Pytanie o hotel Sultan Gardens Resort 5*

Aktualne wycieczki do tego hotelu?
Uzyskaj najlepszą cenę od biur podróży
  Zadać pytanie
Zadać pytanie
Na Twoje pytanie odpowiedzą eksperci i doświadczeni turyści.
+ Wyjaśnienie do pytania
315 subskrybenci zostaną
powiadomieni o problemie

Powiązane pytanie «Biura podróży i operatorzy»
t / o "Pegaz"?
Chcemy jechać do tego hotelu, ale tylko Pegasus to oferuje, uważasz, że jest godny zaufania? Albo lepiej z "Coral Travel" w "Cytadeli" w Hurghadzie?
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał
Subskrybuj
14 subskrybenci  • zapytał 2011-05-1814 lat wstecz
Odpowiedzi  •  24
аватар HAVE_REST
Co jest nie tak z Pegasusem? normalny operator. Oba wybrane przez Ciebie hotele są dobre, ale wolę Sultan Gardens.
аватар Karina-Mango
Pegas Tourist to dobra firma, rzetelna, moim zdaniem jedna z nielicznych, gdzie kontrola odbywa się na wszystkich poziomach, jedyne, że ceny wycieczek są baaaardzo wysokie, ale myślę, że to nie problem jest ogromny wybór agencji, w których wycieczki są tańsze...
PS Znając nienawiść PAPA74 do pracowników biur podróży i agencji sprzedających wycieczki oraz jego zarzuty, że będziemy sprzedawać tylko wycieczki, od razu mówię, że jestem zaangażowany w wycieczki, nie ukrywam tego i jeśli potrzebujesz pomocy, proszę o kontakt. ....
аватар Natali32
Co prawda lecieliśmy Pegasusem w 2008 roku, wszystko będzie zależeć od tego jaki przewodnik jest teraz w hotelu, ale spotkali się normalnie, lot też.
аватар papa74
Co to ma wspólnego z wycieczkami na Pegaza.
Kwestia zaufania do TO.
Mango znów zalewa i promuje swoje usługi.
аватар kohanchuk2
Mówią, że „Pegasus” przesuwa terminy wyjazdów nawet na minus jeden lub dwa dni przed wyjazdem (czytałem to wiele razy w recenzjach)….
аватар HAVE_REST
każdy czasem to przezwycięża. Absolutnie wszyscy operatorzy grzeszą tym. Nie będę wymieniał, ale nie ma ani jednego, który nie schrzaniłby wyjazdów. Kiedy do nich dzwonię, z oburzeniem, że turyści z dziećmi siedzą na lotnisku od kilku godzin i muszą pić, nakarmić, absolutnie wszyscy mówią mi, że to są problemy z przewoźnikiem. Dzwonię do przewoźnika - obwiniają organizatora wycieczek. Taki jest kraj.
аватар Anetka-gan
wszystkie problemy ze zmianą lotów nie zależą od TO, ale od przewoźnika lotniczego)) kiedy się tego nauczysz?)))))) IT nie zatrudnia tam pracowników, wszystko jest na sumieniu personelu obsługującego lot .
odpowiedzialność za utrzymanie jest tylko w wyborze jednego lub drugiego przewoźnika. Jeśli widzi, że problem – warto to zmienić.
аватар oresta52
Bardzo rzadko loty transferowe, gdy ludzie są już na lotnisku. Dzieje się tak z przyczyn technicznych (znaleźli problem, ale drugiego samolotu nie ma, jest gdzieś po drodze). Gorzej, gdy specyfikacje techniczne nie sprawdzają godziny wyjazdu w ciągu dnia i nie informują turystów. Wtedy winę nie należy obwiniać linii lotniczej, ale należy ją brać pod uwagę na przyszłość. Żal mi ludzi marnujących się na lotnisku. Wszystkie linie lotnicze obsługują loty, niektóre więcej, inne mniej. Zwłaszcza na początku i pod koniec sezonu. I nie zawsze w „niekorzystnym” kierunku. Czasami zamiast na odwrót rano przenoszą go na wieczór (doliczane jest pół dnia odpoczynku). Transfery nie są katastrofalne, ważne, aby nasze samoloty bezpiecznie startowały i lądowały! Życzmy im tego. I TO dzisiaj wydaje się być wiarygodne.
аватар Asya26
Zawsze latamy z Pegazem i dzięki Bogu nie było żadnych problemów. I nie tylko Pegasus przenosi loty...
аватар Katyyy
Ja też nie zauważyłam niczego „takiego” dla Pegaza, kilka razy latałam do Egiptu, wszystko ok. I każdy ma łatki. Na przykład przy mes-tour spędziliśmy pół dnia na kukułkach, na szczęście udało nam się spędzić noc w hotelu, a nie na lotnisku.
аватар aisha_sharm
Strona wysyłająca i strona odbierająca to nie to samo. Niezależnie od tego, czy wybierzesz hotel od Pegasus w Sharm, czy w Hurghadzie z Koral, pamiętaj, że są to egipskie TO.
аватар ultramarinaM
W Sułtanie dobrą dziewczyną była gospodarz z Pegaza - Aelita. Pomógł nam wiele razy. Utknęliśmy i zgubiliśmy ważną kartkę na lotnisku, na którym wchodzą na pokład, pomóż nam to rozwiązać bez żadnych problemów.
аватар papa74
Osiedlają się bez liścia.
W hotelu podajesz swoje nazwisko.
аватар papa74
To Aelita nadrabiała "popisy"
аватар oresta52
Osiedlają się w hotelu nie po nazwisku, ale odczytywany jest kod z vouchera. Nowy voucher do wydrukowania nowej Aelity nie był trudny. Ale w zasadzie zostawiają kupony u gospodarza na lotnisku, kiedy proszą o przedstawienie i oderwanie jednej części z trzech. W takim przypadku nie zapomnij odebrać 2 części vouchera, z których jedna trafia do miejsca zakwaterowania w hotelu. Jeśli cały arkusz pozostaje na lotnisku, to nie wyrzuca się ich, wiedząc, że po chwili przewodnik zadzwoni i ich poszuka. Przy tej okazji nie należy się bardzo denerwować, ponieważ nikt jeszcze nie wrócił z hotelu. Ale jeśli lubisz Aelitę, to tak jest.
аватар jabetta
Ani razu nie odpoczął z Pegasusem - ani jednego opóźnienia. To prawda, w uczciwości, ponieważ po powrocie z Egiptu lot został przełożony odpowiednio 6 godzin później, zostali zabrani z hotelu później, ale nie byliśmy zdenerwowani - wręcz przeciwnie! Cieszyliśmy się, że rano nadal będziemy mogli pływać, zamiast wychodzić w ciemności. W Pegasusie mnie osobiście urzekła doskonała nosicielka (to dla mnie ważne).
I nigdy nie spotkałem dobrego przewodnika hotelowego z tego TO.
аватар ultramarinaM
Co do Aelity: prawdopodobnie masz rację, nie będę się spierać. :) W każdym razie był tylko jeden negatywny moment od Pegaza: moja mama (obywatelka Kazachstanu) jechała ze mną, wielokrotnie powtarzano jej w Kazachstanie, że musi dodatkowo zarejestrować się w Egipcie na Policji - wszystkim brzęczała o tym w Egipcie, ale na lotnisku powiedzieli „Nie!”, w Pegazie – „Nic o tym nie wiemy…” A przy wyjeździe z kraju ukarano ich grzywną 1000 rubli. (!!!). Sami Arabowie są oczywiście dobrzy, obiralovka, ale Pegaz nic nie wiedział. Nie kompetentny. W rezultacie nastrój zepsuły potyczki na drodze. :(
аватар marinad27
Dziękuję wszystkim za odpowiedzi.
аватар oks_66
My chyba mieliśmy szczęście, lecieliśmy Pegasusem dwa razy, na pewno nie było problemów, no cóż, były opóźnienia o 1-2 godziny, a uprzedzili nas z wyprzedzeniem. Ale w 2009 roku przy wylocie z Turcji tak się stało, bilety lotnicze zostały w pokoju, bez żadnych problemów rozwiązały wszystkie problemy !! Tak generalnie myślę, że lepiej pomyśleć o hotelach, były w Hurghadzie i Sharm. Niewątpliwie w Sharm (Sultan) morze jest lepsze!! Nie wątpcie nawet, że wszystko będzie dobrze!!Odpocznijcie!! I witam sułtana Gardenę!!
аватар Izabella___
Wcale nie rozumiem, dlaczego wszyscy zwracają tak dużą uwagę na utrzymanie i stronę gospodarza.To w zasadzie jest ważne, jeśli jesteś w kraju po raz pierwszy, ale ponieważ wszyscy latali już do Egiptu kilka razy, w moim zdaniem strona gospodarza nie ma znaczenia.Jeśli chodzi o Pegasusa, lecieliśmy z nimi 3 i wszystko było w porządku.Pegasus w Kijowie współpracuje z dobrymi liniami lotniczymi UIA i nigdy nie było globalnie opóźnionych odlotów.-Tour.Spędziliśmy 9 godzin na lotnisku w Sharm Rzeczy były w naszych bagażach i zamarliśmy pod presją, ale oczywiście nie starczyło pieniędzy na jedzenie. Ogólnie fajnie, jak rozumiem, normalna konserwacja działa z normalnymi liniami lotniczymi i w tym przypadku wszystko jest w porządku, a turyści są zadowoleni.
аватар Lera555
Do Ogrodów polecieliśmy z Pegazem w samym szczycie rewolucji (koniec stycznia - początek lutego). Nie było opóźnień z lotem. Ze strony przedstawicieli Pegasusa w hotelu nie było sensu. Ale też nie ma na co narzekać. Zebrane, ostrzegane, by uważać. Jedyną przydatną rzeczą od nich jest to, że kupili od nich lokalną kartę SIM i uzupełnili konto. A hotel fajny - lataj, myślę, że nie pożałujesz. Wskazówka - zamieszkaj w budynkach 3 lub 4 - bliżej morza. Budynki 1 i 2 - głośne, a nawet włoska restauracja przy basenie była remontowana, pukała cały dzień. A 4 budynek to pełen relaks i fajnie jest chodzić do restauracji.
аватар Dovgotko
dwie rodziny z dziećmi odpoczywały we wrześniu 2010. Hotel mi się podobał z wyjątkiem kilku chwil.Kiedy rodacy się meldują, starają się osiedlić w 7. budynku, a tam pokoje są bardzo kiepskie.Dzięki.Nie przyjęli pieniądze na recepcji (w Egipcie było to 4 razy) Z lekkim podnieceniem (na Krym jest spokojnie) nie wpuścili ich do morza, choć było to kilka razy na kilka godzin. Jedzenie dla Egiptu jest dobre .. mamy takie krewetki za 40 UAH za kilogram maksimum, lepiej iść do normalnej restauracji za te pieniądze zjeść homary.Ogólnie hotel jest dobry, pojedziemy ponownie latem, tylko weź femilirum lub morze pogląd.
аватар din_tsk
Odpoczywaliśmy w lipcu 2010, wzięliśmy pokój rodzinny (608 pokój). I nie żałowali, różnica w stosunku do standardu to 15 sput, a udogodnień z dwupokojowego apartamentu jest bardzo dużo: Jest w środku całego hotelu. Z balkonu bezpośrednio do głównego basenu i 3 minuty do głównej restauracji. Jedynym minusem są małe szklanki z napojami. Jedzenie jest bardzo dobrej jakości. Ogólnie bardzo polecam!
аватар profi-2
latając z Pegasusem wszystko jest super! numer przy okazji, bez żadnych dopłat, dali apartamenty zamiast standardu! bardzo zadowolony!
awatara
Odpowiedz na inne pytania dotyczące Sultan Gardens Resort 5*
Dodaj zdjęcie
Ładowanie...
Zdjęcie przesłane
×
Wszystkie pytania
ZEA
już