Animacja w cią gu dnia nie jest intensywna, muzyka nie jest gł oś na. W każ dej chwili moż na znaleź ć miejsce na leż aku przy basenie lub morzu. Pod markizami, pod parasolami, zaró wno plastikowe, jak i drewniane, na ró ż nych poziomach znajdują się leż aki. Rę cznikó w nie rzucano z wyprzedzeniem na leż aki, przychodził y o każ dej porze dnia i znajdował y wolne. Wszę dzie obok leż akó w znajdują się mał e stoliki.
Morze - Hotel poł oż ony jest na rafie, przy wejś ciu do morza wybudowano nowy ponton z dwoma szerokimi schodami. Stary ponton sł uż ył do przejaż dż ek ł odzią bananową i klubu nurkowego. Maseczki i gogle moż na kupić w hotelu (ceny takie same jak na rynku) lub wypoż yczyć lub wypoż yczyć na pontonie za darmo.
Jeś li pó jdziesz trochę dalej, znajdziesz piaszczyste wejś cie, ale tylko jeś li jesteś w zagrodzie.
Jedzenie jest bardzo smaczne i zawsze jest wybó r. Na ś niadanie - ś wież o wyciskany sok. A buł ki są warte grzechu. Obiad i kolacja: 3 rodzaje kurczaka, 2 rodzaje wieprzowiny/jagnię ciny, 3 rodzaje ryb, 3 rodzaje zup. Warzywa, zioł a, oliwki itp. są zawsze dostę pne. Owoce: jabł ka, banany, winogrona, ś liwki, granaty, guawa i owoce sezonowe. W menu zawsze jest jakaś atrakcja - krewetki, tuń czyk, pokrojone warzywa itp. A najlepsze jest to, ż e restauracja ma wydzieloną czę ś ć , w któ rej moż na spokojnie zjeś ć (tylko dla dorosł ych). Przy basenie moż na zjeś ć przeką skę w godzinach 12.00 - 17.00 (polecam burgery) oraz napoje (napoje alkoholowe/bezalkoholowe, sok z mango, kawa/herbata).
Alkohole - piwo, wino pó ł sł odkie, koktajle, tequila itp. A barman na tarasie przygotuje każ dy koktajl z wyją tkową szybkoś cią.24/7.
7 restauracji ala carte, z czego 5 w cenie wycieczki. Moż na zapisać się dzień wcześ niej i wybrać dogodny termin.
Wszyscy polecają libań skie, ale nam przypadł y do gustu chiń skie (tam fajnie) i indyjskie (bardzo ostre).
Pokó j jest duż y i przestronny. Radzę , aby pł acą c za wyjazd, zaznaczyć , któ ry pokó j wolisz: cichy/z widokiem na morze/blisko rozrywek, z podwó jnym ł ó ż kiem lub z oddzielnymi ł ó ż kami. Klimatyzacja – tryby moż na regulować od maksymalnej mocy i hał aś liwoś ci do cichej. Szlafroki, kapcie, rę czniki (4 rodzaje, w tym plaż owe), myjki, szampony, ż ele, mydł o, szczoteczka i pasta do zę bó w, gą bka do butó w - wszystko jest na miejscu.
Wycieczki – kupiliś my je w hotelu. Jechaliś my quadami i jechaliś my przez pustynię (arafatki kupiliś my w hotelu). Wycieczkę zarezerwowano u Aladyna +2.120 17.9360.
Nurkowanie – hotel posiada wł asny klub nurkowy, pró bowaliś my – polecam! Sprzę t jest sprawdzony, odpowiednio przeszkolony, a jeś li coś nie wyjdzie, pomogą . Zeszliś my na dó ł na 15 minut, ale jest też.30 minut, zszedł em ponownie, przyjacielu - po raz pierwszy.
Personel jest bardzo uprzejmy, kulturalny i elastyczny.
Byliś my zachwyceni i polecamy ten hotel na spokojne i relaksują ce wakacje.
Zakupy – „Mango Market”, 1.5 km od hotelu (znajdziesz go na dowolnej mapie). Szliś my. Stał e ceny, rosyjscy konsultanci, dobry wybó r. Apteki w pobliż u.
Dla tych, któ rzy od dawna (ponad 5 lat) nie latali do Egiptu lub lecieli po raz pierwszy: rosyjskie linie lotnicze sprawdzają na lotnisku 7 razy, grzecznie i bardzo skrupulatnie (! ). Ale jak mó wią (wymó g Federacji Rosyjskiej), sami poprosili i sami otrzymali)).
Co zabrać ze sobą : Krem z filtrem przeciwsł onecznym, zagrody, maski (duż o ryb), dmuchana poduszka do leniwej rzeki.
Polecieliś my do hotelu, zdję cie jest pię kne i prawdziwe, ale z tego miejsca bardziej szczegó ł owo:
Do hotelu dotarliś my o 23:50, wypeł niliś my dokumenty i zabraliś my nas na kolację . Z jedzenia, w skró cie: smaż ony kurczak/ryba, jak lubisz i makaron, to wszystko. Jeszcze chwila i koncepcja UAL
Dobra, przepchnę li to, ż e są zmę czeni drogą , jutro bę dzie lepiej, chodź my do pokoju. Dali dobry pokó j z widokiem na morze, obok restauracji, jeś li moż na to tak nazwać , w ogó le pokó j jest super i to jedyna super rzecz, któ ra nas zadowolił a przez cał y nasz pobyt tam)
Rano poszliś my do restauracji gł ó wnej i byliś my zaskoczeni, ż e wszystkiego był o pod dostatkiem, ale czy był o smacznie? Wzię liś my kanapkę z serem i kawą ))) dlatego trafiliś my na ultra all inclusive; )
Oszoł omiony tym, co się dział o, pojechał em na plaż ę . Morze jest oczywiś cie idealne, ale tu jest do niego wejś cie. . na tej klatce schodowej zawsze tł oczą się wszyscy, nie ma przejś cia, trzeba ludzi pchać , ż eby weszli ????
Potem poszliś my na basen, nawet nie bę dę tracił czasu na opowiadanie, zał ą czę zdję cie. Powiem tylko tyle, ż e na zewną trz jest bardzo gorą co i nie mniej gorą co w basenie. Czy nie moż esz wymyś lić czegoś , co sprawi, ż e bę dzie mniej chł odno????
Na lunch był y zupy, makarony, mię sa, przyrzą dzane na wzó r ala chaczapuri. Cał a woda jest rozcień czona, czy to sok, czy to koktajle. Oszczę dzaj na wszystkim, absolutnie.
Kolacja jest taka sama. Widział em, jak ludzie pisali o owocach morza, jak dali krewetki, to wszystko. Nie widział em ż adnej ryby. Był kurczak w cieś cie, ta sama ryba. Sł odyczy dla amatora jest mnó stwo.
Nie był o nic dla rozrywki. Animacja pozostawia wiele do ż yczenia. Prowadzone są ć wiczenia, czasami tań czą w basenie, a potem animatorzy tań czą , jakby byli zmuszeni, zwł aszcza dziewczyna, któ ra tam jest biał a, bardzo się stara
Ogó lnie rzecz biorą c, rano i wieczorem nie był o rozrywek, chociaż wedł ug opinii ludzi są one prawie 24 godziny na dobę , 7 dni w tygodniu.
Podają takż e burgery, frytki i pizzę . Jak znaleź ć coś do jedzenia, jest po prostu coś do poró wnania, a to daleko od 5 * i niedaleko UAL, a niedaleko tego jest najlepszy hotel)
Moż e mieliś my szczę ś cie, moż e tak jest i był o.
Jest bardzo gorą co, nie ma nawet gdzie się ochł odzić poza pomieszczeniem pod kondensatorem.
W każ dym razie wakacje przekroczył y normy, opalone, kupione)
Ale do tego hotelu radzę pojechać - nie bę dę )))
Po przybyciu do recepcji zwró cił a uwagę administratora na rocznicę ś lubu swojego mę ż a DR i zapytał a jak hotel moż e pogratulować jej goś ciowi. (Bardzo chciał am zadowolić mę ż a, chociaż wiem, ż e jest wiele sposobó w, ale on szukał dalej do powrotu do Ritz) zapytaj! Starszy manager powiedział , ż e w zwią zku z DR zapewni nam luksusowy pokó j. Konkluzja: najczę stszy martwy standard, któ ry prosi się o renowację . Pytanie: po co obiecać coś bez robienia czegokolwiek? Czy liczą na gł upotę goś ci, któ rzy nie wiedzą , czym jest porzą dny hotel i szykowny pokó j?
Ponadto. Sł abe obiady, ś niadania i kolacje. Wł aś nie tak. Nie chcą nie tylko jeś ć , ale nawet odwiedzać . Nazwał bym to pozorem, miraż em jedzenia. Apogee to sł odki, niejadalny stó ł . Obrzydliwe. Jak to moż liwe, zepsuwszy tyle jedzenia, wysił ku i czasu, zrobić gó ry absolutnie bezsmakowych, suchych, bezsmakowych ciastek. Uwielbiam sł odycze, mogł abym zamkną ć oczy na subtelnoś ci, ale… nie mogł am.
Alkohol. To tylko wstyd. Jeden rodzaj biał ego i jeden czerwonego niebutelkowanego wina niewiadomego pochodzenia, nalewanych gdzieś spod lady. Nie ma szampana. Nie w ż adnym barze. Oferują zakup za 40 €, uwaga - egipski szampan! Mą ż wzią ł brandy. Po skosztowaniu zaró wno wina, jak i brandy powiedział - nie moż na tego pić , to niemoż liwe i niebezpieczne. W rezultacie przeszliś my przez wysypiska ś mieci i opuszczone place budowy do zrujnowanego centrum handlowego i tam kupiliś my alkoholowe i czekoladowe ciasteczka (nigdy nie kupuję ich na wolnoś ci). Hotel nió sł ze sobą szklanki z pokoju, bo każ dy coś pił ze 150 gramowych plastikowych kubkó w, my piliś my wł asne z naszych.
Ale to nie wszystko. Wczoraj, z naszymi kieliszkami i alkoholem, siedzieliś my cicho w holu, nie pytają c ani nie oczekują c niczego. A potem podszedł do nas ochroniarz i poprosił , ż ebyś my stą d wyszli, bo to miejsce jest DLA INNYCH OSÓ B (dokł adnie to nam powiedział ). Zauważ , ż e nie wspię liś my się przez pł ot ani okno, po prostu usiedliś my w cichym miejscu ze ś ladami dawnej ś wietnoś ci hotelu, z dala od niegrzecznego personelu, a teraz...Doskonale rozumiem, ż e hotel ma Royal klub i mają preferencje, któ re moż na i trzeba wyrazić wprost, jasno, ale elegancko, bez poniż ania innych goś ci hotelowych. Wcią ż ż ał uję , ż e wstał em i wyszedł em. Musiał em usią ś ć i patrzeć , co dzieje się dalej.
Ogó lnie hotel to wstyd. Dziś mó j mą ż ma DR. W prezencie obiecali nam swoje cudowne ciasto, czyli szczę ś cie))) Powiedział em im, ż eby zachowali je dla siebie, razem ze ś wieczkami. I jakoś my. . .
PS Jak to moż liwe, kupują c hotel premium z wysokiej jakoś ci usł ugami i przyzwoitą klientelą , tak nieudolnie go zabić ?
Sprzą tanie w pokoju nas zawiodł o. I jak rozumiem, nie tylko tutaj. Pokoje wyglą dał y na posprzą tane, tylko ł ó ż ka był y ś cielone i wywieszane rę czniki, te, któ re rzucano na podł ogę , nie zawsze był y zmieniane. Czyszczenie na mokro wcale nie pochodził o ze sł owa. Przez pierwsze kilka dni zostawiali sprzą taczkę po napiwek w postaci pienię dzy, a potem, gdy zobaczyli, ż e jakoś ć sprzą tania się nie zmienił a, w ogó le przestali go zostawiać . Nasz sprzą tacz nawet przestał nas witać i udawał , ż e nie ma nas tam, kiedy go mijaliś my, i widywaliś my się każ dego ranka.
Co do jedzenia. Na czwó rkę nie bę dziesz gł odny, kurczak z warzywami zawsze bę dzie. W hotelu znajduje się wiele ró ż nych restauracji a la carte, ale jakoś nie jest to zbyt dobre. Jedzenie nie jest zbyt dobre w restauracjach, obsł uga jest w klasie C, ogó lnie w Monte Carlo cał a obsł uga jest w klasie C, niezbyt przyjazny personel, sztuć ce są rzucane na stó ł , po proś bie o umieszczenie sztuć có w, serwetek w ograniczonych iloś ciach , to paradoks, przez cał e siedem dni walczyliś my o serwetki, wyszł o ś miesznie, na stole dla sześ ciu osó b, poł oż yli tylko trzy serwetki, cał y czas musieli ł apać kelneró w, ż eby zgł aszali serwetki i sztuć ce. Ogó lnie rzecz biorą c, obsł uga w hotelu, któ ry ma pię ć gwiazdek, ledwo osią ga ocenę C.
System ultra all inclusive obejmuje lokalnie produkowany alkohol, a ultra był to alkohol sprzedawany godzinami na dobę .
Morze był o ciepł e, teren hotelu dobry, zadbany, kiedy odpoczywaliś my, myliś my basen przez trzy dni, trzy dni z siedmiu wylatywaliś my, niezbyt przyjemnie.
Ogó lnie dobrze wypoczę liś my, mieliś my wesoł e towarzystwo, dobry humor, ale hotelowi daleko od pią tki +, ich ultra i a la carte są takie sobie, wię c szczerze mó wią c, obsł uga jest po prostu niezbyt dobra.
Nie widzieliś my sanitacji ani razu na siedem dni, pandemia na ś wiecie, fale, zero ś rodkó w odkaż ają cych. Tak, stoł y w restauracji nie zawsze był y obrabiane, na ulicy na ogó ł rzucali okruchy na podł ogę , kł adli nowe papierowe serwetki i podawali je.
Jeś li administracja hotelu nadal czyta recenzje, proszę rozwią zać problem z personelem, on wcale nie jest przyjazny, cena tego hotelu nie jest mał a, chcę też skorzystać z usł ug doradcy, przynajmniej się przywitać i umieś cić serwetki.
Wysył amy osobne „cześ ć ” do specjalisty z wycieczki Anex, dziewczyny też nie są w ogó le przyjazne ze sł owa, starają się sprzedać swoje wycieczki, jeś li chodzi o pomoc turystom, udają , ż e nie są nimi, a są w pospiesz się w innych waż nych sprawach, taki zwią zek, ż e przepraszam, jesteś kupą i patrzysz na ciebie jak na coś , co wypł ynę ł o w toalecie. Dziewczyny są Rosjankami, ale wydaje się , ż e zaraził y je Arabowie gó wnianym nastawieniem do turystó w.
W ogó le Arabowie postrzegają turystó w jako portfele, to zrozumiał e, idziemy do nich odpoczą ć i wydać pienią dze, gdyby traktowali turystó w choć trochę bardziej przyjaź nie, a oni starali się ukryć swoje egoistyczne zainteresowanie za kroplę , moż e by zobaczyli wię cej pienię dzy. To samo tyczy się przewodnikó w hotelowych, gdyby nie rzucili turystom, ż e wycieczki należ y kupować tylko od nich, ż e tysią c Arabó w ukradł oby cię przed hotelem, a w najlepszym razie zabraliby ich na policję , to by zadział ał o na zewną trz. Jak mó wią , tam, gdzie jedzą , nie ś mieją .
Czy znowu pojedziemy do Egiptu, moż e, jeś li nie ma lepszej alternatywy w warunkach pandowych, czy znowu pojedziemy do Monte Carlo, myś lę , ż e nie.
1. Lecieliś my z Kijowa przez Anex-tour. Lot przebiegł dobrze, ale Anex-tour nie zadał sobie trudu rozwidlenia na kilka kanapek, przed odlotem marynujesz na lotnisku, lot trwa 4 godziny, po przylocie, aż tam dotrzesz - fajnie był oby coś przeż uć , podane ceny w dutik. W drodze powrotnej to samo (djutik w Sharm obrzydliwy z jadalnych tylko daktyli i sł odyczy, w kawiarni obrzydliwe jedzenie za kosmiczne pienią dze).
2. Hotel został zał atwiony szybko, okoł o 9-30 rano, pokoje był y zniszczone, ale czyste i duż e.
3. Lokalizacja hotelu jest dobra. W pobliż u ulicy El Mercato ze sklepami i kawiarniami moż na kupić wszystko, czego potrzebujesz (karty sim, sł odycze w Reichen, owoce).
4. Rafa jest normalna, ponton nie jest bardzo dł ugi.
5. Jedzenie jest normalne, niezbyt urozmaicone, ale wystarczają ce.
6. Obsł uga jest doskonał a, personel stara się pomó c w każ dy moż liwy sposó b i mó wi po rosyjsku (co jest bardzo mił e).
7. Przewodnik z Anex-tour to osobna sprawa, zachowuje się jak cham, marynował nas przez 1.5 godziny o tym, ż e wycieczki i taksó wki należ y jeź dzić tylko przez niego itp.
! ! ! Nie daj się nabrać na ten nonsens. W mieś cie wycieczki kosztują dokł adnie poł owę ceny, wszystko jest bezpieczne. Z taksó wką ta sama historia - wyjdź z hotelu i weź taksó wkę , oszacuj kilometry (1 km - 2 USD) i targuj się , oddaj pienią dze po przyjeź dzie na miejsce!
8. W pokojach przyzwoite Wi-Fi oglą dał o wieczorami filmy na u-tube.
Ż yczymy wszystkim udanych wakacji.
- darmowe wifi
- duż y pokó j
- ł adna okolica, bardzo zielona
- za dodatkową opł atą rozliczaną natychmiast
- dla Egiptu czysto
- w pobliż u znajdują się lokalne sklepy, w któ rych moż na kupić mango i pamią tki
Minusy:
- rafa koralowa, sł aba
- monotonne jedzenie
- brudna plaż a, niedopał ki papierosó w i inne ś mieci leż ą ce na piasku
- ł ó dki stale pł ywają do Paton
Dobrze posprzą tali pokó j, pokoje wygodne, widok ze wszystkich pokoi, czy na morze czy ogró d jest pię kny, facet zrobił dla nas figurki z rę cznikó w, rę czniki plaż owe zmieniane na czas. Basen jest ś wietny. Basen jest duż y, pię kny, jest strefa gł ę boka, strefa podgrzewana, strefa dla dzieci. W gó rnej czę ś ci parku znajduje się ró wnież basen dla dorosł ych, dla dzieci z aquaparkiem. Ale nie interesują nas baseny. Jedziemy do Egiptu, aby podziwiać pię kno morza. Rafa nie jest zł a, ryb jest doś ć , są pł aszczki, mureny, ż ó ł wie. Ale są prą dy, przed któ rymi się ostrzega i trzeba być ostroż nym.
Polecam hotel do zmiany pontonu. Dla tak duż ej liczby wczasowiczó w jest za mał y, a dla turystó w podpł ywają ł ó dki. I tylko jeden zjazd, jest kolejka. Chciał bym zwró cić uwagę na pracę ratownika w tym czasie.
Zaoferowano nam pokoje 443 i 447, z tarasu widać morze, miejsce bardzo dobre.
Jedzenie jest doskonał e, duż o owocó w, ciastek. Dwa razy dali mi krewetki.
Mię so, kurczak, ryba. Na obiad kaczka, tuń czyk, indyk. . .
Rano doskonał e naturalne soki z mango, guawy, truskawek.
Bardzo smaczne hamburgery przy basenie.
W barze na tarasie przy recepcji, naturalne soki, koktajle, lokalne alkohole 24h.
Bardzo rozczarowują ca był a rafa.
Animatorzy pró bują . Niektó re pokazują co wieczó r.
Dobrze sprzą tane, rę czniki zmieniane codziennie.
Ogó lnie bardzo dobre wraż enie hotelu.