Obsługa jest bardzo zła?

Pisemny: 15 marta 2010
Czas podróży: 1 — 7 styczeń 2010
Ocena hotelu:
5.0
od 10
Oceny hoteli według kryteriów:
Obsł uga po prostu do bani - w dniu przyjazdu dotarliś my do hotelu o 13.40, czas zameldowania był o 14.00, najpierw kazali czekać , potem po wielokrotnych przypomnieniach, ż e dwoje już dawno minę ł o, wydali karty o 14.40 jakby wszystko był o w porzą dku. Przy rejestracji zaż ą dali karty do zarezerwowania pienię dzy na ubezpieczenie (jak to nazywają , chociaż nie ma minibaru !! ! ), zabrali 900 dolaró w, zapytani o to, jakie walce - odpowiedź był a bł ę dna (choć policzył em coś.3 razy i zrobił em to celowo), wbijał em się z nimi przez operatora przez 2 dni, w wyniku czego kolejne 150 USD został o wycofane beze mnie, przy wyjeź dzie jeszcze 3 razy za 15 USD. Wcią ż walił em gł ową , ż eby zwró cić pienią dze, a bank powiedział , ż e nie zobaczę.45 dolaró w za ich „usł ugi” (bł ę dy).
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał