Skąd pochodzą cztery gwiazdki?

Pisemny: 8 lipiec 2013
Czas podróży: 1 — 7 lipiec 2013
Ocena hotelu:
5.0
od 10
Oceny hoteli według kryteriów:
Wł aś nie wró cił em z wczorajszego urlopu, oto kró tki opis hotelu: 1. Pokó j: pokó j jest czysty, ale meble są po prostu okropne (rodzaj pokoju - komfort) - wszystko odrapane i odrapane, ł azienka pomalowana farbą , kafelki pochodzą ze Zwią zku Radzieckiego, ś ciany są z tektury - był o bardzo denerwują ce sł ychać chrapanie mę ż czyzny za ś cianą . 2. Terytorium hotelu: basen i ogró d na przyzwoitym poziomie3. Ś niadania urozmaicone i smaczne. Personel nie jest zbyt przyjazny. Schody na plaż ę : nie moż na powiedzieć , ż e jest strasznie, ale w upale trudno się wspinać.6. Odpoczywaliś my z Koralem - transfer z hotelu na lotnisko doś ć nam wzburzył nerwy: kazano wysią ś ć o wyznaczonej godzinie i czekać na busa, któ ry zawiezie nas na przystanek, gdzie czeka na nas duż y bus. Czekaliś my na niego przez trzydzieś ci minut, ale nigdy nie przybył , przedstawiciel Coral zadzwonił do recepcji i poprosił , abyś my przybyli na przystanek pieszo z naszymi walizkami. W rezultacie autobus odjechał z pó ł godzinnym opó ź nieniem. . Potem wydarzył a się rzecz niesamowita (z punktu widzenia przedstawiciela koralowcó w) - w drodze na lotnisko w Barcelonie powstał y straszne korki (choć moż na był o się tego spodziewać - w koń cu na podwó rku był niedzielny wieczó r) w efekcie dotarliś my na lotnisko 20 minut przed zakoń czeniem rejestracji – tu musieliś my jeszcze raz przebiec z walizkami przez budynek lotniska. Ogó lnie niesamowita obsł uga od operatora.
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał