Normalny hotel, ale jest problem z pokojami i obsługą

Pisemny: 21 grudzień 2024
Czas podróży: 10 — 17 grudzień 2024
Ocena hotelu:
6.0
od 10
Oceny hoteli według kryteriów:
Pokoje: 4.0
Usługa: 4.0
Czystość: 4.0
Odżywianie: 7.0
Infrastruktura: 6.0
Przyjechaliś my o 21:00 i zameldowaliś my się w pokoju z dwoma oddzielnymi ł ó ż kami, podczas gdy nasza rezerwacja dotyczył a pokoju „premium” z ł ó ż kiem podwó jnym. Chcieli nam przenieś ć dwa z proponowanych i jednocześ nie zamkną ć gniazdka. W pokoju był krzywy telewizor, ciekną ca kabina w ł azience i drzwi do innego pokoju, był to dom dla dwó ch firm, jak rozumiem, sł yszalnoś ć w pokoju był a okropna. Sł ychać był o wszystko co mó wili są siedzi. Oczekiwania oparte na zdję ciu pokoju i rzeczywistoś ci był y kolosalne. Zadzwonił em do recepcji i poprosił em o inny numer, kazali mi przyjś ć rano po 12 na zmianę , bo teraz wszystko jest zaję te, dziwne, jak to moż e być , jeś li począ tkowo przydzielono nam pokó j dla pary, ale có ż . Przyjeż dż amy o 12, mó wią , ż e mamy przyjechać o trzeciej. W rezultacie biegam przez pó ł dnia i nie mogę odł oż yć rzeczy na miejsce.
Umieś cili nas w domu najdalszym i najbardziej zadymionym, w drugim pokoju nikt nie mieszkał , a sprzą taczki palił y wł aś nie tam, pokó j był.7-10 minut od recepcji i cał ej cywilizacji, ż e tak powiem, a do wad moż na zaliczyć fakt, ż e hotel poł oż ony jest na wzniesieniu i są tam cią gł e schody, czyli przez te 10 minut nie przyjemnie jest spacerować ś cież ką z palmami, tylko chodzić po schodach w gó rę i w dó ł . W drugim pokoju był o już lepiej, ale był y w nim mró wki, a poś ciel pozostawiał a wiele do ż yczenia, niestety nie mogę zał ą czyć zdję cia, poszwa na koł drę był a mniejsza od koca, a sam kocyk wisiał prawie o jedną czwartą , był w granulkach i miał ż ó ł te plamy, to był o okropne. Kiedy zameldowano nas w drugim pokoju, nie był o w nim rę cznikó w, zadzwonił em ponownie do recepcji i poprosił em o ich przyniesienie, szykowaliś my się do morza i zastanawialiś my się , jak wró cić , wszystko bę dzie w pokoju, ale to nie był o to sprawa, przyjechaliś my, nic nie był o, zadzwonił em ponownie, znowu czekaliś my, w rezultacie dwa razy przynieś li rę czniki.
Potem, pod koniec wakacji, mieliś my wcześ niejszy lot i przewodnik powiedział nam, ż e moż emy wypić suchy napó j, poszedł em wieczorem sprawdzić w recepcji, powiedzieli, ż e nie musimy nic rezerwować , to oczywiste, ż e przychodzimy rano, zamarli i powiedzieli, ż e nic nie wiedzą . Znokautowanie ś niadania zaję ł o im okoł o 10 minut. W koń cu okazał o się , ż e mieli wszystko i przynieś li. No có ż , ja też dodam, ż e jedzenie był o pyszne, ale pod koniec wakacji zostaliś my otruci, moż e to od ich wody z kranu, któ rą myliś my zę by, a moż e to wina jedzenia. Ale ogó lnie wakacje nam się podobał y, pię kna okolica w recepcji i w jej pobliż u, rafa, niezbyt dł ugi panton, a poza tym był a plaż a bez niej, idealna dla dzieci. Ale personel jest klasyczny egipski, leniwy, powolny i nieodpowiedzialny.
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał