Brudne i niehigieniczne dookoła

Pisemny: 12 styczeń 2022
Czas podróży: 1 — 10 grudzień 2021
Ocena hotelu:
3.0
od 10
Oceny hoteli według kryteriów:
Pokoje: 3.0
Usługa: 2.0
Czystość: 1.0
Odżywianie: 6.0
Infrastruktura: 4.0
BRUD JEST WIZYTĄ HOTELU.
Planują c wyjazd tutaj polecam zabrać ze sobą rę cznik plaż owy, poś ciel, szampon, papier toaletowy, fumigator, krem ​ ​ na muchy na gryzą ce oraz oczywiś cie wę giel aktywowany i leki przeciwbiegunkowe.
Uwaga: na lotnisku w Hurghadzie przedstawiciele touroperatora oszukują rosyjskich turystó w na pienią dze i sprzedają wizy za trzy dolary wię cej. Kł amią bezczelnie, ż e bank na lotnisku nie dział a. W rzeczywistoś ci usł ugi lotniskowe mają specjalnie zlokalizowane punkty sprzedaż y wiz z dala od strumienia pasaż eró w. Dodatkowo tragarze przy wyjś ciu z lotniska chwytają bagaż , zabierają go do autobusu, a nastę pnie wył udzają pienią dze. Opowieś ci, ż e lotnisko jest peł ne kł amstw. Jako jedyni czekaliś my godzinę na odbió r bagaż u.

Hotel oddalony jest o 7 km. Jednak jechaliś my 1.5 godziny. Coral Travel przywiozł a turystó w do 8 hoteli. Kiedy autobus zatrzymał się przed Hotelem Regina, od razu zrobił o nam się niedobrze. Szyld jest zabrudzony, ten sam kurz jest wszę dzie w holu. Przyjechaliś my w towarzystwie 4 osó b z Bieł gorod, zapł aciliś my za dwa pokoje standardowe na 10 dni kosztem 30 tysię cy rubli. od osoby. Rosjanie osiedlają się w bungalowach i starych budynkach. Europejczycy - w nowym budynku. Dostaliś my bungalow po remoncie kosmetycznym nr 738. Od razu rzucił o mi się w oczy, ż e nikt nie zmieniał poś cieli i rę cznikó w, dookoł a był kurz i brud. Natychmiast wró cił em do recepcji i opisał em problem. W ofercie do zapł aty 20 j. u. odpowiedział odmową . Nastę pnie administrator zaproponował , ż e wró ci do pokoju i poczeka na sprzą taczkę . Dla Twojej informacji: W tym hotelu nie ma Guestreleshen. Za wszystkie problemy w recepcji, gdzie nawet nie naprawią twojego problemu. Odpowiedzą z wymó wką , mó wią , zdecydujemy wkró tce, pó ź niej.
W rezultacie sprzą taczka przyniosł a do wymiany brudnej bielizny podobny zestaw bielizny, a nawet gorszy niż poprzedni. Rę czniki też nie był y prane, a narzuty na ł ó ż ka nosił y ś lady wycierania goł ego tył ka.
Wszystkie bungalowy w tym hotelu nie mają okien. Zamiast tego witraż . Z tego powodu pomieszczenia są bardzo ciemne i wilgotne. Instalacja wodno-kanalizacyjna jest stara, prysznic jest mał y, mydł o w pł ynie i papier toaletowy nie są dodawane. Pisanie notatek do woź nego po angielsku jest bezuż yteczne. I nie mó wię po arabsku. Sprzą taczka przychodzi tylko po to, ż eby poś cielić ł ó ż ko i tyle.
W efekcie pierwszego dnia pojechaliś my na miasto, kupiliś my papier toaletowy, cztery komplety poś cieli i rę cznik, szampon, mydł o, fumigatory. Zatrzymaliś my się w granicach 150 USD
Na miejscu nie ma pł atnego ani bezpł atnego internetu. Kartę SIM moż na kupić wychodzą c z hotelu. Skrę ć w lewo przy zjeź dzie i po obu stronach ulicy. Sheraton zobaczy wielu dostawcó w, w tym ukraiń skie systemy mobilne.

Jedzenie jest zaskakują co dobre jak na cztery gwiazdki. Chociaż te gwiazdy nie pojawiają się nigdzie. Hotel pozycjonuje się jako „Szpital”, tj. emerytura. Zawsze dostę pne są dania mię sne. Mię so z grilla na obiad i kolację . Trzy przystawki. Gulasz rybny bez koś ci codziennie. Niezł a piekarnia. Duż o buł ek. Zawsze dwa rodzaje zup i bardzo smaczne. Z owocó w melona, ​ ​ pomarań czy, mandarynek, guawy (niesmaczne), daktyli (niedojrzał ych). Bez jabł ek, bez gruszek, bez arbuza, bez mango nigdy nie był o. Zawsze jest ogromna kolejka na napoje, a takż e na sał atki. Ogó rki i pomidory są obrzydliwe. Kucharze w brudnych ubraniach jak i kelnerzy. Trzeciego dnia pobytu w Egipcie przyzwyczajasz się do czarnego jak smoł a bł ota. To jest ich sposó b na ż ycie. Najważ niejsze, ż eby nie widzieć procesu gotowania.
Plaż a to brudna kał uż a, w któ rej ł ó dki stoją na parkingu i odprowadzają nieczystoś ci bezpoś rednio pod nosami wczasowiczó w. Koralowe kapcie są niezbę dne do normalnej, wysokiej jakoś ci ką pieli. Nastę pnie moż esz przeczoł gać się przez dziurę w ogrodzeniu i popł ywać na plaż y pobliskiego, niedokoń czonego hotelu. Jednak nawet tam czystoś ć wody jest wzglę dna, ponieważ . 300 metró w od hotelu znajduje się gł ó wny port-parking statkó w pasaż erskich Hurghady. I nie oczekuj, ż e wł aś ciciele tych statkó w korzystają z suchych szaf.
Aby nurkować i obserwować ryby na rafie koralowej, trzeba iś ć wzdł uż parkingu ł odzi, do koń ca zatoki plaż owej i przepł yną ć.50 metró w od brzegu. Bę dzie ż ywa rafa koralowa. Wymagane są pł etwy i maska.
Ahmed i kolejny oszust spacerują po plaż y, oferują c wycieczki z hotelowego klubu nurkowego. Na Paradise Island - 25 USD, nurkowanie z dwoma nurkowaniami - 35 USD. Nie widzisz mnie, kidalovo. Ponadto bę dą cię karmić pó ź no, po czym zuż yjesz roczny zapas wę gla aktywowanego i lekó w przeciwbiegunkowych.
Animacja w pensjonacie absolutnie nie jest ciekawa. Zespó ł ma Rosjankę , któ ra znoś nie mó wi po angielsku i pomaga rosyjskim turystom rozwią zywać problemy z tubylcami. W rzeczywistoś ci czę ś ciowo speł nia funkcje gestreleshen. To jedyna pozytywna osoba w tym kró lestwie ciemnoś ci i kurzu. Raz w tygodniu przyjeż dż ają artyś ci amatorzy.

W hotelu są trzy bary. Najgł upszy - przy basenie. Wszystko w nim koń czy się godzinę po otwarciu. Do poł udnia w barze na plaż y koń czy się piwo. W lobby - barze piwo koń czy się od razu po zakoń czeniu kolacji, tj. o 21.00. Jest jednak mnó stwo tanich napojó w dla pijakó w, takich jak whisky, wó dka, baran, gin, a nawet tequila do zamknię cia baru, czyli tzw. 24.00 godz Nie moż na wypić tej obrzydliwoś ci. Niemniej jednak pijacy są zachwyceni.
Nawiasem mó wią c, wś ró d wczasowiczó w jest wiele pań o niskiej odpowiedzialnoś ci społ ecznej i dalekim od reprezentacyjnego wyglą du. Arabowie są nimi zachwyceni. W kolejce przy barze 90% kobiet. Co wię cej, w takim stanie, ż e nie są w stanie podać barmanowi przepisu na upragniony koktajl. Piszą wię c entuzjastyczne recenzje o tej dziurze.
Terytorium pensjonatu nie jest mał e, pię kne, pró bują ogrodnicy. Odnosi się wraż enie, ż e ogrodnicy to jedyni pracownicy, któ rzy sumiennie wypeł niają swoje obowią zki.
Kontyngent turystó w: 5% bardzo biedni Europejczycy, 5% Arabowie, 20% Ukraiń cy/Biał oruś , reszta Rosjanie.
A teraz o samej Hurghadzie. Miasto wyglą da jak po ataku nuklearnym: wszę dzie dewastacje, mnó stwo ż ebrakó w, brud, smró d i mnó stwo opuszczonych hoteli i placó w budowy. Transport publiczny nie nadaje się do przewoż enia Europejczykó w. Taksó wka nie jest bezpieczna. Arabowie stali się niepohamowani i bardzo, bardzo agresywni. Stosunkowo bezpiecznie moż na czuć się tylko na terenie hotelu.
Przed wyjazdem zamó wiliś my w recepcji pudeł ka na lunch. Przyjechaliś my o 5.00 rano, administrator odpowiedział na jawie, ż e nie ma paczek na lunch dla Twojej firmy, ponieważ . nie zamó wił eś ich. Potem podszedł do nas i dał nam 0.5 litra. cztery butelki wody, któ re notabene odebrano nam na lotnisku.

Obsł uga na lotnisku też jest okropna. Lotnisko podzielone jest na dwie strefy: dla Rosjan i inne. Sł uż ba ochrony lotniska podczas kontroli zachowuje się po prostu jak bestialstwo. Mogą uderzać w nogę , pchać , krzyczeć na kobietę , dziecko. W sklepach Duty Free ceny są wygó rowane. Toalety są brudne.
Podsumowują c: od 1997 roku odpoczywamy w Turcji dwa razy w roku i chyba nie powinniś my zmieniać tradycji.
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał