Recenzja hotelu Sharm Grand Plaza

Pisemny: 22 kwiecień 2019
Czas podróży: 11 — 20 styczeń 2019
Ocena hotelu:
7.0
od 10
Oceny hoteli według kryteriów:
Nie jestem zadowolona, ​ ​ ż e ​ ​ hotel nie umieś cił nas w pokoju, za któ ry zapł aciliś my. Podali nam numer kategorii poniż ej i odpowiedzieli na recepcji w nastę pują cy sposó b: „co dajemy, to weź to”. Dlatego nie odniosł am przyjemnego wraż enia na temat hotelu, a dokł adniej pracy recepcji. . Nie mogę powiedzieć , ż e ten pokó j był zł y, ale nie za to zapł aciliś my. Recepcjonistka jest obrzydliwa. Sprzą tanie pokoju jest dobre. Wł aś ciwie wybrał em ten hotel, ponieważ nie przeczytał em dokł adnie nazwy, chciał em pojechać do Sharm Plaza, ale poszedł em do Sharm Grand Plaza. Ten hotel ma podział urlopowiczó w. Niemcy dostają ż ó ł te bransoletki, Wł osi moim zdaniem są zieloni, a turyś ci z krajó w WNP są szarzy. Oczywiś cie pokoje i wszystko inne, co dostajemy, jest gorsze, a obsł uga jest gorsza. Wł osi, Niemcy są szybciej podchodzi do restauracji, są lepiej obsł ugiwani i tak dalej. . . Nie pó jdę ponownie do tego hotelu, ponieważ nie chcę być drugiej klasy. Jedzenie w hotelu jest bardzo dobre, moż na powiedzieć niesamowite. Terytorium jest duż e, ł adne, zadbane. Morze jest kiepskie, bo jest tam prą d, wię c z tego też nie polecam, chociaż plaż a jest czysta i zadbana. Animacja jest bardzo dobra, dziewczyny są ś wietne, jesteś my kobietami po 50 roku ż ycia z aktywnym trybem ż ycia, ale nie czuliś my się opuszczeni, bawiliś my się dobrze, dobrze. Przewodnicy są bardzo nachalni, oczywiś cie chcieli sprzedawać wycieczki, któ rych ceny są bardzo wysokie. Mieliś my taki nieprzyjemny moment z przewodnikiem, kiedy kazał nam dać mu bilety lotnicze do rejestracji. Oddaliś my bilety, potem musieliś my iś ć za nim po te bilety, na co on odpowiedział „nie znam cię ”, po czym powiedział em mu, ż e nie bę dzie mi trudno skontaktować się z moją agencją w Kijowie i znowu wydrukowali mi bilety, po czym zaczą ł się bać i zaczą ł szukać tych biletó w. Przewodnicy niczego nie rozwią zali, nie pomogli ani numerem, ani niczym. Nie kupował em wycieczek - wroga. Sam hotel jest dobry, jedzenie dobre, lokalizacja dobra, ale czynnik ludzki i praca recepcji wszystko psują . Kiedy przyjeż dż ają Wł osi, stosunek do nich jest zupeł nie inny, a są zakwaterowani szybciej i z wię kszą uwagą , to jest oczywiste, dlatego ze wzglę du na ten podział narodowoś ciowy już do tego hotelu nie pojadę .
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał