Nie podobał mi się hotel, są plusy, ale jest więcej minusów.

Pisemny: 25 listopad 2010
Czas podróży: 17 — 24 listopad 2010
Komu autor poleca hotel?: Na relaksujące wakacje; Dla rodzin z dziećmi
Ocena hotelu:
3.0
od 10
Oceny hoteli według kryteriów:
Pokoje: 5.0
Usługa: 2.0
Czystość: 7.0
Odżywianie: 7.0
Infrastruktura: 6.0
Wł aś nie wró ciliś my z tego hotelu wczoraj.
Nie bę dę pisał o licznych muchach i komarach (przywieź cie ze sobą repelent, nie poż ał ujecie), o brudnych naczyniach i niezbyt dobrych pokojach. . . Myś lę , ż e o tym już pisano. Chcę napisać o tym, co tak naprawdę mnie poruszł o - to obsł uga i brak morza. Generalnie chodzę na wspinaczkę wysokogó rską i powiem, ż e na wygodzie jestem rozpieszczany na wakacjach, nie mogę , musiał em spać na ś niegu i w namiocie przez miesią c, ale myś lę , ż e jeś li pojedziesz na wakacje w cywilizowany sposó b, wtedy wszystko powinno się zgadzać . Negatywne emocje zaczę ł y się od momentu rozstrzygnię cia. Recepcja wyraź nie zasugerował a, ż e ​ ​ jeś li chcesz dobry pokó j, musisz zapł acić , odmó wiliś my. Został a z nami kolejna para, ta sama historia. Potem zabrano nas do pomieszczeń za placem budowy, ż artami mó wią , ż e tu mieszkasz i w pewnym sensie bę dziesz na budowie. Przeprowadzka kosztował a 25 dolaró w. Zwró ciliś my się do przewodnikó w hotelowych firmy Pegasus, wzruszają ramionami i nie mogą w ż aden sposó b pomó c, zaproponowali napisanie reklamacji : )) Suszarka i sejf nie dział ał y w pokoju i nie był o wody, eliminacja z tego wymagał o 8 telefonó w i 2 wizyty w recepcji w cią gu dnia : ) Rosjanie w hotelu są wyją tkowo nieprzyjaź ni, są bardzo niegrzeczni, szczegó lnie w gł ó wnej restauracji i w recepcji. Europejczycy, Brytyjczycy są traktowani z szacunkiem iz uś miechem speł niają każ dą proś bę , są gotowi do pocał unku we wszystkich miejscach. Chociaż zostawialiś my wszę dzie napiwki, uś miechaliś my się i witaliś my wszystkich, byliś my traktowani jak ludzie drugiej kategorii. Z kimkolwiek rozmawiam na plaż y, w hotelu, opinia wszystkich rosyjskich urlopowiczó w jest taka sama. Hotel nie był wart pienię dzy, któ re zapł aciliś my. Zapł aciliś my 2.000 rubli za osobę , moim zdaniem jego cena to nie wię cej niż.10 000 i 2-3 ***. Niestety w momencie zakupu nie mieliś my już wyboru, hotele takie jak Novotel czy Sofitel był y u stó p.
Ale najgorsze jest to, ż e hotel znajduje się w okolicy Nabq. Jest to otwarty obszar morski z silnymi wiatrami.

Dostę p do SEA lub wzdł uż martwego korala z pł ytką wodą po kolana lub z pontonu. ALE: tam zawsze jest czerwona flaga, w zasadzie wpuszczają ich do morza, 2 ratownikó w na sł uż bie, rzucają krą g dla tych, któ rzy sami nie potrafią odpł yną ć , a tam prą d jest bardzo silny. tj. nie ma absolutnie ż adnego spokojnego pł ywania i cieszenia się pię knem Morza Czerwonego, chociaż koral jest bardzo pię kny i jest wiele ciekawych ryb. Ale na ten pię kny koral rzucane są fale.
Chcę zwró cić się do OPERATORÓ W WYCIECZKI nie psuj dł ugo oczekiwanych wakacji swoim klientom, nie sprzedawaj im wycieczek tam. Nie mam wą tpliwoś ci, ż e są znacznie gorsze hotele, z kurzem i brudem i ogromnymi karaluchami, to wszystko zrozumiał e...hotel nie jest straszny, bo są liczne baseny, siatkó wka, tenis i ogromny teren zielony. Ale JEŚ LI CHCESZ Morze Czerwone i przyjazny personel, to nie jest to hotel, do któ rego moż na się udać .
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał