Pytanie o Hiszpania

  Zadać pytanie
Zadać pytanie
Na Twoje pytanie odpowiedzą eksperci i doświadczeni turyści.
+ Wyjaśnienie do pytania
1077 subskrybenci zostaną
powiadomieni o problemie
Temat pytaniaа

Powiązane pytanie «Miejsca i rozrywka»
Gdzie narzekać na pozbawionego skrupułów przewodnika hotelowego, który oszukiwał pieniądze?
Przewodnik hotelowy (z firmy Odeon) Filimonova Aelita oszukał nas, nie robiąc rabatu, defraudując te pieniądze. Wszystkie bilety, których z trudem mogła nam sprzedać, były albo przez nią wystawione na cudze nazwiska, albo na inne hotele. A moje dzieci i ja musieliśmy jechać do innych hoteli, aby stamtąd zostać odebranym. Kiedyś wskazała przewodnikowi autobusu inny hotel i przypadkiem (po prostu zostaliśmy zauważeni na drodze) wsiedliśmy do naszego autobusu. Kupiliśmy 3 wycieczki dla 4 osób i 1 kosztowną wycieczkę dla 1. Łączna kwota wyniosła ponad 550 euro. Przysługiwało nam 7% zniżki. Jednak Aelita powiedziała, że ​​teraz jest „gorący sezon” i nie ma żadnych zniżek. Infolinia Odeon Tours powiedziała nam inaczej. Gdzie mogę złożyć skargę na takiego pozbawionego skrupułów pracownika?
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał
Subskrybuj
9 subskrybenci  • spytał 2018-07-186 lat wstecz
Odpowiedzi  •  19
аватар elmontaz1
To pierwszy raz, kiedy słyszę to w Hiszpanii. Nie trzeba było mieć relacji z takim przewodnikiem i firmą. W Hiszpanii jest wiele firm i przedstawicielstw sprzedających wycieczki, zniżka 7% to drobiazg, mieliśmy zniżkę 10% na drugą i trzecią wycieczkę.
Spróbuj skontaktować się z Odeonem i wyjaśnić sytuację. Pieniądze i nastrój nie zostaną zwrócone, ale nauka będzie inna. W Lloret nie ma takich przewodników.
аватар kns2001
Dziękuję Ci. Dużo też podróżujemy. I po raz pierwszy w obliczu takiej chamstwa i nieprofesjonalizmu. Zwłaszcza w Hiszpanii. Pieniądze na pewno nie zostaną zwrócone. Ponieważ głęboko lekceważąca AELITA FILIMONOVA "mogła" sprzedać nam wycieczki tylko na 2 dni. A do zniżki trzeba było wystawić bilety jednego dnia (tak jak planowaliśmy). Ale potem „tablet u niej nie działał”, potem „były problemy z internetem” itp. 37 euro to nie jest świetna kwota. Nieprzyjemnie jest dać się oszukać i chcę ostrzec innych. Dzięki Bogu nie mogła nam sprzedać biletów na PortAventura!!! Dotarliśmy tam sami i na miejscu kupiliśmy własne bilety. Ci turyści, którzy kupili od niej bilety, nie mogli w ogóle przez nie przejść, ponieważ nie można było odczytać kodu kreskowego!!!
аватар anatoliy_tar
Po raz kolejny jestem przekonany – TUI steruje, a skąpiec płaci dwa razy, a chciwy zawsze.
аватар ollennka
Po prostu uderzyłbym ją w twarz, wybacz mój francuski.
аватар alex45
Jest w Hiszpanii. A ona - tobie, w wyniku bójki, kończąc ją w komisariacie. protokół itp.
Lub znajdź go gdzieś w Rosji.Najlepszą opcją jest, jeśli jest to autobus, bezpośrednio na nim!
аватар ollennka
I spokojnie bym spoliczkował))) Bez protokołu.
аватар anatoliy_tar
Jakie bzdury piszesz siedząc przy komputerach. Uderzenie pięścią w twarz skończyłoby się policją i wydaleniem z kraju lub zakazem wjazdu na teren Unii Europejskiej + przynajmniej grzywna --- NIKT NIE CHCE ODPOCZYWAĆ NA KRYMIE I ANAPA,
Znajdź w Rosji --- najpierw spójrz na mapę kraju, a następnie policz zasoby, aby dowiedzieć się, kiedy dana osoba przybędzie, znajdź ją... - I znowu przestępstwo. myślisz, że tylko ty masz przyjaciół i krewnych z organów ścigania i kręgów przestępczych.
Głównym wnioskiem, jak napisałem powyżej, jest wybór dobrego touroperatora (nie agencji sprzedaży, ale touroperatora).
Skąpiec płaci dwa razy, chciwy zawsze.
аватар kns2001
Drugi raz widzę komentarz „Skąpiec płaci dwa razy”… Dziwny komentarz.
Drodzy Czytelnicy! Powtarzam. Jeździmy z dziećmi i BARDZO odpowiadamy w wyborze touroperatora. NIE oszczędzamy na naszych wycieczkach.
Skoro Coral Travel to „wybór skąpego”, to którego operatora mam wybrać????
Jeśli czujesz potrzebę, aby kogoś obrazić lub poniżyć, to proszę powstrzymaj się od komentowania mojego postu, ponieważ przyjechałam tu po radę, a nie po zniewagę.
A także swoim postem chcę ostrzec turystów, którzy właśnie jadą w trasę.
аватар elmontaz1
Wstawię się trochę za poprzednimi mówcami. Może to nie chciwość, ale pośpiech i nieuwaga. Operator Coral Travel, trzeba było tam robić wycieczki. Jeśli sprzedawca wycieczek zacznie się bawić - natychmiast go wyślij. Ci, którzy nie byli w Europie, piszą o bójce. To nie Krym i Anapa - leć do domu pierwszym lotem. Ale policja nie poradzi sobie z rozgrywkami między Rosjanami. Niech twoja nauka „doświadczania” będzie inna.
аватар kns2001
Najwyraźniej coś źle zrozumiałem. OK. Ponownie.
1. Kupiliśmy bilet w marcu na lipiec. (do komentarza o pośpiechu). W oficjalnym przedstawicielstwie Coral Travel w naszym mieście.
2. Hotel znajduje się 30 minut jazdy samochodem od Barcelony, 1 linią morza. Wszystko w cenie. Wszystko w cenie. (do komentarza o skąpstwie). Hotel jest elegancki. Nie ma żadnych skarg na hotel.
3. Transfer do hotelu iz powrotem zapewniła firma Coral travel. A godzina spotkania z przewodnikiem (która została przekazana na podstawie naszego vouchera) została nam wskazana podczas transferu do hotelu.
4. NIE kupowaliśmy wycieczek: na ulicy / z rąk / w innych biurach podróży.
5. NIE wiemy z jakim przerażeniem we wskazanym czasie przyszedł do nas przewodnik, który nie należy do firmy Coral, ale do firmy turystycznej Odeon. Być może mają własne partnerstwa.
6. Jej dane wiszą w naszym hotelu jako oficjalny przedstawiciel firmy. Była naszym przewodnikiem hotelowym.
7. Na pierwszym spotkaniu widzieliśmy, że "zaczęła grać". Zadzwoniliśmy na infolinię Coral Travel z recepcji hotelu. Powiedziano nam, że jej działania są sprzeczne z tym, co miała zrobić. ALE nie mogą nic zrobić, bo JUŻ nas wszystkich pomieszała. A teraz, w domu, planujemy złożyć na nią skargę pisemną.
аватар ollennka
anatoliy_tar, "bret" - w jakim języku jest to słowo i jak jest tłumaczone?
W Europie możesz bezpiecznie uderzyć w twarz, najważniejsze jest, aby ustawić się jako mniejszość.
аватар anatoliy_tar
Koralowe podróże w Hiszpanii słabo się sprawdziły.
Najnowszy przykład dotyczy mnie w samolocie do Barcelony w lipcu 2018 roku. poleciała rodzina, której Coral Travel poinformował na godzinę przed odlotem, że ich transfer z lotniska do hotelu został odwołany --- samolot przyleciał do Barcelony o 22.40 i odpowiednio, dopóki kontrola jest do 23.30, nie ma pociągów ----- taksówka kosztowała ich bardzo przyzwoitą sumę w euro --- do hotelu 60km.
Od 6 lat jestem na wakacjach z TUI tam, gdzie nie byłam, ale bywałam prawie wszędzie, w hotelach przewodnicy hotelowi są wszyscy w służbowych mundurach i przy zakupie usług turystycznych od razu wystawiają czeki drukowane na przenośnych kasach w w którym znajdują się wszystkie informacje o usłudze, w tym miejsce, z którego autobus odbierze.
Nie mam reklamy firmy, tylko moje osobiste doświadczenia, mają też ościeża, ale tak jak opisujesz, to dowód na kiepski touroperator.
аватар elmontaz1
Mała rada dla wszystkich: idź sam. Transport w Europie działa wyjątkowo dobrze, ale niektóre miejsca turystyczne, takie jak Montserrat, można zwiedzać z przewodnikiem. W kwietniu podróżowaliśmy po całej Portugalii i okolicach Madrytu. Dużo taniej niż z przewodnikiem i wycieczką ogólną. Poza tym sam idziesz tam, gdzie trzeba i nie oczekuj spóźnialskich i marudnych. Przypomniałem sobie informację o podróży Coral.
аватар alex45
Moje dzieci i ja jeździmy po Europie sami, potem wszystkie problemy wieszasz na sobie (nie przemyślałeś, nie przygotowałeś itp.), liczenie na domowe utrzymanie jest chyba dla ciebie droższe!
Szczególnie w Barcelonie. Jest tak wiele biur podróży, które pomagają turystom, a wszystkie wycieczki możesz przygotować z domu.
Na swoje pytanie udaj się do sądu przeciwko tym, którzy nie mogli zapewnić Ci tych usług.Najpierw dowiedz się, dlaczego kupiłeś wycieczki od przedstawiciela Odeon, a nie od Coral. Wariant 1 - Odeon - oficjalny przedstawiciel Koralu (tak często się zdarza) i miał prawo narzucać te wycieczki. Wariant 2 - na Odeonie te wycieczki były tańsze, a to Wam pochlebiało.Tutaj widać Waszą winę.
Często widzisz to w swojej historii - „powiedziała, że ​​w przypadku nazwisk innych osób zastosowano 7% rabatu itp.”. Jest mało prawdopodobne, że masz na to wszystko dokumenty. Nic z ciebie nie wyjdzie, uciekaj!
аватар veritasana
Jesteś pewien, że to Aelita Filimonova???? skąd taka naiwność... paszportów nie pokazują... już dawno zdecydowałam... więc wycieczek nie kupuję... tym drożej.. tak i też natknęłam się takie elity...
аватар Lud_mila
kns2001
sfotografuj kopie wszystkich paragonów, opisz szczegółowo sytuację w liście i wyślij do organizatora wycieczki. jeśli organizator wycieczki jest normalny, podejmie działania. ale jest mało prawdopodobne, że pieniądze zostaną Ci zwrócone. jeśli masz normalne relacje z biurem podróży, które sprzedało Ci wycieczkę, zrób to za jego pośrednictwem - pozwól mu skontaktować się z przedstawicielami biura podróży i przesłać reklamację. kiedy byłem w nieprzyjemnej sytuacji z powodu działań nieprofesjonalnego przewodnika hotelowego – oni właśnie to zrobili. przewodnik został zwolniony.
ps kupowanie wycieczek od touroperatora, zwłaszcza jeśli w regionie twojego urlopu jest wiele biur podróży, to największa głupota (IMHO)
аватар alex45
OK, więc. Najprostszy - rachunki są wystawiane na nazwiska innych osób, jeśli takie istnieją. Komu udowodnisz, że to Ty zapłaciłeś? Niczego nie możesz udowodnić!
аватар mishatour
Gdzie mogę złożyć skargę na takiego pozbawionego skrupułów pracownika? Źle, że księgi skarg i sugestii przeszły do ​​historii)) (choć w Hiszpanii ich nie było).Tylko psychologia ludzi nie przeszła do historii i wiele osób myśli, że jak się narzeka, to ktoś zostanie ukarany i jesteśmy nawet. W XXI wieku skarżymy się za pośrednictwem portali społecznościowych osobie trzeciej, czyli całej publiczności internetowej, i jest to najbardziej delikatna skarga dla naszego przestępcy. Myślisz, że jeśli napiszesz reklamację do touroperatora, to ktoś ją przeczyta? W najlepszym przypadku odpisze Ci urzędnik ds. turystyki, a my tu wszystko czytamy i współczujemy). Dlatego zrelaksuj się i pamiętaj o dobrych rzeczach, które wydarzyły się podczas podróży, i wyciągnij wnioski z tego, co się wydarzyło.
аватар mishatour
Przewodnicy nigdy niczego nie sprzedają, tak jak artysta nie sprzedaje biletów na spektakle (nie widziałem tego). Sprzedają biura podróży, które siedzą (w tym w hotelach) i często nawet nie wiedzą, co sprzedają, bo sami nigdy nie byli na tej wycieczce. Ich zarobki stanowią procent sprzedaży. Biuro podróży i organizator wycieczek chcą sprzedawać swój produkt i wykorzystywać do tego wszystkie metody. I musisz otrzymać pisemną umowę, która wskazuje miejsce odbioru, czas, miejsca odwiedzin, dodatkową opłatę (jeśli istnieje) i koszt wycieczki. Po dokonaniu płatności koniecznie otrzymaj paragon. Dlaczego zdecydowałeś, że przysługuje Ci 7% zniżki? Gdzie to zostało nagrane?
Powodzenia i więcej pozytywnych emocji.
awatara
Odpowiedz na inne pytania dotyczące Hiszpania
Dodaj zdjęcie
Ładowanie...
Zdjęcie przesłane
×
Wszystkie pytania
ZEA
już