Doskonały hotel!

Pisemny: 6 styczeń 2015
Czas podróży: 2 — 11 listopad 2014
Komu autor poleca hotel?: Na relaksujące wakacje; W przypadku podróży służbowych; Na wypoczynek z przyjaciółmi, dla młodzieży
Ocena hotelu:
10.0
od 10
Oceny hoteli według kryteriów:
Pokoje: 9.0
Usługa: 9.0
Czystość: 9.0
Odżywianie: 9.0
Infrastruktura: 9.0
Wybraliś my ten hotel za radą znajomych, ponieważ przed wyjazdem do Egiptu bardzo się martwiliś my i nie chcieliś my zepsuć nam wakacji, ponieważ wielu znajomych przebywał o w okropnych hotelach „oszczę dzają c pienią dze”. Postanowiliś my nie oszczę dzać , ale spę dzić wspaniał e wakacje, któ rych nie ż ał owaliś my! Hotel jest na najwyż szym poziomie. Tym, któ rzy kochają widok na morze, od razu radzę wzią ć pokó j z „frontem morza” – pierwsza linia od strony morza, bo reszta z „widokiem na morze” – moż e to być widok na morze. drzwi są siada. Za morze zapł acili dodatkowo 50 euro dziennie, ale był o warto, widok jest pię kny, szum fal itp. Pokoje są dobrze izolowane, wi-fi jest pł atne - 20 euro dziennie. Kuchnia jest doskonał a, samo ś niadanie jest dobre, na zapalenie ż oł ą dka są pł atki owsiane i inne produkty dietetyczne. Obiad - kolacja na każ dy gust, grill, owoce morza itp. Wszystko jest bardzo smaczne i ś wież e, co waż ne – przez cał y pobyt nie mieliś my rozstroju ż oł ą dka, co czę sto moż na spotkać w „ekonomicznych” egipskich hotelach, któ re niedbale traktują jakoś ć jedzenia. Bardzo fajny hotel, pię kna rafa. Zadowolony ze wszystkiego w 100%. Darmowe wi-fi jest tylko w holu, ale jest tam bardzo ź le, przerywane itp. , wię c ł atwiej jest zapł acić , aby się nie denerwować . Z tego, co mi się nie podobał o: czekali na zameldowanie dwie i pó ł godziny, potem jak się okazał o, ż e pokó j jest na „peryferiach”, poprosili o „nad morzem”, pracownik hotelu, jakiś Rosjanin dziewczyna nie zwró cił a uwagi na proś bę i czekaliś my na przesiedlenie przez trzy dni, codziennie przychodzili na recepcję i przypominali, a oni sł yszeli to po raz pierwszy. W koń cu przenieś li się i zapomnieli o komunikacji z personelem. Jeś li chodzi o "ż yczliwoś ć sł uż by" - nie spodziewaliś my się , ż e personel na każ dym kroku ukł oni się nam i zaproponuje polerowanie butó w. Stosunkowo przyjazny personel, wszystko przyjazne i wszystko nam odpowiadał o. Mó wią dobrze po angielsku, dobrze po rosyjsku.
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał