś już spotkały się z „cudownymi” turystami,
których karty nie działały.
A jeśli nie chcesz z rezerwacją,
możesz z Expedią.
Ich ceny są niższe, ale zazwyczaj opłacane z góry.
Możesz także zobaczyć Travel republikę
https://www.travelrepublic.co.uk
Ale tutaj musisz uważnie przeczytać warunki.
A przedpłata jest śmieszna 1 lub 10 euro
аватар lana_181
m-filimonov -wyjaśnij mi, dlaczego piszesz mi wiadomości na PW wielkimi literami, że rezerwacja jest zła??? )) Czy nie jestem w stanie podjąć decyzji bez Ciebie? Albo zapytałem, czy powinienem rezerwować hotele przy rezerwacji, czy nie? To już wygląda na spam..Stop!!! Do kogo jeszcze wysyłasz takie listy osobiście?
m-filimonov
Dzisiaj o 15:24
wiadomości: 1
REZERWACJA USUWA NEGATYWNE OPINIE NATYCHMIAST
NEGATYWNE OPINIE REZERWACJA USUWA ZE SWOJEJ WITRYNY. SPRAWDZIŁEM TO KILKA RAZY. JEŚLI W HOTELU BĘDĄ MAŁE USTERKI MOŻNA ZOSTAĆ. JEŚLI CAŁKOWICIE NEGATYWNE ORAZ Z OPISEM PRZEWODÓW - NATYCHMIAST USUNĄĆ I ZABLOKOWAĆ TEGO, KTÓRY PISZE....
аватар kolyan_cat
Napisałem negatywne odpowiedzi na Rezerwację, nie zostały usunięte.
Oczywiście pisz grzecznie. Jeśli piszesz z obelgami, używając słów „oszuści” i jeszcze większymi literami, to oczywiście je usuną. Trzeba pisać fakty, a nie emocje i domysły.
Swoją drogą nie spotkałem się z tego typu oszustwem. Czy hotel wystawił paragon potwierdzający przyjęcie kwoty w euro? Należy go zeskanować i przesłać do Booking. Nie wychodź z rezerwacji, dopóki nie odpowiedzą. Tylko trzeba pisać bez ostrych emocji i obelg - takie litery są usuwane i nie odbierane.
Napisałem kiedyś do banku list - "ty, e... bank, pierdol się, itd." Bank zazwyczaj zawsze odpowiadał, ale ten list pozostał bez odpowiedzi :)
Hotel płaci bankowi prowizję od kwoty, którą płacisz, więc nie sądzę, żeby to była wina Bookingu. Najprawdopodobniej hotel przyjął Twoje euro w całości i przekazał prowizję z Twojej karty. Rzym to miasto turystyczne, w którym jest wielu turystów z całego świata z podwójną konwersją, a ta sztuczka zwykle się toczy.
аватар kolyan_cat
We wszystkich głównych miejscowościach turystycznych oszukiwanie turystów to cała branża w pełnym rozkwicie. Patrzą na turystów jak zepsuty portfel, w Rzymie, Paryżu, Pradze, Wenecji itd. Tak, iw tym samym Nowym Jorku zostaniesz oszukany na setki dolarów, zanim zdążysz spojrzeć wstecz.
To samo TripAdvisor na recenzje restauracji - wszędzie próbowałem zjeść zgodnie z poradami TripAdvisor, w wielu miastach w Europie było to fiasko - drogie i głupie. Ostatnią kroplą była instytucja w Koszycach (Słowacja) - byłam tam tydzień, jadłam w różnych instytucjach, dobre ceny, dobre jedzenie, przytulnie, dobry stosunek do klientów. Ostatniego wieczoru zasiedli w instytucji z odznaką TripAdvisor - ceny od razu były 2 razy wyższe. Dużo osób, widać, że turyści przyjeżdżają z nawigatorami, szukając tego konkretnego miejsca ze względu na TripAdvisor. Obsługa jest obrzydliwa. Brakuje połowy pozycji w menu. Zapomnieliśmy zabrać ze sobą napoje. Potem znowu złapali kelnerkę, przyniosła drinki, a kiedy zapłacili, te napoje zostały dla nas włączone 2 razy.
аватар kolyan_cat
Kontynuacja.
W naszej firmie był Chińczyk, zgłosił się na ochotnika do zbadania sprawy. Doszedłem do wniosku, że nie płaciliśmy za napoje, ale według niego administrator udawał, że „wybaczono nam” te napoje, a on mówi: „zrobili wszystko, żebym poczuł się winny”.
Ogólnie rzecz biorąc, moje podejście jest takie - widzę naklejkę na Tripadvisor - jest to gwarancja zawyżonych cen, szyderczego personelu i niegrzeczności, więc przechodzę obok.
W mieście, w którym teraz mieszkam, w Europie, w centrum, chodziliśmy z rodziną po wielu restauracjach, aby znaleźć taką, do której możesz pójść z rodziną. Tam, gdzie naklejki Tripadvisor to strumień turystów, jednorazowych, to jest powód, dla którego nie są zainteresowani stałymi klientami. Przyjechał raz turysta, wyrzucił zawyżoną cenę, a ci, którzy ciągle jeżdżą, jeżdżą w inne miejsca. Znaleźliśmy przyzwoite restauracje, ale żadna z nich nie miała naklejek na Tripadvisor. Zbieg okoliczności? nie sądzę...
аватар m-filimonov
Musisz iść do restauracji nie w obszarach turystycznych. Oczywiste jest, że tam, gdzie napływ turystów jest wyższy, a jakość żywności jest niska. Przekonany o tym nie raz. Zawsze lepiej jest porozmawiać z mieszkańcami, jeśli jesteś towarzyski i biegle władasz językiem. Z reguły miejscowi są zawsze gościnni i gotowi do pomocy w wyborze dobrej restauracji. Wielokrotnie testowany i zawsze zadowolony. Nie stosuj się do rad przewodników turystycznych. Tam reklama jest płatna i nie ma szacunku dla gościa. Jeśli nie można zapytać miejscowych, skontaktuj się z recepcjonistą lub jeszcze lepiej z pracownikiem sprzątającym pokoje hotelowe. Często chętnie opowiadają i zapisują na kartce, do których restauracji wolą chodzić miejscowi, jakich dań warto spróbować i jak dojechać komunikacją miejską. Tak samo jest z zakupami. Opcja korzystna dla wszystkich. Zwłaszcza, gdy płacisz napiwki za sprzątanie. Zapytaj o słowo, ale nie mów gdzie... i jak się tam dostać, napisz?
awatara
Odpowiedz na inne pytania dotyczące Włochy
Dodaj zdjęcie
Ładowanie...
Zdjęcie przesłane
×
Wszystkie pytania
ZEA
już