Kierownictwo hotelu kusi promocjami i bonusami, ale potem?

Pisemny: 29 październik 2014
Czas podróży: 19 — 26 październik 2014
Komu autor poleca hotel?: Na wypoczynek z przyjaciółmi, dla młodzieży
Ocena hotelu:
2.0
od 10
Oceny hoteli według kryteriów:
Pokoje: 4.0
Usługa: 1.0
Czystość: 4.0
Odżywianie: 4.0
Infrastruktura: 4.0
Kierownictwo hotelu kusi promocjami i bonusami, ale po peł nej opł acie za pobyt promocje są nieważ ne, a bonusy się skoń czył y.
Wybraliś my ten hotel tylko ze wzglę du na jego bonusy, ponieważ hotel nie ma nic, co by go odró ż niał o od innych hoteli na tym samym poziomie.
Nie doś ć , ż e bonusy okazał y się fikcją i kł amstwami, to kierownik odpowiedział nam ironicznie i posadził nas w najdalszym pokoju z zepsutą ł azienką .
Czy jest to usł uga 5-gwiazdkowego hotelu?
W koń cu twoje wakacje mogą być takie, jak w tych recenzjach.
Ogó lne wraż enie: dobre.
Pokó j: zniszczone meble, dostaliś my zepsuty prysznic, bez ż elu i szamponu.
Obsł uga: od pierwszych sł ó w na recepcji: chamstwo, zł oś liwoś ć , zaniedbanie;
Terytorium hotelu: pię kne, ale to nie rekompensuje zepsutego nastroju niegrzecznoś ci kierownika.
Plaż a: leż aki są rezerwowane z rę cznikami od 4 rano, ale nikt nie leż y na nich do obiadu.
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał